2021-05-02, 20:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tror inte det. Tidigare plockade hon ut disken. Hoppas ingen jävel fixar någonting åt honom.

Måste de kasta frisbee över de andras huvud? Givetvis är det alltid Adrian som drar igång sådana aktiviteter.

Hoppas hon INTE gör det.. Läste att han hade bett henne ta fram fiskpinnarna och nu står hon och donar vid spisen. Hoppas det är något annat hon gör för någon måtta får det vara. Han behöver dessutom ett helt paket själv så måste använda flera stekpannor :P

Ja vad håller de på med.. kan ju skada folk på riktigt om de får den där på sig..
2021-05-02, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tror inte det. Tidigare plockade hon ut disken. Hoppas ingen jävel fixar någonting åt honom.

Måste de kasta frisbee över de andras huvud? Givetvis är det alltid Adrian som drar igång sådana aktiviteter.

Hoppas de träffar någon kamera så blir det lite liv i luckan och en fin faktura.
2021-05-02, 20:25
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
vad har jag ljugit om då zingopingo? att du blamdar ihop med mig någon annan tjej som drömt om någon i huset kan ju inte jag hjälpa, det är bara du går tillbaka och kollar vem som skrivit det för det är ju ingen kommentar som är borttagen.

Jag vet att du är jättesur på mig för att jag ifrågasatt dig kring att du bott lite här o var beroende på vem du pratar med, men som jag sagt till dig två ggr nu, SLÄPP DET, det var bara att du skrivit två olika ställen du bott på och jag frågade om du verkligen kunde pendla 50-60 mil, att du blir så sur över en helt normal frågeställning säger mer om dig än någon annan..

Vad har hänt i huset ni som har kollat idag, något kul?
Hoppas Simon vinner detta!
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
2021-05-02, 20:25
Medlem
Valpis e live på Instagram

saknar så mkt i huset
2021-05-02, 20:26
Medlem
Fan vad det är 12 åringar här är man intresserad för att man är nära någon
Är Judith kåt på Emelie. Dennis på peddi?
Fy fån vilka stolp skott det finns här inne
2021-05-02, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas hon INTE gör det.. Läste att han hade bett henne ta fram fiskpinnarna och nu står hon och donar vid spisen. Hoppas det är något annat hon gör för någon måtta får det vara. Han behöver dessutom ett helt paket själv så måste använda flera stekpannor :P

Ja vad håller de på med.. kan ju skada folk på riktigt om de får den där på sig..
Nu håller han på ochvtse maten men förhoppningsvis stekte ingen fiskpinnar åt honom. Nu sa han att det finns fiskpinnar så någon måste ju stekt dem åt honom. Var väl tyvärr Narcos då för jag har inte sett Mössan i köket.
2021-05-02, 20:30
Medlem
Nu äter Adrian ......... igen.. kul Live
2021-05-02, 20:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Som jag tidigare sagt till dig - jag läser inte dina inlägg för att jag fick nog redan förra året. Men när du citerar mig och målar upp mig som något jag inte är så svarar jag.

Jag vet att jag ibland har hårda inlägg. Dessa inlägg är riktade mot personer som behöver höra det. Du kan som sagt länka precis vilka inlägg du vill som jag skrivit och klistra upp på mina fönster här hemma, jag står för dessa till hundra procent. Är du en respektlös fitta så är jag en respektlös fitta mot dig. Jag är en av få som sedan start inte accepterat Malmens1 och varit väldigt öppen med det. Samma gäller andra skribenter som tar friheten och skriver ut sjuka saker, eller anklagar deltagare för osanningar. Då är jag hård.

Återigen: du ignorerar väldigt mycket som jag skriver till dig. Hur kommer det sig att en kommentar som "PK-sopa" upprör dig så mycket - men inte dödshot och de hemska rasistiska saker som skrivs här? För mig blir det ganska uppenbart varför. Du är fortfarande kränkt för att jag satte dig på plats.

Absolut inte kränkt, varför skulle jag bli kränkt? Fattar inte vad du är ute efter mer än att du ska tukta folk här hur de ska skriva och bete sig när du gör precis likadant själv! Tror du att de kommer ta dig på dina ord? Man kan förklara saker på ett bra sätt än att förolämpa och om du avskyr dessa inlägg så är det rätt dumt att efterlikna just dessa.

