2021-05-08, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😩 å Anna... det finns ingen som Anna, en fråga om känslan inför hästhoppningen, berättar hon om en häst olycka hon var med om som ponnyryttare och hamnade på sjukhus
med tre dagars komma, som dessutom Hör och häpna ingen vet om att det har hänt 😮...hon har aldrig skylt på något sådan skada. Sen raskt över till sitt älsklings ämne MAGOPERATIONERNA suck 😧

Anna har ALDRIG legat i koma i tre dygn. Inte ens en minut. Det är vidrigt hur lätt hon ljuger om ALLT för allt och alla. Någon hästolycka har aldrig inträffat någonsin!

Och grattis, nu släpar du omkring med din gigantiska kroppshydda igen. Trots så mycket tid och hjälp du fått utifrån så kan du fan inte lyckas med någonting.

Men ljuga och hitta på, det kan du. Jävla galning är vad du är!
Citera
2021-05-08, 15:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja hon var verkligen en köttbulle då. Jag gissar att hon ligger på stadiga 100 pannor. Snart uppe i BL vikt.

Nä, nä sa inte Anna nyss att hon hade en normal vikt, då borde hon ju väga under 59 kg, väger hon däröver är hon överviktig och väger hon över 79 har hon fetma enligt BMI
Gissar på att "normal" viktiga Anna ligger på grav fetma nivå igen..
Allvarlig fetma väger man 89 kg, från 90 kg är det grav.
Anna väger ju definitivt mer än vid invägningen på BL som var på drygt 80 kg, lustigt, säger inte Anna att hon väger 70 kg under Stjärnryttetiden? Hon ser ju ut att väga 10kg mer.
Citera
2021-05-08, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag gissar på ca 90. Men vi lär ju inte få veta 😉.
Nej, hon måste väga 130, tänk på att muskler väger mer än fett
Citera
2021-05-08, 15:13
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😩 å Anna... det finns ingen som Anna, en fråga om känslan inför hästhoppningen, berättar hon om en häst olycka hon var med om som ponnyryttare och hamnade på sjukhus
med tre dagars komma, som dessutom Hör och häpna ingen vet om att det har hänt 😮...hon har aldrig skylt på något sådan skada. Sen raskt över till sitt älsklings ämne MAGOPERATIONERNA suck 😧

Fastän Anna är drygt 45 år vid inspelningen säger hon om sig själv
"en flicka måste också få drömma"
Mer korrekt är väl att säga en kärring måste också få drömma..
Inte fan är man en flicka när man är 45 år och fött 3 barn..
Citera
2021-05-08, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Fastän Anna är drygt 45 år vid inspelningen säger hon om sig själv
"en flicka måste också få drömma"
Mer korrekt är väl att säga en kärring måste också få drömma..
Inte fan är man en flicka när man är 45 år och fött 3 barn..

Annas hjärna har stannat.. vem vet kanske när hon var medvetslös.. och tror att hon är en flicka i stället för en kärring.. Ni ser ju på väninnorna hon har, dom är i Felicias ålder och idag grattade hon en av Vannesas klasskamrat på sin instagram.. Så hon tror och lever att hon är en flicka i sina bästa år som slänger vacker sitt vackra långa hår och flörtar med sina långa ögonfransar samtidigt som hon slänger fram ett hästgrin 🐴
I stället för att njuta att hon är i sin bästa ålder nu.. barnen vuxna (ej utflugna) och....? här tog min fantasi slut....😕
Citera
2021-05-08, 17:09
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Här är infot om hennes medvetslöshet
https://www.expressen.se/noje/anna-b...tacka-olyckan/
Förmodligen ljug.
Hon nämner att hon blev sjuk och sedan blev fet efter födseln av Fetlicia, annars menar hon på att graviditeten gjorde henne fet..
Hon tjatar också om sina magoperationer och vill se sig som inspiratör.. Jo, tjena.

Jag vill vara en inspiratör för människor i alla åldrar. Det kanske låter lite klyschigt men det skiter jag i för det är faktiskt så är det.
På vilket sätt tänker hon att människor i alla åldrar ska bli inspirerade av en nolla som ska hopp med en häst? På samma sätt som hon inspirerade oss när hon var en levande kardborre som skulle studsa upp och fastna på en vägg av kardborreband?

