2021-05-02, 19:54
Medlem
Åh, vad jag hatar Mässan. Av någon jävla anledning passade det inte att äta när övriga åt. Nu ska han äta fiskpinnar men ligger utslagen i soffan och ber Narcos att hämta fiskpinnarna åt honom. Kommer sluta med att han ber någon annan att steka skiten.
2021-05-02, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja, precis! Mängden av kommentarer som upprepades på olika sätt blev lite overkill.
Hennes expertis faktiskt, hur många ggr tjata hon inte om hur de planerade skräckkvällen
2021-05-02, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Nu har faktiskt nardos tagit på sig offerkofta, hon känner sig svag och hennes mage är kaos efter surströmmingen.. varför skulle man få den reaktionen på surströmmingen haha
Det kan man ju fråga sig. Det var Ojudith som började hävda att Emelie måste sluta upp allt annars kommer hennes mage att haverera.

Äter de inte misosoppa till sin sushi? Det är ju också fermenterad mat. Vet inte vad fan de har för belägg för detta. Men Narcos gillar ju att ha ursäkter för det ens och det andra så henne passar det väl bra. Även Pedros mådde sååå dåligt. Emelie sa att hon inte kände någonting i magen men att hon kanske var uttorkad då hon spytt.
2021-05-02, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du pratar om respekt för andra och att man inte accepterar att har olika åsikter – men hävdar att folk har dubbla konton så fort du blir emotsagd. Förstår att det går utanför din världsbild att gudfadern faktiskt får kritik, men det är lite väl magstarkt att säga åt andra att rannsaka sig själva när du själv sitter på trådens högsta häst. Börja med dig själv, kanske.

Det har inte hänt någonting i huset idag som varje söndag va? Hur är stämningen efter Surmelies och Dompa Sexguds k-null och Madde och Adrians breakup som aldrig blev ett breakup?
Inte hänt något särskilt, ganska död söndag! Stämning mellan AD/Madde och Emelie/Dennis är som vanligt. Kanske lite mindre hångel mellan E och D pga surströmmingen och andedräkten som följde
2021-05-02, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja om man bara kollade dc missade man deras kärleksstund under täcket. Har lärt mig att "zappa runt" mellan kamerorna eftersom produktionen styr dc till det dom vill att vi ska se. Precis som avsnitten.

Ok jag fastnade i gymmet då

Men vad det verkligen att de hade sex? Såg man det? Känns som de gjort andra saker under täcket under veckorna..
Men de lär ju passa på nu, ifall att de skiljs åt imorgon jag hade gjort detsamma, man vet ju inte När man ses nästa gång på utsidan, i dessa lite "knepiga" tider
Så , kul om de gått hela vägen nu

Annat än Madde o Adrian, segt jippo det där...
2021-05-02, 20:00
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Madde har inte förändrat sitt beteende idag, hon satt med sitt läskiga leende förut mot honom när han pratade om hans föräldrar med bland annat Emelie och Simon

det är uppenbarligen ett stort fel på henne..

först tänkte jag ok hon blev kär i killen men nu efter 2 månaders samtal och totalt ignorans från hans sidan, fortsätter hon.. är hon blind och döv eller är det hjärna som har slutat fungera???????
2021-05-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Inte hänt något särskilt, ganska död söndag! Stämning mellan AD/Madde och Emelie/Dennis är som vanligt. Kanske lite mindre hångel mellan E och D pga surströmmingen och andedräkten som följde
Haha såg något på Instagram om surströmming! Är inte ledsen att jag missade det

Söndagarna är så JÄVLA tråkiga, förstår inte den grejen. Borde ju vara som mest action på helgerna eftersom det är då folk kan kolla men obvi not.
2021-05-02, 20:03
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
MEEEN SLUTA LJUG, du skrev att du hoppades han skulle gå in och läsa här för att inse hur hatad han är och sen ta livet av sig. Det var exakt den kommentaren alla vi med något vett i huvudet reagerade på och sen blev alla andra kommentarer du lagt både innan o efter väldigt obehagliga i och med att du skrev så och gick över alla gränser, jag fattar inte varför du förnekar det och håller på och låtsas som att du inte skrivit det när flera av oss härinne sett det, det blir ännu obehagligare då.
Gillar Nardos mer och mer.
Påtal om att ljuga, så ska du nog rannsaka dig själv.😀
2021-05-02, 20:03
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja om man bara kollade dc missade man deras kärleksstund under täcket. Har lärt mig att "zappa runt" mellan kamerorna eftersom produktionen styr dc till det dom vill att vi ska se. Precis som avsnitten.

exakt, dem var i turkosa rummet med juddan och peddo som åskådare..
2021-05-02, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Kan någon berätta om Madde och Adrian betett sig annorlunda mot varandra idag, efter deras "uppbrott"?
Hur reagerade Nardos över att Adrian hade bytt säng under natten?

Har inte sett på skiten idag, så skulle vara tacksam om någon kan besvara.

Det var aödrig något uppbrott.

De kom överens om att de inte tar något inne i huset då adrian och madde inte är på samma plan.

Men de kommer att ge det en chans på utsidan. De har krama varandra, pratat och han ligger just nu hos henne så inget problem alls.

Och de vet mer om varandra nu samt vart dom står. Vill han sova eller skede henne kommer hon inte gå längre vilket inte han vill heller pga kameror osv. Uppfattade det även som han hade mycket han vill säga henne men som han inte kan ta på tv.
2021-05-02, 20:04
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Åh, vad jag hatar Mässan. Av någon jävla anledning passade det inte att äta när övriga åt. Nu ska han äta fiskpinnar men ligger utslagen i soffan och ber Narcos att hämta fiskpinnarna åt honom. Kommer sluta med att han ber någon annan att steka skiten.

+1000000
2021-05-02, 20:05
Medlem
Man måste säga att det är imponerande att orka bo ihop med den gapiga negerflickan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in