2021-05-09, 16:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasseko
Tänk tillbaka vilka är Elias och Alex. De inleder att vara mullvader föe att röra om i grtyttan
lura lag Nord och Syd.Nu möts mullvaderna i gränslandet vad gör dom ? vad gör dom?
De lurar Sophia att vara med på den största osannolika skandalen i Robinssons historia.
De lurar Sophia att Alex fru skall skicka 1500kr på Swish till en främmande människa.
skulle du skicka 1500 kr till Sophia utan att prata med din man. nej nej absoluta inte.
Alex förnekar att hans fru ringt produktionen ? eller inte Det har aldrig hänt.
Pengarna har skickats av mullvad tre medhjälpare till Mullvad Alex och Elias.
Sophia vet detta hela tiden nu. Har talat om det för sina vänner som hyllar henne på hennes
instagram just nu. De har varit mullvader från början utanför Robinssons spelregler.
Elias och Alex har fått bra betalt för detta troligtvis. Sophia kommer att få en bra slant
också beroende på de nu högre tittarsifrorna.
Du tror inte Alex fru fått uppgifter som bara någon som levt med Alex i flera veckor känner till innan swish? 1500:- är dessutom ingen förmögenhet. Du är ute och cyklar.
2021-05-09, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Robinson
Gör det själv. Ta upp avsnittet på TV4 Play och räkna. Varför ska nån annan göra jobbet?
2021-05-09, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Gör det själv. Ta upp avsnittet på TV4 Play och räkna. Varför ska nån annan göra jobbet?
Sant...
2021-05-09, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Du tror inte Alex fru fått uppgifter som bara någon som levt med Alex i flera veckor känner till innan swish? 1500:- är dessutom ingen förmögenhet. Du är ute och cyklar.
Det är ingen brist på mat i gränslandet.De får mer än vanliga Robinsson. Hans fru vet om att alex är
mullvad från början.Hur vet ni att det är Alex Fru som pratat med. Sophia vet inte ens vem hon är.
2021-05-09, 16:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Det är ingen brist på mat i gränslandet.De får mer än vanliga Robinsson. Hans fru vet om att alex är
mullvad från början.Hur vet ni att det är Alex Fru som pratat med. Sophia vet inte ens vem hon är.
Förstår inte. I telefonsamtalet från T-S så får Alex fru uppgifter som bara någon som levt med Alex i flera veckor kan känna till. Hur vet Alex fru om att Alex är mullvad?
2021-05-09, 16:36
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Har du inte läst vad vi skrivit flera sidor om detta? Hur det gick till osv.? De: T-S och Alex och Elias och även Wilma har själva skrivit om det på sina egna Instagram och berättat i detalj hur det gick till. Vill du veta vad de har berättat så kan du bläddra bakåt i tråden och hitta precis allt där!
2021-05-09, 16:39
Medlem
psykmyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Söndagens avsnitt:

Tutt-Johanna? Har jag missat något, hon ser ju ut som en tolvåring?

I övrigt måste Ankis "tjejsnack" vara det mest plågsamma som visats i svensk TV sen Rederiet...
Senast redigerad av psykmys 2021-05-09 kl. 16:41.
2021-05-09, 16:42
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Det är ingen brist på mat i gränslandet.De får mer än vanliga Robinsson.
Ja det kan man minst sagt säga att dem fick ¯\_(ツ)_/¯
2021-05-09, 16:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av psykmys
Tutt-Johanna? Har jag missat något, hon ser ju ut som en tolvåring

Hon har stora. Sen att de är som hängande strutar är en sak, det är innehållet som räknas.
2021-05-09, 16:46
Medlem
"Robinson-Andreas: ”Vi i lag Nord framställs som svin”" - vk.se

Nu ser jag inte vad som står i artikeln då den är låst men jag tycker att lag Nord har framställt sig själva som svin. Visst, allt som sägs hamnar inte på TV och TV4 kan klippa det material de har hur de vill MEN! Hur lag Nord behandlade Wrenkler och Alex går inte förneka var svinigt.
2021-05-09, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Dina inlägg stinker fördom, mannen. Alex & Elias är businessmän all the way, liksom. Good looks & karisma. Tova-Sophia är själva kronan på verket. En vacker exotisk läckerbit. Hennes sensualitet will do the talk.

Vem som helst med hjärta & ögon hade hjälpt denna trio. Fucking övertygad om det.

Ludde hade jag inte hjälp varken med mat eller pengar, honon.hade jag lägrat som den lilla soyboy & golare han är & tro mig, bror. Sånt ser man.

Asså trots att man är businessman så kan man fortfarande se kriminell ut. Du verkar lite tappad.

Jag menar två mörka killar, med höstkläder, stinker svett ska irra omkring och leta efter en lur att låna. Jo det ser ju väldigt bra ut.
2021-05-09, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Hon har stora. Sen att de är som hängande strutar är en sak, det är innehållet som räknas.

Stora?
Då har du nog inte sett stora bröst.
Tjejen e fan Greta Thunbergs downis syster.
Dock ser hon ut som en transgender. Som att hon varit pojke förut.

Hänger brösten så jag dom små. E dom fasta och en
eller två handfulll då är det lagom storlek. Stora.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in