Och sedan vill jag hitta tillbaka till min passion som jag hade som liten flicka. Då höll jag på med små ponnyer och hade egen häst. Som liten hade jag en dröm om att få börja rida på stora hästar, men jag kom aldrig riktigt dit.
Hur var med den "egna" hästen? Hade hon verkligen en egen häst? Red hon mer än en gång?

Jag var 19 år och en av de få gångerna som jag red på en större häst så var jag med om en ridolycka som ledde till att jag var medvetslös i tre dygn. Jag låg i koma på lasarett. Kort efter det blev jag gravid och fick mitt första barn och sedan blev jag sjuk och gick upp väldigt mycket i vikt. Sedan har jag släpat omkring på den här övervikten i hela mitt vuxna liv.
Här kommer det mycket information på en gång. Det låter nästan som hon blev påsatt medan hon var medvetslös... man vet aldrig med Memeth. Det kanske krävdes för att Anna skulle bli av med oskulden? Utöver det var hon en riktig köttbulle redan innan hon blev gravid. Så det har inget med det att göra.

För tre år sedan tog jag ju tag i det på riktigt och sedan dess har jag gått ner 60 kg. Nu tänker jag att det här är ett perfekt sätt för mig att komma tillbaka till en passion i livet och bevisa för mig själv att jag kan mer än vad jag tror.
Har hon gått ner 60 kilo på tre år? Hur mycket av det tappade hon under BL? 70?

Jag tar det i min takt och utgår från den nivån jag är på i dag. Men på Friends arena ska jag förhoppningsvis få en del att tappa hakan, det är målet i alla fall. En flicka måste få drömma.
Det där med flicka är faktiskt ett citat, från någon film tror jag. "A girl has to have dreams" eller liknande. Men det tror jag inte Anna är medveten om. Det är nog något hon snappat upp bara. Men vi ska alltså tappa hakan när den vana hästtjejen Anna hoppar över ett hinder. Ok.

Jag är egentligen inte så rädd för galoppen eller själva språnget i hoppet. Men jag är väldigt rädd för landningen för jag har inte samma bålstabilitet som de andra eftersom jag har opererat min mage 17 gånger. Jag tampas jättemycket med min bukstabilitet, att jag ska kunna sträcka upp mig. Det är skitläskigt alltså.
Jag vet inte vad bålstabilitet betyder. Skitsamma. Jag vägrar tro att Anna opererat sin mage 17 gånger. Men är hon så rädd för att spräcka magen kanske hon borde se sanningen i vitögat och inte rida alls? Bara en tanke.

Ena sekunden kan jag känna att jag har så mycket självförtroende för att i nästa sekund sitta och skaka och gråta. Det är skitjobbigt. Jag sticker inte under stol med att det här inte är lätt. Jag är väldigt rädd för att åka av. Det är den största faran. Man tvivlar på sig själv.
Fast jobbigare än att spräcka magen är tydligen rädslan för att misslyckas?

Jag vägde ju 128 kg när jag vägde som mest. Nu är jag nere på 70 men jag vill ner till 58 eller 60 kg. Jag är inte färdig med min viktresa. Jag är fortfarande en kurvig tjej, man kan ju inte titta på mig och säga "Gud vad smal du är". Men när man tittar på gamla bilder har det faktiskt hänt väldigt mycket. Det är det jag också försöker förstå själv. Jag har inte den där jättestora kroppshyddan längre. Att ändra min självbild och vara mer snäll mot mig själv.
Här förstår jag inte riktigt. Vill hon att folk ska titta på henne och säga "Gud vad smal du är?" Var det inte exakt det som folk sa efter BL? I alla fall ett par månader efteråt? Man Anna ändrade aldrig sin självbild och är exakt samma pinsamma människa hon var då.

