2021-05-09, 22:10
  #5341
Medlem
Johanna är ändå söt, bestämd, lite omogen, lite lillgammal, kanske något tjurskallig. Tycker det är gulligt. Overall en väldigt bra och älskvärd person.

Ska bli spännande att se Ludde göra entré igen, endast anki kommer vara glad att se honom, och knappt hon... Lag Nord "finns inte längre" enligt henne, vilken visserligen är korrekt.

Hade varit en riktig dröm att se hela lag nord samlat i gränslandet 😂
2021-05-09, 22:11
  #5342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Och Annki som faktiskt erkänner i Örådet att Lag Nord finns inte och att det är dags att tänka på sig själv nu



Hon kan ju intala sig att hon klarar sig på egen hand. Utan pakten hade hon varit finito för längesen. Nu är hon enbart kvar för att hon inte ses som något hot, överhuvudtaget.
2021-05-09, 22:12
  #5343
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Gamla Nord-pakten fullständigt tillintetgjord

Annki fullständigt utblottad.

Ludde gör comeback. Sedan kommer ju Robinson-Andy, Johanna och Wilma att slåss om en eller två platser också. Wilma har varit urusel i precis varje tävling, så man får nog inte ropa inte hej än - The Return of la Familia
2021-05-09, 22:15
  #5344
Medlem
Såg på Instagram att Olivia hade blivit uppsökt av någon som sköter castingen till Robinson. Läste att Lovisa också hade blivit det. Hur många i årets upplaga är det som har blivit handplockade? Tar de ens med några som inte känner produktionen sedan tidigare? Sjukt tråkigt iallafall.
__________________
Senast redigerad av Lampadusaaa 2021-05-09 kl. 22:21.
2021-05-09, 22:16
  #5345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ludde gör comeback. Sedan kommer ju Robinson-Andy, Johanna och Wilma att slåss om en eller två platser också. Wilma har varit urusel i precis varje tävling, så man får nog inte topa inte hej än - The Return of the Familia

Jag skulle ha lagt till ett "för närvarande" eftersom jag visste att några förståsigpåare skulle slänga sig över mitt uttalande.

Nåväl, sensmoralen är: roligt att få glädja sig över paktens praktfiasko efter sammanslagningen, för tillfället.
__________________
Senast redigerad av Kiplagat 2021-05-09 kl. 22:44.
2021-05-09, 22:18
  #5346
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts
Johanna är ändå söt, bestämd, lite omogen, lite lillgammal, kanske något tjurskallig. Tycker det är gulligt. Overall en väldigt bra och älskvärd person.

Hur är man omogen och lillgammal på samma gång?
2021-05-09, 22:18
  #5347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ludde gör comeback. Sedan kommer ju Robinson-Andy, Johanna och Wilma att slåss om en eller två platser också. Wilma har varit urusel i precis varje tävling, så man får nog inte ropa inte hej än - The Return of la Familia
Förra året var det två som tog sig in i Robinson från Gränslandet.
2021-05-09, 22:19
  #5348
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat


Hon kan ju intala sig att hon klarar sig på egen hand. Utan pakten hade hon varit finito för längesen. Nu är hon enbart kvar för att hon inte ses som något hot, överhuvudtaget.

Ja hon vet nog om det faktiskt - troligtvis därför hon sa Tack till de andra på Örådet.
2021-05-09, 22:19
  #5349
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampadusaaa
Såg på Instagram att Olivia hade blivit uppsökt av någon som sköter castingen till Rovinson. Läste att Lovisa också hade blivit det. Hur många i årets upplaga är det som har blivit handplockade? Tar de ens med några som inte känner produktionen sedan tidigare? Sjukt tråkigt iallafall.

Kan även tänka mig att Joanna, William och Dennis blev tillfrågade.

Vill minnas att förra årets vinnare, Mickeboi, också blev tillfrågad, men kan ha fel.
2021-05-09, 22:19
  #5350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lampadusaaa
Såg på Instagram att Olivia hade blivit uppsökt av någon som sköter castingen till Rovinson. Läste att Lovisa också hade blivit det. Hur många i årets upplaga är det som har blivit handplockade? Tar de ens med några som inte känner produktionen sedan tidigare? Sjukt tråkigt iallafall.

Var det därför hon fick den hemliga immuniteten för hennes 2a plats i en vanlig tävling? Hennes pris var ju bättre än 1a priset i den tävlingen. Handplockad och får hemlig immunitet. Fy fan.
2021-05-09, 22:20
  #5351
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Förra året var det två som tog sig in i Robinson från Gränslandet.

Visst var det så, men lite olika varje år. Året innan kom det in typ 3-4 pers lagom till klassikern Plankan. Men då var även Utposten en grej. Förmodligen kommer 1 person tillbaka i år.
2021-05-09, 22:20
  #5352
Medlem
ola-hammastroms avatar
Jag tror att när Ludde kommer tillbaka så kommer många fjäska för honom. Många av tjejerna tyckte ju så synd om att behöva rösta på honom.
Han verkar ha en charm/pondus som många faller för. Skulle inte förvåna mig om han vänder uppochner på alla uppdelningar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in