2021-05-07, 09:24
Medlem
Olov påminner om då Conor Mcgregor kom in till UFC, det blev uppmärksamhet direkt. Effekten av detta är att han kommer att ställa krav mot alla youtubers och att han kommer att stå för allt han säger.

Kanske inte världens bästa marknadsföring, som om en youtubers skulle säga att att hollywoodkändisar är fake, typ Jake och Logan Paul påstår att de har mer views än hollywoodkändisar. Hur många hollywoodkändisar har haft planer på att tävla i mma eller boxning?

Kanske en trendbrott som är på g.
Citera
2021-05-07, 09:41
Medlem
.-.-.s avatar
Om Escobars har hur mycket pengar som helst varför behöver dom då hela tiden komma på nya sätt att blåsa folk på?
Flera mobiltelefonmodeller och en eldkastare som köpare lurats på.

Varför ska några som har miljarder på kontot behöva pyssla med sånt här.
Citera
2021-05-07, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hompa
Undrar om Olof är här inne o läser.
Gjorde ett inlägg förut (#2604) som berörde hans klädsel på korten från hans Twitter när han flög privatplan. Helt plötsligt så har han lagt ut ett nytt kort på Twitter där han har en blå piké.
Säkert från samma foto session som videon från 23e mars. Han samlar på sig bilder och lägger ut en och en. Eller så äger han bara 3 tröjor.
Citera
2021-05-07, 11:13
Medlem
Fanfars avatar
Citat:
Undrar om Olof är här inne o läser.
Gjorde ett inlägg förut (#2604) som berörde hans klädsel på korten från hans Twitter när han flög privatplan. Helt plötsligt så har han lagt ut ett nytt kort på Twitter där han har en blå piké.

Han är inne och läser här ofta. Jag lade ut en länk till en YouTube-video där Olof själv hade spelat in en unboxing-video av Escobar Fold-telefonen med ett falskt alias. Det gick tydligt att höra att det var Olofs röst, några timmar efter inlägget plockades videon bort.
Senast redigerad av Fanfar 2021-05-07 kl. 12:04.
Citera
2021-05-07, 11:49
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfar
Han är inne och läser här ofta. Jag lade ut en länk till en YouTube-video där Olof själv hade spelat in en unboxing video av Escobar Fold-telefonen med ett falskt alias. Det gick tydligt att höra att det var Olofs röst, några timmar efter inlägget plockades videon bort.

Har inte Escobar tusentals springpojkar som kan göra sånt smutsjobb? Kanske är det Olof som är springpojken.
Citera
2021-05-07, 12:02
Medlem
Han lägger bevisligen upp videos från privatjet.

Hur skulle han kunna fejka det ? Nej jag tror många är avundsjuka bara . Riktigt gött att ngn äntligen sätter mupparna Jockeboi och Jan Emanuel på plats .
Citera
2021-05-07, 12:45
Medlem
Hompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleCb

Hur skulle han kunna fejka det ? Nej jag tror många är avundsjuka bara . Riktigt gött att ngn äntligen sätter mupparna Jockeboi och Jan Emanuel på plats .

Tror absolut inte det är fake. Han har säkert samlat på sig ngn miljon på sina scamms. Men att nu pengarna börjar sina. Men att han flyger så ofta som det påstås tror jag inte.
Alla bilder på tex svindyra bilar har han tagit selfies med.
De bilar som man sett och som han kört själv är sin gula Ferrari o RR.
Har inte sett ngt bevis på flickvän, hur lägenheten i Ryssland ser ut, sin lägenhet i Dubai som han tydlingen äger och som han filmat i där hans farsa sitter o äter frukost. (Är förövrigt borttaget från Youtube då han troligen stängt av sin privata YTkanal).

Hans "företag" Escobar Inc har ca 600 följare på Twitter. Borde ha betydligt fler om det är ett företag som omsätter miljoners miljoner.

Han får gärna röra om i träsket för min skull, men blir lite fel av alla lögner om lyx, häktningar m.m. och så länge han inte kan bevisa ngt mer konkret än att man ska googla och så kommer man till skumma sidor som han själv troligen trollat med.

