2022-11-03, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Missat helt, när körde dåren fatshame mot Jonna?

Återkommer med länk med traskiberat ifrån vad jag kommer ihåg ifrån hans video och Joakim Lundell "jag bor i ett stort hus och tjänar flera miljoner men jag har en fet och äcklig fru"
Citera
2022-11-04, 01:54
Medlem
Jag tror inte någon har poängterat detta men hans vikt är ett bevis på att han ljuger om sin förmögenhet.

Det går inte att bli så tjock som honom om man inte äter Ultra-processad mat vilket finns I snabbmat och färdigmat vilket är flera klasser under än vad Herrn vill påstå sig äta på. Det volymen som finns i förhållande i kalorier är helt enkelt för hög.

För att förtydliga finns det absolut tjocka rika människor som lever på ett kaloriöverskott i men denna överskott tar eventuellt slut efter man uppnått en viss vikt. Denna vikt har Olof passerat för länge sedan vilket leder till att Ultra-processad mat är det enda som kan supporta hans nuvarande vikt där han slutat sett ut som en människa och börjat sett ut som en hög av skinn och fett.

Denna tes kan också spräckas om han lägger en särskilt liten budget på sådan mat men med tanke på vad han lägger upp på sociala medier är detta osannolikt.
Citera
2022-11-04, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakenfranhavet
Jag tror inte någon har poängterat detta men hans vikt är ett bevis på att han ljuger om sin förmögenhet.

Det går inte att bli så tjock som honom om man inte äter Ultra-processad mat vilket finns I snabbmat och färdigmat vilket är flera klasser under än vad Herrn vill påstå sig äta på. Det volymen som finns i förhållande i kalorier är helt enkelt för hög.

För att förtydliga finns det absolut tjocka rika människor som lever på ett kaloriöverskott i men denna överskott tar eventuellt slut efter man uppnått en viss vikt. Denna vikt har Olof passerat för länge sedan vilket leder till att Ultra-processad mat är det enda som kan supporta hans nuvarande vikt där han slutat sett ut som en människa och börjat sett ut som en hög av skinn och fett.

Denna tes kan också spräckas om han lägger en särskilt liten budget på sådan mat men med tanke på vad han lägger upp på sociala medier är detta osannolikt.

Jan stenbeck tyckte du hade tvärfel innan han åt ihjäl sig på god dyr mat och dryck.
Och frustlokomotivet g.w.
Citera
2022-11-04, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Jan stenbeck tyckte du hade tvärfel innan han åt ihjäl sig på god dyr mat och dryck.
Roligt nog var Jan Stenbeck fortfarande betydligt mindre än vad Olof K Gustafsson är nu även vid hans död även om han var ovanligt stor. Olof verkar aldrig visa denna intag utan endast vanliga portioner av något valfritt flott måltid.
Citera
2022-11-04, 03:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Lite OT men vem är denna Maria Nozer? Är det någon jag borde veta vem det är? Känns sjukt blåst.

Det är en trasig tjej som blev ihop med Fejk Lokal och varit med lite på hans kanal.

Man bör inte veta vem hon är och ja, hon skriver inte 2.0 på högskoleprovet.
Citera
2022-11-04, 03:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Tack, fast hade varit roligare att se Olov bränna på henne bakifrån. Tänk när han lägger upp magen på hennes bak och försöker lirka in veken.

Självklart vill man se Olof knulla Maria medan Lokal avundsjukt ser på. Han mobbar honom redan, så varför inte knulla hans livs wt kärlek också. Självklart är Olof pappa till både Lokal och Maria under sexet. El Snatto med på ett hörn också.
Citera
2022-11-04, 10:17
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris

Varken Jan Stenbeck eller Leif GW har samma typ av fetma som Olof K.
Citera
2022-11-04, 10:21
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Du verkar ju veta vad du snackar om, vad skulle du uppskatta att Olof väger?
Citera
2022-11-04, 10:28
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Roligt nog var Jan Stenbeck fortfarande betydligt mindre än vad Olof K Gustafsson är nu även vid hans död även om han var ovanligt stor. Olof verkar aldrig visa denna intag utan endast vanliga portioner av något valfritt flott måltid.

Fast Kung Olof är ung, han kan unna sig att äta/dricka gott och mycket så länge han är ung och frisk.

Om fetman skulle innebära minsta risk för hälsan så skulle Kingen gå ner i vikt i ett nafs. Vilket troligen kommer ske om några år..

Jag kan se mig Olof K. som vältränad och slimmad efter 30 - En symmetrisk kropp med perfekta konturer av muskler som spelar innanför huden i hans välsvarvade kropp.

That's FUCKlNG it mannen, Olof tar inga risker gubben, inget 2-face SHlT liksom.
Citera
2022-11-04, 11:59
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Fast Kung Olof är ung, han kan unna sig att äta/dricka gott och mycket så länge han är ung och frisk.

Om fetman skulle innebära minsta risk för hälsan så skulle Kingen gå ner i vikt i ett nafs. Vilket troligen kommer ske om några år..

Jag kan se mig Olof K. som vältränad och slimmad efter 30 - En symmetrisk kropp med perfekta konturer av muskler som spelar innanför huden i hans välsvarvade kropp.

That's FUCKlNG it mannen, Olof tar inga risker gubben, inget 2-face SHlT liksom.

Den fetman lär redan innebära en stor risk, och eftersom han dragits med den länge så kommer han inte att gå ner nånting utan att genomgå en gastric bypass och lägga om kost och motion. Det sker inte i ett nafs, killen kan ju varken sköta sin hälsa eller hygien.
Citera
2022-11-04, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Den fetman lär redan innebära en stor risk, och eftersom han dragits med den länge så kommer han inte att gå ner nånting utan att genomgå en gastric bypass och lägga om kost och motion. Det sker inte i ett nafs, killen kan ju varken sköta sin hälsa eller hygien.

Eller anseende eller rykte.
Citera
2022-11-04, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte

Hygienen ser ut att inte vara på topp hos tjockisen. Mjäll över hela tröjan och sedan det ovårdade pubesskägget. Han ser för jävlig ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in