2021-05-09, 20:37
  #5293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
[/u]

Av det som visats i programmet så har Olivia faktiskt varit den som suttit på huk vid kokkärlet och lagat maten sedan sammanslagningen (även Johanna jobbar på flitigt där). Tycker starkt om Oliva. Hon är sig själv och är inte rädd för att säga vad hon tycker. Sätter ofta hycklarna på plats. Även duktig på tävlingar.

Hur är Olivia själv inte en hycklare? Hon tycker illa om paktare som röstar på henne men är en lika stor paktare själv som pratar ihop sig om vem hennes pakt ska rösta på. Skriker på Johanna för att de röstade på henne. Men hennes gäng valde ut Ludde på exakt samma sätt. Sen sitter hon alltid och himlar med ögonen åt allt och alla. Nä, hon är bara jobbig.
2021-05-09, 20:37
  #5294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Ja det var ju fel av mig att jag inte har förstått exakt hur förståndshandikappade folk kan vara. Jag ber hemskt mycket ursäkt för det. men nu vet jag ju det. Extra tydlighet och stöd till vissa i fortsättningen
Tack, vi 98% är tacksamma.

Kan vi nu avsluta detta och prata Robinson?
2021-05-09, 20:38
  #5295
Medlem
Crapmagics avatar
Va!!! har Alexander & Sofia fuskat vad tänker ni andra om det?
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-09 kl. 20:41.
2021-05-09, 20:39
  #5296
Medlem
Talespins avatar
Haha, cucken Andreas gråter ut i media. Feministmaffian får skylla sig själva som beter sig som idioter.

Trodde de inte att folk skulle reagera?
2021-05-09, 20:43
  #5297
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Tack, vi 98% är tacksamma.

Kan vi nu avsluta detta och prata Robinson?
Snarare 0.01 %
Uppenbarligen kan du inte det. men jag ska inte låta dig "trigga" mig mer.
__________________
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-09 kl. 20:47.
2021-05-09, 20:55
  #5298
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Mmm - kul dialog ... MEN jag har tröttnat på alla omskrivningar av delatagarnas namnäven om man emellanåt begriper vem/vilka som avses ...

FAST - eftersom de flesta i tråden har sina egna smeknamn på folk så blir det tradigt i längden att försöka lista ut vem som avses!

Lilla My = Johanna
Obbola = Andreas
Sedan undrar jag då - vem fasiken är Tok-tanten? Ska det vara Annki eller Annicka??? Jag tippar på att du menar Annki som ständigt är optimistisk.

Alltså jag klankar inte enbart på just dina smeknamn utan överlag i tråden så är det galet tröttsamt att ständigt ta in folks olika smeknamn i inläggen. Folk omnämns som bög (utan att vara det), feminizta (utan att personen sagt sig vara det), han, transa etc (fast personen är en hon efter könsbyte), Gunde (har kvinnan ens en koppling till skidsport?!) osv. i all oändlighet. Lagen omnämns som Lag Kaos. Sydsudan eller annat osv. Orka? Näää ...

Va fasiken är det för fel att omnämna deltagarna med sina riktiga förnamn??? Det finns inte EN enda som har likadant förnamn av deltagarna (nästan lite ovanligt faktiskt) och vi skulle slippa att fundera vareviga j***a gång vem/vilka som avses

Tråden har blivit värre än en förskoleklass första dag och då är 2-3 åringar lättare att lära de enklaste reglerna än folk i denna tråden. Jag vet. Har drivit ett föräldrakooperativt daghem i många år och det behövdes INTE upprepas femtielva gånger en och samma sak - jag lovar. De lär sig fortare saker än folk i denna tråden att upprätthålla en "röd tråd" utan tusen och en upprepningar.

Vi har olika moral (helt uppenbart) - jaha? Då kan man avhandla det ett par ggr - men INTE 10 sidor. Då lägger man ner och accepterar att man tycker olika. Tar nya tag och diskuterar ngt annat som har hänt i Robinson eller vad man tror kan hända. Eller hur?

Det första Johanna sa om sig själv var att hon var "100% feminist".
2021-05-09, 20:56
  #5299
Medlem
Crapmagics avatar
Jag fattar fortfarande inte reglerna i schacket när jag står utanför
2021-05-09, 20:57
  #5300
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitaBomullsbyxor
Jag är så sjukt less på att prat om Wrenkler. Åh, så synd om Wrenkler. Buuu huu. Nej, det var inte alls synd om Wrenkler. Han anmälde sig till Robinson. Alla vet vad Robinson går ut på. Pallar man det inte så hoppar man av. Ingen är gisslan där. Blir man inte utröstad så går man till produktionen och säger "jag hoppar av, ta mig härifrån nu, tack". Vad är problemet????? Jäkla barnrumpa med offerkofta. Robinson går ut på att pakta och att hjälpa till med boende och mat. (Därav att Olivia borde bli utröstad, man ser henne aldrig göra nåt vettigt. Mest bara sitta och gnälla.)

Productionen vägrade låta wrenkler lämna. När han sa att han ville åka hem. Så sa productionen att det bara gick att lämna genom att bli utröstad.
Hörde wrenkler prata om detta på Youtube.
2021-05-09, 21:00
  #5301
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag fattar fortfarande inte reglerna i schacket när jag står utanför

Samma princip som kinaschack. Inte speciellt tittarvänligt dock.

Satan vad jag hade slaktat allt motstånd i Gränslandet Det där har man spelat x-antal gånger hos farmor.
2021-05-09, 21:00
  #5302
Medlem
IQpizzasallads avatar
Vafan gick bratt-Ludde och vann?? Neeee---jjjjj!!!!
2021-05-09, 21:01
  #5303
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Samma princip som kinaschack. Inte speciellt tittarvänligt dock.

Satan vad jag hade slaktat allt motstånd i Gränslandet Det där har man spelat x-antal gånger hos farmor.
Hur funkar kinaschack? ha ha! min to-do lista i livet är längre än din
2021-05-09, 21:04
  #5304
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callmex
Productionen vägrade låta wrenkler lämna. När han sa att han ville åka hem. Så sa productionen att det bara gick att lämna genom att bli utröstad.
Hörde wrenkler prata om detta på Youtube.
Finns alltid sätt att lösa det mesta. Han kunde fuskat så hade han blivit utkastad med omedelbar verkan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in