2021-05-04, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftpuppan
Vad hade du för runkmaterial?

Bra fråga, jag tänkte på det innan att här får det inte bli nåt slentrianmässigt eftersom tillfället är särskilt - man känner ju också att man måste spara sig några dagar innan + att det är något särskilt med att gå dit i enda syfte att göra just detta. Så med en god grundkåthet räckte det gott med inre bilder av snygga nakenbadare från ungdomen, iallafall de första gångerna
Citera
2021-05-04, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Vad för krav har dom för att acceptera en som spermadonator?

Ålder?
Längd?
Etnicitet?
Yrke?
Talanger?
Fysik?
Civiltillstånd?
IQ?
Familjehistorik?
Hårtyp/hårfärg?
Utseende(attraktivitet)?
Kroppsbehåring?
Spermakvalitet?
Utbildning?
Vad mer?

Tror knappast att vem som hellst blir accepterad, eller?

Kraven är nog nästintill obefintliga i Sverige med undantag sjukdomar då. Men kan garantera inget används om du är under 185. I större delen av USA tar de inte ens emot från någon under 6ft (183) då det bara ligger o aldrig används.
Citera
2021-05-04, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Kändes det inte lite patetiskt stå och runka i ett bås eller kände du dig som en hjälte medans du hissa skinn?

Hjälte förstås! Jag passade på att göra det ordentligt till min inre fantasi och inte någon sunkig mobilporrstimulans. Det gick bra första gpngerna. Där jag lämnat finns två rum, femte eller sjätte gången gick en annan kille in samtidigt till andra rummet. Hans tjej väntade utanför och han såg inte glad ut för det var väl hans svaga spermier som skulle kollas - Det var väl svårt att få till några barn i det förhållandet. Då kände jag mig ännu mer som en kung under runken - att ens spermier är så hett eftertraktade!
Citera
2021-05-04, 16:43
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackfjortis
Nej 180 och inte någon hunk direkt. Tror att det enda som de verkligen uppskattar är att man har barn sedan tidigare

ok ...

räknas det att man va ena halvan i två aborter ? liksom mina gossar är simkunniga det är ju positivt
Citera
2021-05-04, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Var det en vacker sjuksköterska som hjälpte till med tömningen ?

Som jag svarat tidigare, tyvärr inte. Och det var nästan så de tänkte att det var bäst att sätta någon i receptionen som inte duger till att fantisera om heller. Men det är klart, denbyngre kvinnan som inte låtsades att situationen var helt normal, utan däremot skämtade lite, hon hade ju gärna fått hjälpa till
Citera
2021-05-04, 16:47
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebus
Kraven är nog nästintill obefintliga i Sverige med undantag sjukdomar då. Men kan garantera inget används om du är under 185. I större delen av USA tar de inte ens emot från någon under 6ft (183) då det bara ligger o aldrig används.

Jag visste det .... hahaha

som kvinna hade man säkert tänkt likadant...eehm tror jag.

hur tänker kvinnor som själva är korta, eller ännu hellre har kortvuxen far .... eller jag kortvuxen, säg under 180 iallafall
Citera
2021-05-04, 16:47
Medlem
imsmurts avatar
Jag är en lång bull.
Kanske man skulle gå och spruta i en burk.
Men man vill ju inte att två feta feminist suggor tar ens säd i beslag, eller två faggots.
Hur vet man att ens säd går till att hjälpa riktiga familjer och inte retards.
Citera
2021-05-04, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Är båda parter anonyma eller får du veta vem som tar emot din säd, har du rätt att neka?
Jag förstår att det känns bra att kunna hjälpa de som på egen hand inte kan. Men vad tycker du om att ensamma kvinnor och lesbiska par kan få hjälp med att bli gravida? Du är ändå en man, så vad tycker du om att barn kan få växa upp utan en pappa? Jag är själv inte så jätteförtjust i det. Känner likadant om barn som växer upp med två pappor.

Man har inget att säga till om det, och jagvhar inga problem med vare sig ensamstående eller två mammor. Är det några föräldrar vars lämplighet är kollad innan är det ju de som går igenom assisterad befruktning.
Den enda som kan ta reda på vem jag är, är barnet efter dess 18‐årsdag
Citera
2021-05-04, 16:51
Medlem
Knivur-273s avatar
Jag har sett en lustig video från Indien, när människor skulle extrahera en sats från en elefanthanne, förmodligen avsedd för inseminering av en elefanthona. Det såg extremt lustigt ut, men jag vill inte beskriva detaljerna närmare

Dock kan jag nämna, att de hade en påse monterad på ett ganska långt skaft för uppsamlingen.
Senast redigerad av Knivur-273 2021-05-04 kl. 16:57.
Citera
2021-05-04, 16:59
Medlem
Citat:
Tror det är runt 400 men sen får man även för resor och liknande - blev nog ca 6000 allt som allt

Du fick 400 för att runka en stund men till slut fick du runt 6000????? Den får du gärna förklara....
Citera
2021-05-04, 17:02
Medlem
duden83s avatar
Citat:
Det råder stor brist på spermadonatorer - vad tvekar ni för killar? Jag har donerat till sex olika familjer och det känns bra att kunna bidra. Jag har gjort det under föregående år och har färsk info om hur det går till - fråga vad ni vill!

Citat:
Ursprungligen postat av Sebus

När det gäller sjukdomar: vadå? man fick inte ha några alls? De flesta har väl någon sjukdom antingen själva eller i familjen. Vart dras gränsen?
jag menar sjukdomar är ju ett ganska brett spektrum.. glasögon är det en sjukdom? fetma? astma? eller är det mer typ cancer eller fötts med två huvuden eller nått? och om cancer typ: är det endast för dig eller även relevant för i familjen?
Känns ju som väldigt ospecifikt med "sjukdomar".
Senast redigerad av duden83 2021-05-04 kl. 17:09.
Citera
2021-05-04, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Du fick 400 för att runka en stund men till slut fick du runt 6000????? Den får du gärna förklara....

Jaja, du fattar, man får lämna till sex familjer, men någon familj vill kanske ha 2 barn + att man åker dit för intervju samt provtagningar och annat. Manbfår inte betalt för att "runka enbstund" utan för tiden - förlorad arbetsinkomst, vilket man fattar om man har ett arbete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in