Citat:
Ursprungligen postat av
Ulanna
Weird Steffe!
Får du inte sörja L för Hax? Lite längtan hade du nog när du inte kunde låta bli att logga in på Ls konton 7 okt och 10 nov den där första hösten efter mordet, eller hur?
Alla besöken på mordplatsen handlar väl inte om att sörja eller minnas goda tider? Det är väl snarare försök till att spela upp filmen igen på plats och då utan att göra misstaget att spilla droppar?
Hur känns det att bli 47 år idag och inte fatta att man säger att man är Oskyldig och att Det vet den Riktiga Mördaren istället för att säga "Både jag och Lena vet att jag inte mördade henne."
Du glömde liksom en viktig detalj där om du är oskyldig.
Åkl hade 48 fel enligt dig. Dina försvarare säger 8 och var nog ganska nervösa för att du skulle upprepa det du skrev i ditt hatbrev säga att du hatar Å.
Till vilket syfte bifogade dina försvarare regisserade Google tidslinjer för datum som inte alls handlar om mordkvällen 14 maj? Dessutom hade du som vanligt glömt att stänga Paint innan du gjort skärmdumpningarna.
"Både jag och Lena vet att jag inte mördade henne."
En död person "vet" ingenting av naturliga skäl.
Jag tror att SD har skruvat till sanningen riktigt ordentligt för sig själv och kan därför säga att han "inte
mördade". Jag skulle vilja höra SD säga: "inte
dödade" istället, men tror inte att hans aspiepersonlighet klarar det.