Sammanfattat. Ryttarinnan Anna vill vara en pinnsmal förebild för alla människor genom att hoppa med en häst över ett barnhinder. Fråga. Vad vill Anna idag?
Citera
2021-05-08, 17:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Nä, nä sa inte Anna nyss att hon hade en normal vikt, då borde hon ju väga under 59 kg, väger hon däröver är hon överviktig och väger hon över 79 har hon fetma enligt BMI
Gissar på att "normal" viktiga Anna ligger på grav fetma nivå igen..
Allvarlig fetma väger man 89 kg, från 90 kg är det grav.
Anna väger ju definitivt mer än vid invägningen på BL som var på drygt 80 kg, lustigt, säger inte Anna att hon väger 70 kg under Stjärnryttetiden? Hon ser ju ut att väga 10kg mer.
Enligt Anna väger hon 59kg för hon har inte gått upp ett gram sedan BL. Vi övriga som inte lever i förnekelse så ligger hon nog kring 110-120 pannor.
Citera
2021-05-08, 17:50
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Legat i koma mer eller mindre i 27 dygn https://www.aftonbladet.se/tv/a/2480...g-med-min-mage

Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Anna har ALDRIG legat i koma i tre dygn.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book! hon legat i koma långt
fler dygn än så mer eller mindre
Citera
2021-05-08, 17:57
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book! hon legat i koma långt
fler dygn än så mer eller mindre
I hästintervjun säger hon att hon opererat magen 17 gånger. Nu är det plötsligt 20. Det händer mycket i Annas liv. Dessutom fick hon mens också, var hon tydlig med att informera oss om.

Vad gäller koman så har hon väl inte vaknat ur den ännu?
Citera
2021-05-08, 17:59
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
#1478 annabooktoledano Hej alla gulliga följare nu har det gått nästan 3 timmar sedan jag hastigt fick avbryta min lunch~date med en vän. För att kamrat till Vanessa ringde & berättade om en olycka Vanessa råkat ut för. Sagt & gjort vi lämnade matbordet & jag sa HEJDÅ till min vän & åkte fort till vanessas skola, då kom ambulansen precis framför mig och personalen själva hann inte ens gå ur bilen för jag tog helt enkelt en bild på ambulansen i farten när jag halvsprang därför är den heller inte helt skarp! Jag sätter alltid mina barn, nära, kära & mig själv först!!! MEN om jag nu KAN gå & ta en bild samtidigt vad är då problemet?????? Detta är ju en typ av bildblogg i miniformat ~ gillar man då INTE att den man följer ( följde för en del nu 😀 ) lägger upp just bilder??? Det är ju det Instagram handlar om, eller är jag@ ute & flyter på djupt vatten nu?!?!

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

ett av alla favorit-inlägg från donnan af Book
Citera
2021-05-08, 18:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag vill vara en inspiratör för människor i alla åldrar. Det kanske låter lite klyschigt men det skiter jag i för det är faktiskt så är det.
På vilket sätt tänker hon att människor i alla åldrar ska bli inspirerade av en nolla som ska hopp med en häst? På samma sätt som hon inspirerade oss när hon var en levande kardborre som skulle studsa upp och fastna på en vägg av kardborreband?

Och sedan vill jag hitta tillbaka till min passion som jag hade som liten flicka. Då höll jag på med små ponnyer och hade egen häst. Som liten hade jag en dröm om att få börja rida på stora hästar, men jag kom aldrig riktigt dit.
Hur var med den "egna" hästen? Hade hon verkligen en egen häst? Red hon mer än en gång?

Jag var 19 år och en av de få gångerna som jag red på en större häst så var jag med om en ridolycka som ledde till att jag var medvetslös i tre dygn. Jag låg i koma på lasarett. Kort efter det blev jag gravid och fick mitt första barn och sedan blev jag sjuk och gick upp väldigt mycket i vikt. Sedan har jag släpat omkring på den här övervikten i hela mitt vuxna liv.
Här kommer det mycket information på en gång. Det låter nästan som hon blev påsatt medan hon var medvetslös... man vet aldrig med Memeth. Det kanske krävdes för att Anna skulle bli av med oskulden? Utöver det var hon en riktig köttbulle redan innan hon blev gravid. Så det har inget med det att göra.

För tre år sedan tog jag ju tag i det på riktigt och sedan dess har jag gått ner 60 kg. Nu tänker jag att det här är ett perfekt sätt för mig att komma tillbaka till en passion i livet och bevisa för mig själv att jag kan mer än vad jag tror.
Har hon gått ner 60 kilo på tre år? Hur mycket av det tappade hon under BL? 70?

