2021-05-07, 08:44
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Tror du på mig om jag påstår att jag har haft upplevelsen att andevärlden informerat mig om att enfindam inte haft några upplevelser?
Det var en nyhet för mig att du har kontakt med andevärlden? Mina upplevelser är så speciella, det handlar inte om s.k "spöken" utan om upplevelser på en helt annan nivå.
Citera
2021-05-08, 14:41
Medlem
TwoThousands avatar
Hej där ungt sjätte sinne arg på hela världen för att den förnekar din existens eller för att den förnekar Guds existens?

Vad sysslar du med?
Var det döda människor eller spådomar?

Byggde du broar för mänskligheten eller gav ut välsignelser och förbannelser i hemligheten?

Var inte blyg du är mestadels anonym här.
Finns bara ett par verkligheten förnekare.
Kan vara trygg och säker häromkring nu.

För endast då när den som sett spöket vandra runt i omgivningen berättar om det för andra människor.

Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det var en nyhet för mig att du har kontakt med andevärlden? Mina upplevelser är så speciella, det handlar inte om s.k "spöken" utan om upplevelser på en helt annan nivå.

Regel nummer ett i det här paranormala livet.

Blanda sig inte med den trolöse dåren för Guds vrede ligger över honom.
Var inte runt denna för deras dåliga moral och världssyn kan skada dig.
Senast redigerad av TwoThousand 2021-05-08 kl. 14:44.
Citera
2021-05-08, 16:43
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Hej där ungt sjätte sinne arg på hela världen för att den förnekar din existens eller för att den förnekar Guds existens?

Vad sysslar du med?
Var det döda människor eller spådomar?

Byggde du broar för mänskligheten eller gav ut välsignelser och förbannelser i hemligheten?

Var inte blyg du är mestadels anonym här.
Finns bara ett par verkligheten förnekare.
Kan vara trygg och säker häromkring nu.

För endast då när den som sett spöket vandra runt i omgivningen berättar om det för andra människor.

Regel nummer ett i det här paranormala livet.

Blanda sig inte med den trolöse dåren för Guds vrede ligger över honom.
Var inte runt denna för deras dåliga moral och världssyn kan skada dig.
Man kan tyvärr inte alltid förhindra att en demon dyker upp i ens liv. Det kan vara i stunder då man är extra sårbar. Även om man har ett starkt beskydd från Gud så räcker det inte alltid.
Senast redigerad av enfindam 2021-05-08 kl. 16:47.
Citera
2021-05-08, 16:49
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Man kan tyvärr inte alltid förhindra att en demon dyker upp i ens liv. Det kan vara i stunder då man är extra sårbar. Även om man har ett starkt beskydd från Gud så räcker det inte alltid.

Dåligt umgänge kan förstöra ditt liv.

God moral och kunskap om världen kan förstöras i dessa dåliga sällskap.

Gud valde inte ut dom ur människosläktet för att syssla med dessa frågor.
Citera
2021-05-09, 10:57
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Du svarade inte på frågan. Tror du på mitt påstående?
Citera
2021-05-09, 14:42
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:

Ta det i en annan tråd, det här är övernaturliga händelser och du är hedning där det aldrig finns eller kommer finnas övernaturlig aktivitet.

Blir så fruktansvärt fel och off topic..
Citera
2021-05-09, 16:52
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:

Vad spelar det förr roll att du inte blir förstådd? Jag har många egenheter och upplevelser - jag lever delvis med entiteter, tex, vid min sida dagligen. Det handlar inte om att bli förstådd av var och en.
Citera
2021-05-09, 16:59
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Om du påstår att så är fallet så är det väl så.
Citera
2021-05-09, 18:54
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZugMaskin
Vad spelar det förr roll att du inte blir förstådd? Jag har många egenheter och upplevelser - jag lever delvis med entiteter, tex, vid min sida dagligen. Det handlar inte om att bli förstådd av var och en.

Vilket fint ord för dina bekanta, la faktiskt märke till dom när vandrade bredvid dig i hemligheten.

Hur kommer det sig att du frivilligt vill leva med sådana saker runt dig? Jag är fundersam här.

Kan ta bort dom ifall du vill det, kan lägga till fler entiteter ifall du vill det.
Citera
2021-05-09, 19:41
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Vilket fint ord för dina bekanta, la faktiskt märke till dom när vandrade bredvid dig i hemligheten.

Hur kommer det sig att du frivilligt vill leva med sådana saker runt dig? Jag är fundersam här.

Kan ta bort dom ifall du vill det, kan lägga till fler entiteter ifall du vill det.

Jag vet bara att de är entiteter. Vissa mörka, andra ”änglar”. Jag vet inte varför de är runt mig men någon såg och spådde att jag är nån slags portal. Typ shaman. Det kanske du inte tror på men så är det. Jag är inte främmande för att ”ta bort” dom om du nu kan det. Vissa inbillar sig, andra inte. PM om du vill.
Citera
2021-05-09, 20:18
Medlem
Det här är det närmaste jag har kommit nåt övernaturligt.

En natt hade jag en mycket tydlig och stark dröm. Jag befann mig i en kö på ett köpcenter och väntade på min tur. Plötsligt är min farsa bredvid mig. Han är 30-40 år yngre i drömmen än i verkligheten och som han var när han var som mest vital. Han är helt täckt av kol som ur en kolgruva, typ som en kolgruvearbetare. Han utstrålar enorm lycka och ler mot mig. Sen säger han bara ”vi hörs” och går mot utgången. Jag tittar efter honom och där slutar det.

När jag vaknade hade jag en konstig och obeskrivligt gnagande känsla i kroppen. Känner bara att det är viktigt att komma i kontakt med farsan och att alla andra i familjen ska göra det.

Ca 3 veckor senare dör han oväntat.

Det här har jag funderat mycket kring och kan inte släppa det. Till saken hör att jag inte brukar drömma tydligt och inte om farsan.

Vad kan det vara? Slumpen?
Citera
2021-05-10, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trid3nt
Det här är det närmaste jag har kommit nåt övernaturligt.

En natt hade jag en mycket tydlig och stark dröm. Jag befann mig i en kö på ett köpcenter och väntade på min tur. Plötsligt är min farsa bredvid mig. Han är 30-40 år yngre i drömmen än i verkligheten och som han var när han var som mest vital. Han är helt täckt av kol som ur en kolgruva, typ som en kolgruvearbetare. Han utstrålar enorm lycka och ler mot mig. Sen säger han bara ”vi hörs” och går mot utgången. Jag tittar efter honom och där slutar det.

När jag vaknade hade jag en konstig och obeskrivligt gnagande känsla i kroppen. Känner bara att det är viktigt att komma i kontakt med farsan och att alla andra i familjen ska göra det.

Ca 3 veckor senare dör han oväntat.

Det här har jag funderat mycket kring och kan inte släppa det. Till saken hör att jag inte brukar drömma tydligt och inte om farsan.

Vad kan det vara? Slumpen?

Ja, slumpen typ, finns inget som helst övernaturligt i det du berättar att du ska ha upplevt. Liknande storys har väldigt många upplevt, ja sannolikt de flesta i någon variant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in