Om det är det som är syftet, att sätta mig på plats så kan du ju alltid försöka. Detta är ingen anstalt där du ska tryckas ner för att du inte håller alla andras normer för hur denna tråd ska se ut! Jag är varken rasist eller något annat då jag anser att alla människor är lika mycket värda.
2021-05-02, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Nu äter Adrian ......... igen.. kul Live

Adrian är väl den enda som tränar ordentligt där inne? Inget konstigt alls att han äter ofta då.😉
2021-05-02, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Tja, sammanfattning sprang hon efter som vanligt, crashade Nardos och Adrians frågestund där det då var Nardos tur att intervjua AD så som han gjort kvällen innan. Madde satte sig, Nardos gick. Hon satte AD mot väggen och han svarade att han backar och inte vill såra henne. Hon frågar saker som "Men.. Hur känner du i kroppen när du ser mig?" "Men om du bara skiter i mina känslor och bara ga go" "Vad har du för känslor mot mig" osv och han svarar, som alltid, att han inte vill något, backar för att inte göra henne ledsen osv och det verkar som Madde börjar fatta. Med gråt i hals börjar hon älta "Jag har inte känt såhär på 4 år..." osv och börjar fråga om det inte är okej att de kramas eller skedar längre osv och Adrian säger ju att sånt är lugnt men mer vill han ju inte. Så verkar det Äntligen som att polletten trillar ner, hon säger att han får ta ensamtid där han kommer ut och hitta sig själv, han svarar att han typ redan gjort det osv och hon önskar han lycka till i framtiden och att han kommer göra en tjej lycklig någon dag och bli en bra förälder osv, han önskar henne detsamma. (Yesss äntligen har hon fattat tänker man!) De går och lägger sig, och Madde med sitt flin "Du ska inte lägga dig här hos mig?"........ Adrian låtsats inte höra och då pekar hon på sängen brevid, han lägger sig där och försöker sova. Madde ligger vänd mot honom och flinar och ställer frågor som "Hur hade du känt om jag skedade dig nu?" "Ligger du hellre själv än med någon och mysa?" "Hade du kunnat tänka dig att lägga dig här och skeda mig?" fleeeera gånger medans AD låg med handen över huvudet och försökte sova. Var HELT. SJUKT. Hade det varit en man som gjort såhär mot en tjej hade hela sverige smutskastat och fått tillsägelser osv, men Madde är ju" snäll och gullig" )))

Och detta är sammanfattningen, allt detta pågick under 2 timmar typ. Madde ställde samma frågor 100 gånger, men var typ "satte AD mot väggen med frågor om hans känslor - fick svar/rejection hon inte ville ha - ville få adrians sympati att han skulle gå med på att kela med henne osv, fiskade efter något som gav henne hopp att jaga vidare på - hon verkar fatta vad han vill, ska släppa - tjatar om skedning och låtsats som snacket aldrig hänt" och tillbaka på ruta noll. Tydligare snack än igår går inte att ha, Madde är ett hopplöst fall. Var seriöst det sjukaste jag sett, skämdes så att gång på gång gjorde Adrian tydligt att han inte känner något eller vill göra för mycket så hon får hopp om något, men så kom en dum fråga som gav sinnessjukt mycket secondhand embarrassment typ "Ja men om du ser mig.. Hur känner du då, i kroppen?" 🤦🏼‍♀️

Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Det var aödrig något uppbrott.

De kom överens om att de inte tar något inne i huset då adrian och madde inte är på samma plan.

Men de kommer att ge det en chans på utsidan. De har krama varandra, pratat och han ligger just nu hos henne så inget problem alls.

Och de vet mer om varandra nu samt vart dom står. Vill han sova eller skede henne kommer hon inte gå längre vilket inte han vill heller pga kameror osv. Uppfattade det även som han hade mycket han vill säga henne men som han inte kan ta på tv.

Sluta gaslighta skiten jävla idiot. Varför beter du dig som en mupp och hittar på scenarion? Läs ovan inlägg och håll käft, Missen24.
2021-05-02, 21:03
Medlem
Man är så insatt o involverad i dessa människor nu.

Vad tror ni om Dompa o Emelie? Är han genuint mot henne eller bara vill ha kul o ha nån därinne?

Om de nu haft sex som nån nämnt här i tråden, så kanske det va det han ville bara, "få henne" - sen börja dra sig undan lite nu efter.. Om ifall att han/hon åker imorrn o deras "resa" "grej" är över..

Jag tycker det känns som han kan va lite player, vill få E intressera o gå emot hennes påståenden om att han är dousche, o sen att han varit så på mer än hon, lite typsikt såna killar.. trollbinder en..med lite mindfucking.. Eller kanske inte? Han gillar henne genuint, men....? De bor i olika städer, så det kan ses som problem sen..
2021-05-02, 21:05
Medlem
Såg dagens avsnitt för en stund sen och ”fint” hur Madde alltid påpekar att det är hennes kropp som vill ha Adrian 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in