Citat:
Ursprungligen postat av
Polpa
Man är så insatt o involverad i dessa människor nu.
Vad tror ni om Dompa o Emelie? Är han genuint mot henne eller bara vill ha kul o ha nån därinne?
Om de nu haft sex som nån nämnt här i tråden, så kanske det va det han ville bara, "få henne" - sen börja dra sig undan lite nu efter.. Om ifall att han/hon åker imorrn o deras "resa" "grej" är över..
Jag tycker det känns som han kan va lite player, vill få E intressera o gå emot hennes påståenden om att han är dousche, o sen att han varit så på mer än hon, lite typsikt såna killar.. trollbinder en..med lite mindfucking.. Eller kanske inte? Han gillar henne genuint, men....? De bor i olika städer, så det kan ses som problem sen..
Det är ju omöjligt at veta vilka avsikter folk har. Här spekulerar vi vilt om än det ena och än det andra i ren Emelieanda. Allt är rena gissningar och i det här fallet tror jag att Emelie från att ha varit livrädd för vilka känslor hon kan utveckla för Dennis idag kommit till en punkt där hennes tillit vuxit. Hon hoppas nu på att Dennis kan vara någon för henne. Jag tror faktiskt att hon är kär.
Dennis då? Jag tror att han också har äkta känslor för henne. Hade dom sex i natt för att dom vill uppleva den närheten innan en eventuell separation i morgon eller finns det andra syften? Vem vet. Det verkar hur som helst finnas en äkta dragningskraft dom emellan. Jag tror inte att Dennis playar henne och jag hoppas att dom ger varandra en ärlig chans på utsidan.