Men jag lägger mig platt och jag kommer till o med ge dig en applåd Olof om du kan bevisa motsatsen på allt o visa upp din förmögenhet.
Senast redigerad av Hompa 2021-05-07 kl. 13:30.
Citera
2021-05-07, 13:07
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Tror absolut inte det är fake. Han har säkert samlat på sig ngn miljon på sina scamms. Men att nu pengarna börjar sina. Men att han flyger så ofta som det påstås tror jag inte.
Alla bilder på tex svindyra bilar har han tagit selfies med.
De bilar som man sett och som han kört själv är sin gula Ferrari o RR.
Har inte sett ngt bevis på flickvän, hur lägenheten i Ryssland ser ut, sin lägenhet i Dubai som han tydlingen äger och som han filmat i där hans farsa sitter o äter frukost. (Är förövrigt borttaget från Youtube).

Hans "företag" Escobar Inc har ca 600 följare på Twitter. Borde ha betydligt fler om det är ett företag som omsätter miljoners miljoner.

Han får gärna röra om i träsket för min skull, men blir lite fel av alla lögner om lyx, häktningar m.m. och så länge han inte kan bevisa ngt mer konkret än att man ska googla och så kommer man till skumma sidor som han själv troligen trollat med.

Men jag lägger mig platt om han kan bevisa motsatsen på allt o visa upp sin förmögenhet.

Han körde båt med en tjej i något klipp
Kan vart hans fru
Vet ej om det va youtube eller tiktok klipp
Hon såg normal och trevlig ut
Kort klipp dock
Så såg ej vad för båt osv
Citera
2021-05-07, 13:33
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Har inte Escobar tusentals springpojkar som kan göra sånt smutsjobb? Kanske är det Olof som är springpojken.
Den riktiga Escobar-verksamheten upphörde 1993 när Escobar dog.

Det olof gör nu är att han kör någon slags enmans-scam med Escobars namn på etiketten. Några fler än Olof är inte inblandade.
Citera
2021-05-07, 14:32
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleCb

Denna tråd är så full av naiva människor som gör en riktigt mörkrädd och att det inte finns någon typ av insikt längre utan om det finns på Twitter-Insta-Face-Tik-Tok horan så är det verkligt.

Jag hoppas inte jag krossar hela din världsbild nu, så som jag gjorde med Olofs fake pengar med bildbevis och allt, men here goes:

"Influencers can now book a set designed to look like the interior of a private jet so that they can show off their luxe jet-setting ways without having to do any of the expensive private travel."

https://travel.nine.com.au/latest/in...b-55a8b9c81571

Denna tråd är sånt testament till omvärlden hur illa det är ställt med att ens kunna tänka själva, ifrågasätta, söka information, rimlighetsprinciper och att inte fatta hur världen ens snurrar och fungerar osv.

Jag lovar.....jag är en Nigeriansk prins som kan omvandla vatten till pengar så bara skicka mig lite krypto så skall jag göra dig ofantligt rik.
Senast redigerad av Novus4212 2021-05-07 kl. 15:23.
Citera
2021-05-07, 14:44
Medlem
Hompas avatar
https://www.di.se/digital/klarna-sla...ta-pa-det-har/
Citera
2021-05-07, 14:45
Medlem
Hompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Denna tråd är så full av naiva människor som gör en mörkrädd att det inte finns någon typ av insikt längre utan om det finns på Twitter-Insta-Face-Tik-Tok horan så är det verkligt.

Jag hoppas inte jag krossar hela din världsbild nu, som jag gjorde med Olofs fake pengar med bildbevis och allt men here goes:

"Influencers can now book a set designed to look like the interior of a private jet so that they can show off their luxe jet-setting ways without having to do any of the expensive private travel."

https://travel.nine.com.au/latest/in...b-55a8b9c81571

Denna tråd är så ett testament till omvärlden hur illa det är ställt med att ens kunna tänka själva, ifrågasätta, söka information, rimlighetsprinciper och att inte fatta hur världen ens snurrar och fungerar osv.

Jag lovar.....jag är en Nigeriansk prins som kan omvandla vatten till pengar så bara skicka mig lite krypto så skall jag göra dig ofantligt rik.

😂😂😂 Klockrent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in