2021-05-06, 22:09
Medlem
Hompas avatar
Undrar om Olof är här inne o läser.
Gjorde ett inlägg förut (#2604) som berörde hans klädsel på korten från hans Twitter när han flög privatplan. Helt plötsligt så har han lagt ut ett nytt kort på Twitter där han har en blå piké.
Senast redigerad av Hompa 2021-05-06 kl. 22:11.
Citera
2021-05-06, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hompa
Undrar om Olof är här inne o läser.
Gjorde ett inlägg förut (#2624) som berörde hans klädsel på korten från hans Twitter när han flög privatplan. Helt plötsligt så har han lagt ut ett nytt kort på Twitter där han har en blå piké.
Det är klart att han är inne och läser, han är säkert inne och skriver också.
Citera
2021-05-06, 22:34
Medlem
Har man hängt med ett tag så märker man titt som tätt att han tar åt sig av saker som skrivs/avslöjas här inne. Flygplansbilderna med den blå pikén har han dock återanvänt ett antal gånger.
Citera
2021-05-06, 22:38
Medlem
Hompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itsallfakenews
Har man hängt med ett tag så märker man titt som tätt att han tar åt sig av saker som skrivs/avslöjas här inne. Flygplansbilderna med den blå pikén har han dock återanvänt ett antal gånger.

Måste vara jobbigt att vara så jävla rik att man bryr sig vad folk på FB skriver. 😉
Citera
2021-05-06, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itsallfakenews
Det är bara en tidsfråga innan hans stora "avslöjande" kommer: han har blåst HELA Sverige. Allt har varit en superintelligent strategi för att skaffa sig en plattform, that's it mannen. Svenskar förstår inte såna här saker, inte som i USA, that's it mannen.
Citera
2021-05-06, 23:24
Medlem
stockcocks avatar
Är det bara jag som tycker att Olof växer hos en? Mytoman eller inte, det är förjävla underhållande att se hur han "beefar" loss mot Jockiboi och Jan Emanuel.

Jockiboi med sin runkblogg och fejkade prank-videos ihop med sin tjej. Byggt sin fame på att lura naiva fjortisar i att pranksen är äkta.

Sedan Jan Emanuel som cashat in stort på att utnyttja flykting-situationen, och blivit rik på att suga ut pengar från skattebetalare. Sedan glassar han med sina bilar, båtar o.s.v. vilket svenska folket har fått punga upp stålarna till i grunden. Kul också hur han går på Jan Emanuel i att trycka steroider. Jag tycker dock att Jan Emanuel har sunda åsikter inom mycket, och att han tillför något bra till politiken i att sticka ut hakan gentemot S.

That's it, mannen!
Citera
2021-05-06, 23:27
Han tar mycket bilder när han gör vardagliga saker som att åka flygplan eller köra bil men han har ingen bild tillsammans med Donald Trump eller från invigningen han säger att han varit på.

Dock är det väldigt viktigt att samla på inbjudningskort och visitkort, saker han köpt på eBay, men inte en enda selfie.

Olof är den sortens person som hör Michael Jackson och tänker ”shit vad bra jag sjunger”.
Citera
2021-05-06, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende
Det är klart att han är inne och läser, han är säkert inne och skriver också.

100%, Det är ju det han gör på dagarna, sitter och ändrar wikipedia artiklar, bara kolla edit-logsen på escobar inc/hans egna, flera hundratals konton som han skapat & skrivit bizarra grejer.
Citera
2021-05-06, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Han tar mycket bilder när han gör vardagliga saker som att åka flygplan eller köra bil men han har ingen bild tillsammans med Donald Trump eller från invigningen han säger att han varit på.

Dock är det väldigt viktigt att samla på inbjudningskort och visitkort, saker han köpt på eBay, men inte en enda selfie.

Olof är den sortens person som hör Michael Jackson och tänker ”shit vad bra jag sjunger”.

Hahahaha ”shit vad jag sjunger bra”
Citera
2021-05-07, 03:04
Medlem
Livshacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Är det bara jag som tycker att Olof växer hos en? Mytoman eller inte, det är förjävla underhållande att se hur han "beefar" loss mot Jockiboi och Jan Emanuel.!

Absolut, jag skiter totalt i hur rik Olof är eller säger sig vara, jag gillar honom för att han "rör om i grytan" så att säga. På tiden att någon trollar och baitar dessa muppar.
Citera
2021-05-07, 07:26
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livshack
Absolut, jag skiter totalt i hur rik Olof är eller säger sig vara, jag gillar honom för att han "rör om i grytan" så att säga. På tiden att någon trollar och baitar dessa muppar.

Håller med där.. Till viss del.
Det började bra men sedan spåra det lite tycker jag.
Han har säkert sina diagnoser men dum i huvet tror jag inte han är. 🙂
Han vet nog vad han gör.
Citera
2021-05-07, 09:23
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Är det bara jag som tycker att Olof växer hos en? Mytoman eller inte, det är förjävla underhållande att se hur han "beefar" loss mot Jockiboi och Jan Emanuel.

That's it, mannen!

Kan bara hålla med. Olof är faktiskt riktigt bra på att skapa rabalder och det är underhållning.

Thats it mannen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in