Citat:
Ursprungligen postat av
Reviews
Nervöst beteende. Kan knappt hålla sig för skratt. Lite Gökboet över det hela, särskilt när det som i det här fallet handlar om en uttryckt dödsönskan.
Utan att överdriva så får man väl konstatera att medkänsla inte är en framträdande egenskap hos henne.
Meningen när hon önskar att LW är död säger väl en hel del i sig:
"funderingar över vad det skulle kunna innebära för Hanna på sikt."
Jag vill inte ens tänka på hur det lät IRL versus LWs förtvivlade barn..
Citat:
HD ljuger även här för sin väninna. I februari är det full rulle i sänghalmen med JS. HD har inte dörren öppen för en framtid med sin nya kärlek. Istället är hon redan här klar över sin strategi. Och målet är att få tillbaka SD. Hon arbetar långsiktigt.
Det är som en fars.
Paranoia står som en aura kring dem. Misstror, snokar och grubblar.
Båda arbetar på varsin front att få tillbaka varandra och det jobbas på förtroende.
Ändå ljuger de varandra fulla.
Citat:
Din sammanställning av Familjen Struts är talande.
HD pratar med mamma Struts vid ett eller två tillfällen. Så pass engagerad är hon i sin dotters livssituation och psykiska hälsa.
Pappa Struts vill inte lägga sig i. Har heller ingen aning ifall mamman har pratat med HD. Betyder att mamma och pappa Struts pratar om allt, förutom sånt som berör. - Ett känsligt ämne måhända?
Syster Struts ställer inga följdfrågor när HD berättar om otroheten.
Hela högen är likadana, allt undviks och så glider man vidare och fokuserar på framtid, nya tag. Positiv approach i all ära men här är det grava genvägar.
Det HD vill tycker jag lika.
Vad är väl ett felsteg i det stora hela.
Nääee... Vi har inte frågat. Vi har inte pratat om det, jag vill ju inte uppröra. HD är ju skör.