2021-05-04, 15:38
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackfjortis
Det vet jag inte, men har du redan donerat i sverige kandu nog inte göra det igen här, man får donera till max sex familjer
Jag är glad att jag gjorde det innan det hann bli feta singlar som sökte sperman. Min säd gick till ordentliga familjer, inte ensamstående HBTQ och övrigt skräpfolk.
Citera
2021-05-04, 15:58
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
1 hehe, nej tyvärr ej... ibland var det en äldre dam som tog emot och som verkade tycka det hela varnlite pinsamt ("då kan du gå in där och lämna ditt prov") men ibland en yngre tjej som lämnade över provröret med ett "lycka till" och inte drog sig för att säga "du har väl två eller tre gånger kvar beroende på hur mkt du kan krama ur dig..."
2. Två korta samtal, ett på telefon och ett på plats. Vanligt hälsopapper, sånt man alltid fyller i, och om man vill ett papper som kan visas för den som eventuellt frågar efter vem man är när den fyllt 18 år, om vem man är osv (men det är frivilligt)
3. Några hundra per gång men tror det ärnolika mellan olika regioner

lite kul att en yngre tjej kan va så lättsam och inte en rutinerad gammal hagga ... jag hade tyckt det va skitkul och lämna.

för övrigt är du möjligtvis begåvad med supergener, är 195lång och ser ut som en hollywood hunk ?

själv är man 170 lång och en bra dag en 7a
Citera
2021-05-04, 16:02
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalixkillen
Jag är glad att jag gjorde det innan det hann bli feta singlar som sökte sperman. Min säd gick till ordentliga familjer, inte ensamstående HBTQ och övrigt skräpfolk.

Fan där har du ju en poäng...

därför ,man inte är organdonator...ingen jävla kommunisthora ska ha min lever, hjärta eller hornhinna
Citera
2021-05-04, 16:03
En fråga till: Ett eller något år efter jag hade donerat ringde sjukhuset upp mig och framförde tack och sa att ett visst antal barn hade fötts.

Kan man lita på att det är sant till 100%? Jag har oroat mig för att det var ett svepskäl för i själva verket spola ner sperman i toaletten. Kan det ha varit så eller är det långsökt?

Var är barnen...? Jag är ingen jäkla VD eller dylikt. Har aldrig haft sådana ambitioner. Jag har roat mig med kvinnor under tiden, eftersom det har varit det enda som betytt något för mig.
Citera
2021-05-04, 16:07
Medlem
Vad hade du för runkmaterial?
Citera
2021-05-04, 16:08
Medlem
cacas avatar
Citat:
Det råder stor brist på spermadonatorer - vad tvekar ni för killar? Jag har donerat till sex olika familjer och det känns bra att kunna bidra. Jag har gjort det under föregående år och har färsk info om hur det går till - fråga vad ni vill!
Kändes det inte lite patetiskt stå och runka i ett bås eller kände du dig som en hjälte medans du hissa skinn?
Citera
2021-05-04, 16:08
Medlem
Knivur-273s avatar
Var det en vacker sjuksköterska som hjälpte till med tömningen ?
Citera
2021-05-04, 16:10
Medlem
Flufffens avatar
Är båda parter anonyma eller får du veta vem som tar emot din säd, har du rätt att neka?
Jag förstår att det känns bra att kunna hjälpa de som på egen hand inte kan. Men vad tycker du om att ensamma kvinnor och lesbiska par kan få hjälp med att bli gravida? Du är ändå en man, så vad tycker du om att barn kan få växa upp utan en pappa? Jag är själv inte så jätteförtjust i det. Känner likadant om barn som växer upp med två pappor.
Citera
2021-05-04, 16:11
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
Fan där har du ju en poäng...

därför ,man inte är organdonator...ingen jävla kommunisthora ska ha min lever, hjärta eller hornhinna
Organdonation har jag skickat in papper på och fått stämplat att ett evigt nej är det som gäller.
Aldrig att någon, förutom släkten, skulle få något av mina organ. När jag dör så vill jag vara död.

Nu har jag väl knarkat sönder hjärnan halvvägs men tänk att få hjärnan transplanterad. Fy fan vilken mardröm.
Och jag är mycket glad för att slippa "leva vidare" i feta feminister som inte ens kunnat skaffa sig en neger som velat spänna på dem, utan istället fått söka sig till donatorer. Det var på fitthåret...
Citera
2021-05-04, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Är båda parter anonyma eller får du veta vem som tar emot din säd, har du rätt att neka?
Jag förstår att det känns bra att kunna hjälpa de som på egen hand inte kan. Men vad tycker du om att ensamma kvinnor och lesbiska par kan få hjälp med att bli gravida? Du är ändå en man, så vad tycker du om att barn kan få växa upp utan en pappa? Jag är själv inte så jätteförtjust i det. Känner likadant om barn som växer upp med två pappor.

Hur känner du inför att hjälpa till att bibehålla familjers genpooler som egentligen var menat att dö ut?

Vad är ditt motiv för spermadonering? Altruistisk skit godtas inte.
Citera
2021-05-04, 16:28
Medlem
Citat:
Det råder stor brist på spermadonatorer - vad tvekar ni för killar? Jag har donerat till sex olika familjer och det känns bra att kunna bidra. Jag har gjort det under föregående år och har färsk info om hur det går till - fråga vad ni vill!

Vad för krav har dom för att acceptera en som spermadonator?

Ålder?
Längd?
Etnicitet?
Yrke?
Talanger?
Fysik?
Civiltillstånd?
IQ?
Familjehistorik?
Hårtyp/hårfärg?
Utseende(attraktivitet)?
Kroppsbehåring?
Spermakvalitet?
Utbildning?
Vad mer?

Tror knappast att vem som hellst blir accepterad, eller?
Citera
2021-05-04, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
lite kul att en yngre tjej kan va så lättsam och inte en rutinerad gammal hagga ... jag hade tyckt det va skitkul och lämna.

för övrigt är du möjligtvis begåvad med supergener, är 195lång och ser ut som en hollywood hunk ?

själv är man 170 lång och en bra dag en 7a

Nej 180 och inte någon hunk direkt. Tror att det enda som de verkligen uppskattar är att man har barn sedan tidigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in