Jag tar det i min takt och utgår från den nivån jag är på i dag. Men på Friends arena ska jag förhoppningsvis få en del att tappa hakan, det är målet i alla fall. En flicka måste få drömma.
Det där med flicka är faktiskt ett citat, från någon film tror jag. "A girl has to have dreams" eller liknande. Men det tror jag inte Anna är medveten om. Det är nog något hon snappat upp bara. Men vi ska alltså tappa hakan när den vana hästtjejen Anna hoppar över ett hinder. Ok.

Jag är egentligen inte så rädd för galoppen eller själva språnget i hoppet. Men jag är väldigt rädd för landningen för jag har inte samma bålstabilitet som de andra eftersom jag har opererat min mage 17 gånger. Jag tampas jättemycket med min bukstabilitet, att jag ska kunna sträcka upp mig. Det är skitläskigt alltså.
Jag vet inte vad bålstabilitet betyder. Skitsamma. Jag vägrar tro att Anna opererat sin mage 17 gånger. Men är hon så rädd för att spräcka magen kanske hon borde se sanningen i vitögat och inte rida alls? Bara en tanke.

Ena sekunden kan jag känna att jag har så mycket självförtroende för att i nästa sekund sitta och skaka och gråta. Det är skitjobbigt. Jag sticker inte under stol med att det här inte är lätt. Jag är väldigt rädd för att åka av. Det är den största faran. Man tvivlar på sig själv.
Fast jobbigare än att spräcka magen är tydligen rädslan för att misslyckas?

Jag vägde ju 128 kg när jag vägde som mest. Nu är jag nere på 70 men jag vill ner till 58 eller 60 kg. Jag är inte färdig med min viktresa. Jag är fortfarande en kurvig tjej, man kan ju inte titta på mig och säga "Gud vad smal du är". Men när man tittar på gamla bilder har det faktiskt hänt väldigt mycket. Det är det jag också försöker förstå själv. Jag har inte den där jättestora kroppshyddan längre. Att ändra min självbild och vara mer snäll mot mig själv.
Här förstår jag inte riktigt. Vill hon att folk ska titta på henne och säga "Gud vad smal du är?" Var det inte exakt det som folk sa efter BL? I alla fall ett par månader efteråt? Man Anna ändrade aldrig sin självbild och är exakt samma pinsamma människa hon var då.

Sammanfattat. Ryttarinnan Anna vill vara en pinnsmal förebild för alla människor genom att hoppa med en häst över ett barnhinder. Fråga. Vad vill Anna idag?

Anna vill egentligen ingenting mer än att sitta hemma i trygghet och drömma.
Hennes motto är ju att ta ett steg i taget, (förtydligande.. babysteg..)
Det nämner hon i intervju efter intervju.

Anna använder sina magoperationer, morsan och alla andra döingar som ursäkt för att slippa.
Anna är kravundvikande som få.
Undra om Anna körde med samma trix, när sonen höll på som värst.
Satt Anna på soc och grät ut om att morsans död och magoperationerna sen typ 10 år tillbaka har gjort att hon bara kan ligga i sängen och käka kanelbullar och inte ta ansvar, för det är så synd om henne?

Anna ändrar ju sina ideal vartefter hon befinner sig, hon tjatade i evigheter om att målvikten var 58 kg, när hon kom in i sin målvikt, var hon ju galet entusiastisk över sin prestation, för att en sekund senare äta upp sig och påstå att idealvikt nänä, det finns inte i Annas universum, nu känner hon på kläderna, som utrustas med töjbart tyg och resårband.
Anna vet att hon har normalvikt, för det ser hon när hon kollar på sitt smalfiltrerade ansikte.

Anna är ju solklart en energitjuv, som drar energi från omgivningen, själv är Anna fast övertygad om att hon är hela universums lilla flicksolstråle.
Citera
2021-05-08, 18:13
Medlem
Citat:
ett av alla favorit-inlägg från donnan af Book
Anna är helt galen, dottern skadar fingret och måste åka ambulans , hon fotar ambulansen ,lägger ut det och följare tycker det är konstigt att man åker ambulans för ett finger då blir de blockade. Anna är och har länge varit en fruktansvärd människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in