• 5
  • 6
2021-05-04, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebus
Nej så är det förstås inte men det är nog något som en kvinna tänker sig för i sitt val. Antagligen för det är något hon själv inte kan påverka men tänker att hur barnet blir när den växer upp är påverkningsbart. Ingen skillnad mot hur män kan resonera heller egentligen (med andra premisser under andra situationer)

Tänk själv om vi hade kunnat genetiskt modifiera t.ex längd för bebisar. Skulle någon välja att den var för kort?

Det beror väl på med vad som menas med för kort? Att vara dvärg är ju ett välkänd handikapp men hur stort handikapp skulle det vara att vara 180 som man? Det låter ju inte vettigt att inte kunna donera sperma om man endast skulle vara 180 vilket egentligen är långt rent globalt sett.
Citera
2021-05-04, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
Varför blandar man inte säd så att donatorerna blir anonyma?

Finns enklare sätt att bli abonym på + att man är inte längre anonym - barnet kan begära ut infon efter artonårsdagen
Citera
2021-05-04, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Har de quality porr på plats att hjälpa till med stimulansen?

Kan en kvinna som checkar ut kräva att få veta vilken porr donatorn hängav sig åt under leveransen?

Kan man som donator få kräva att bara kvinnor med visst utseende ska få tillgång till ens simmare?

Kollade i ett skåp som stod utanför med diverse sjukvårdsmaterial och tamejfasen låg där en bunt tidningar, de senaste från 2010. Men de ligger inte inne på rummet, vilket iaf jag är tacksam för...

Nästa fråga är väl skämtsamt ställd men jag kände nog lite att jag stod till svars för den som skulle ha sperman, att inte dra en slentrianrunk. Jag klarade mig utan visuell stimulans om man säger så: det kanske är perverst men situationen i sig var något eggande, det måste sägas. Äldre fantasier som gav minnen av den första mera spännande tiden av självtillfredställelse dög gott. Det skulle jag också kunna säga till den som är i behov av sperman
Citera
2021-05-04, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3767
Hur i helvete lyckades du rymma flashback-dasen i handen när du runkade?
Nä, det var svårt, gick knappt att stänga dörren när den fällt upp sig...
Citera
2021-05-04, 22:38
Medlem
Skulle inte vilja att någon ser ut som mig i framtiden. Inget värdigt liv.
Citera
2021-05-04, 23:22
Avstängd
Jag har dåliga gener därför donerar jag inte.
Citera
2021-05-05, 02:02
Medlem
LostinDarknesss avatar
Jag tycker kvinnorna får hitta sig en karl istället.

Tanken är säkert fin utav dig ts, men ärligt talat så distanserar det ju än mer mellan kvinnor och män istället.
Citera
2021-05-06, 20:03
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DodgingJail
Självklart blir du inte avrunkad av en sjuksköterska din dumma jävla släthjärna.
Du saknar tydligen sinne för humor din jävla ärthjärna.
Citera
2021-05-06, 20:46
Medlem
KalleNixons avatar
Har också donerat men innan singlar fick rätt att ta emot donerad sperma gudskelov. Vet att mina donationer av en slump bara gått till heterosexuella par vilket känns bra. Har hjälpt sex familjer och alla har fått syskon så jag har 12 donationsbarn där ute.
Citera
2021-05-06, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Du saknar tydligen sinne för humor din jävla ärthjärna.
Det är off topic-fantasier av en fåne som inte har fått ligga på länge.
Citera
2021-05-15, 17:25
Medlem
Stönade och skrek du när du donerade sperman i koppen? Är du en riktig jävla fåntratt som går igång på att donatorrunka?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in