Citat:
Ursprungligen postat av
KalleCb
Han lägger bevisligen upp videos från privatjet.
Hur skulle han kunna fejka det ? Nej jag tror många är avundsjuka bara . Riktigt gött att ngn äntligen sätter mupparna Jockeboi och Jan Emanuel på plats .
Tror absolut inte det är fake. Han har säkert samlat på sig ngn miljon på sina scamms. Men att nu pengarna börjar sina. Men att han flyger så ofta som det påstås tror jag inte.
Alla bilder på tex svindyra bilar har han tagit selfies med.
De bilar som man sett och som han kört själv är sin gula Ferrari o RR.
Har inte sett ngt bevis på flickvän, hur lägenheten i Ryssland ser ut, sin lägenhet i Dubai som han tydlingen äger och som han filmat i där hans farsa sitter o äter frukost. (Är förövrigt borttaget från Youtube då han troligen stängt av sin privata YTkanal).
Hans "företag" Escobar Inc har ca 600 följare på Twitter. Borde ha betydligt fler om det är ett företag som omsätter miljoners miljoner.
Han får gärna röra om i träsket för min skull, men blir lite fel av alla lögner om lyx, häktningar m.m. och så länge han inte kan bevisa ngt mer konkret än att man ska googla och så kommer man till skumma sidor som han själv troligen trollat med.
Men jag lägger mig platt och jag kommer till o med ge dig en applåd Olof om du kan bevisa motsatsen på allt o visa upp din förmögenhet.