Citat:
Ursprungligen postat av
Contragulations
Som jag tidigare sagt till dig - jag läser inte dina inlägg för att jag fick nog redan förra året. Men när du citerar mig och målar upp mig som något jag inte är så svarar jag.
Jag vet att jag ibland har hårda inlägg. Dessa inlägg är riktade mot personer som behöver höra det. Du kan som sagt länka precis vilka inlägg du vill som jag skrivit och klistra upp på mina fönster här hemma, jag står för dessa till hundra procent. Är du en respektlös fitta så är jag en respektlös fitta mot dig. Jag är en av få som sedan start inte accepterat Malmens1 och varit väldigt öppen med det. Samma gäller andra skribenter som tar friheten och skriver ut sjuka saker, eller anklagar deltagare för osanningar. Då är jag hård.
Återigen: du ignorerar väldigt mycket som jag skriver till dig. Hur kommer det sig att en kommentar som "PK-sopa" upprör dig så mycket - men inte dödshot och de hemska rasistiska saker som skrivs här? För mig blir det ganska uppenbart varför. Du är fortfarande kränkt för att jag satte dig på plats.
Absolut inte kränkt, varför skulle jag bli kränkt? Fattar inte vad du är ute efter mer än att du ska tukta folk här hur de ska skriva och bete sig när du gör precis likadant själv! Tror du att de kommer ta dig på dina ord? Man kan förklara saker på ett bra sätt än att förolämpa och om du avskyr dessa inlägg så är det rätt dumt att efterlikna just dessa.
Om det är det som är syftet, att sätta mig på plats så kan du ju alltid försöka. Detta är ingen anstalt där du ska tryckas ner för att du inte håller alla andras normer för hur denna tråd ska se ut! Jag är varken rasist eller något annat då jag anser att alla människor är lika mycket värda.