2021-05-04, 23:52
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Tro mig, jag har bett böner och blivit bönhörd. Guds kraft är mäktig.

Verkligen mäktig rädda livet på mig flera gånger, skrek ut och blev besvarad.
Lärde mig att utan den heliga ande vid min sida skulle förblivit en mänsklig.

Vi var ingenting utan Gud.
Med Gud var allting möjligt.

Mitt folkslag vandrar runt på kyrkogården kommunicerar med dom människor som ligger i vilan tills den stora upprycknings dagen.

Personligen vandrade direkt till ljuset och domedagen fick en nytt liv på jorden störst och starkast häromkring levande legend.
Citera
2021-05-05, 22:31
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Tro mig.

Jag tror på dig.

Det känns hopplöst ingen vågar berätta om sitt sjätte sinne.
Men alla satt nyss kommunicerade med dom döda människor.

Varför var det på detta viset?
Citera
2021-05-06, 12:03
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Jag tror på dig.

Det känns hopplöst ingen vågar berätta om sitt sjätte sinne.
Men alla satt nyss kommunicerade med dom döda människor.

Varför var det på detta viset?
Jag har haft mycket märkliga upplevelser som har eskalerat den sista tiden. Problemet med sådana här upplevelser är att man sällan blir trodd.
Citera
2021-05-06, 17:01
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Jag har haft mycket märkliga upplevelser som har eskalerat den sista tiden. Problemet med sådana här upplevelser är att man sällan blir trodd.

Hela samhället och dess befolkning har genomgått cirka 500 år av ren indoktrinering och skolning i att leva livet i en lögn istället för upplyst och medveten om sin omgivning..

Det är trotts allt slut tiden där alla är vänd från verkligheten, accepterar lögner för att vara sanning.

Du får börja skicka förbannelser och sedan håna fanskapen när dom dött och vandrar runt som spöke?
Det är riktigt roligt ibland, när man väcker en människa ifrån sina vaneföreställningar till verkligheten..

Du får försöka tänka, dom är trolösa skapelse förnekare likt ett djur ska dom behandlas för det.
Citera
2021-05-06, 17:23
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Hela samhället och dess befolkning har genomgått cirka 500 år av ren indoktrinering och skolning i att leva livet i en lögn istället för upplyst och medveten om sin omgivning..

Det är trotts allt slut tiden där alla är vänd från verkligheten, accepterar lögner för att vara sanning.

Du får börja skicka förbannelser och sedan håna fanskapen när dom dött och vandrar runt som spöke?
Det är riktigt roligt ibland, när man väcker en människa ifrån sina vaneföreställningar till verkligheten..

Du får försöka tänka, dom är trolösa skapelse förnekare likt ett djur ska dom behandlas för det.
"Han" ( jag upplever att det är en manlig varelse ) har flera gånger lovat att lämna mig men kommer alltid tillbaka. Nu upplever jag ett starkt beskydd från änglar som hjälper mig. Jag har funderat på att ta hjälp från en präst eller medium om det här inte upphör.
Citera
2021-05-06, 17:47
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
"Han" ( jag upplever att det är en manlig varelse ) har flera gånger lovat att lämna mig men kommer alltid tillbaka. Nu upplever jag ett starkt beskydd från änglar som hjälper mig. Jag har funderat på att ta hjälp från en präst eller medium om det här inte upphör.

Gud hör även den tystaste bön sagd i den största hemligheten.

Bad en bön kunde känna den allsmäktiga fadern anlända till platsen.
Vare helt omgiven utav syndfulla människor ville ta mitt liv över det.
Jag skrek ut på hjälp från Gud blev besvarad och sedan räddad i nöd.

Det var svårast att be bön i denna ondskans tid i en direkt kommunikation med den himmelska fadern som vakar över oss i hemligheten.

Det vi ber om i bön blir till vårat.

Du behöver inget medium spådamer eller präster.
Behöver endast be bön till Gud och han hörde dig.

Guds barn du är friköpt från människosläktet inte ens likadana längre någonstans.

Hatad utav människosläktet är älskad utav Gud.
Mer än hälften som läser det här känner vrede och hatet för mig..
Men står stark för Gud är med mig överallt vart jag än vandrar i denna tillfälliga världen.
Senast redigerad av TwoThousand 2021-05-06 kl. 17:52.
Citera
2021-05-06, 17:59
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Gud hör även den tystaste bön sagd i den största hemligheten.

Bad en bön kunde känna den allsmäktiga fadern anlända till platsen.
Vare helt omgiven utav syndfulla människor ville ta mitt liv över det.
Jag skrek ut på hjälp från Gud blev besvarad och sedan räddad i nöd.

Det var svårast att be bön i denna ondskans tid i en direkt kommunikation med den himmelska fadern som vakar över oss i hemligheten.

Det vi ber om i bön blir till vårat.

Du behöver inget medium spådamer eller präster.
Behöver endast be bön till Gud och han hörde dig.

Guds barn du är friköpt från människosläktet inte ens likadana längre någonstans.

Hatad utav människosläktet är älskad utav Gud.
Mer än hälften som läser det här känner vrede och hatet för mig..
Men står stark för Gud är med mig överallt vart jag än vandrar i denna tillfälliga världen.
Tack för hjälpen! Jag känner att det börjar ljusna nu med hjälp av gudomligt ingripande.
Citera
2021-05-06, 18:01
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Tack för hjälpen! Jag känner att det börjar ljusna nu med hjälp av gudomligt ingripande.

Det blir konstigare..

Gud ska upphöja er framför människosläktet regna välsignelser över er.
Citera
2021-05-06, 18:02
Medlem
TwoThousands avatar
Anlände till platsen mottaglig satt kommunicera med hjälp av det sjätte sinnet.

Lyssna du kunde känna Guds vrede drabba dom som ställde sig i vägen för mig.

Kom och se konungen i köttet inte rädd för att återuppstå blir belönad i himlen.

Det är så verkligt sitter synsk förutspår framtiden har träffat dig innan första mötet.
Paranormalt folkslag sitter vägleder döda människor gentemot ljuset för domedagen.

I en kamp för överlevnad lämnar inga spår utav demonisk besatthet för den utvalde.
Hoppas folk inte tar det här på fel sätt har bara i tanke att befria förtryckta människor.

För endast då när den som sett spöket vandra runt i omgivningen berättar om det för andra människor.
Citera
2021-05-06, 18:06
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:

Jag och Gud har väldigt nära till varandra för i den största hemligheten umgås med människosonen.
Sätter den lokala prästen till skammen för att båda vet att denna sk Guds man var en lögnare.

Jag är ingenting utan Gud.
Gud arbetar genom mig.
Citera
2021-05-06, 18:11
Medlem
TwoThousands avatar
Höjer svärdet ifall att behöver det, tillrättavisade dessa på låtsas religiösa som underhåller människan.

På alla sätt och vis redan varit avliden vandrat runt som en spöke från bortom graven.

Det finns inget hopp för framtiden, berätta om dina upplevelser för från botten utav helvetet skriker på hjälp från dom sataniska bestialiska ande makter samhället förnekar existerar.
Citera
2021-05-07, 07:04
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Tror du på mig om jag påstår att jag har haft upplevelsen att andevärlden informerat mig om att enfindam inte haft några upplevelser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in