2021-05-02, 20:06
Medlem
Och vad håller Adrian på med nu, ligger i maddes knä och ska slicka röv eller vad?
För oss tv-tittare att ha chansen att stanna kvar, om han nu ska visa lite intresse etc, han ty sig till henne... Vilken spelare han är.
2021-05-02, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Kan någon berätta om Madde och Adrian betett sig annorlunda mot varandra idag, efter deras "uppbrott"?
Hur reagerade Nardos över att Adrian hade bytt säng under natten?

Har inte sett på skiten idag, så skulle vara tacksam om någon kan besvara.
Det första jag såg var när de satt på utegården idag. Madde hade satt sig vid Adrian, väldigt tätt.
2021-05-02, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Gillar Nardos mer och mer.
Påtal om att ljuga, så ska du nog rannsaka dig själv.😀

vad har jag ljugit om då zingopingo? att du blamdar ihop med mig någon annan tjej som drömt om någon i huset kan ju inte jag hjälpa, det är bara du går tillbaka och kollar vem som skrivit det för det är ju ingen kommentar som är borttagen.

Jag vet att du är jättesur på mig för att jag ifrågasatt dig kring att du bott lite här o var beroende på vem du pratar med, men som jag sagt till dig två ggr nu, SLÄPP DET, det var bara att du skrivit två olika ställen du bott på och jag frågade om du verkligen kunde pendla 50-60 mil, att du blir så sur över en helt normal frågeställning säger mer om dig än någon annan..

Vad har hänt i huset ni som har kollat idag, något kul?
2021-05-02, 20:12
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Det var aödrig något uppbrott.

De kom överens om att de inte tar något inne i huset då adrian och madde inte är på samma plan.

Men de kommer att ge det en chans på utsidan. De har krama varandra, pratat och han ligger just nu hos henne så inget problem alls.

Och de vet mer om varandra nu samt vart dom står. Vill han sova eller skede henne kommer hon inte gå längre vilket inte han vill heller pga kameror osv. Uppfattade det även som han hade mycket han vill säga henne men som han inte kan ta på tv.

hahaha,, han vill inte stänga dörren och tappa röster, han är smart den vidrige adrian!!!
2021-05-02, 20:12
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Ok jag fastnade i gymmet då

Men vad det verkligen att de hade sex? Såg man det? Känns som de gjort andra saker under täcket under veckorna..
Men de lär ju passa på nu, ifall att de skiljs åt imorgon jag hade gjort detsamma, man vet ju inte När man ses nästa gång på utsidan, i dessa lite "knepiga" tider
Så , kul om de gått hela vägen nu

Annat än Madde o Adrian, segt jippo det där...

Svårt att säga då täcket var på. Men det var en hel del stön iaf. Det är flera som har skrivit idag att Emelie erkände imorse/förmiddags att dom hade sex. Men nog hände det ganska mycket under täcket iaf. Sen om det var ett fullbordat samlag är ju svårt att veta. 🤷‍♀️
2021-05-02, 20:13
Medlem
Citat:
Och vad håller Adrian på med nu, ligger i maddes knä och ska slicka röv eller vad?
För oss tv-tittare att ha chansen att stanna kvar, om han nu ska visa lite intresse etc, han ty sig till henne... Vilken spelare han är.
Det är exakt det han håller på med. Den där vidriga Mössan är fan sjuk.
2021-05-02, 20:16
Medlem
Ridnes avatar
Står förälskade Nardos och steker fiskpinnar åt den lata mansgrisen Adrian????
2021-05-02, 20:16
Medlem
Citat:
Det är tydligen så han tydligt visar att han inte är ett dugg intresserad av Madde enligt vissa kommentatorer här. Själv tycker jag inte att det är så svårt att förstå att Madde blir förvirrad när försöker lura henne såhär.
2021-05-02, 20:18
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

hahahaha.. och folk tror inte när jag säger att han utnyttjar henne, hennes fans och alla dem naiva i huset..
2021-05-02, 20:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
hahahaha.. och folk tror inte när jag säger att han utnyttjar henne, hennes fans och alla dem naiva i huset..

EXAKT! Nardos fans borde rösta ut honom istället.. Han utnyttjar hennes förälskelse med känslomässig utpressning och att hon ska diska och laga mat åt honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror inte det. Tidigare plockade hon ut disken. Hoppas ingen jävel fixar någonting åt honom.

Måste de kasta frisbee över de andras huvud? Givetvis är det alltid Adrian som drar igång sådana aktiviteter.
Medlem
Varför kan inte produktionen hålla det lite mer underhållande på söndagar? Oftast har man ju mer tid att kolla på söndagar men varje söndag är ju sjuuukt långtråkig. Det var ju en kul idé att de skulle göra saker för att någon annan skulle få in hälsning men varför gjorde de inte så mot alla? Det var bara Emelie, Simon, Nardos och Pedram som fick det eller? Såg inte den röda tråden i varför bara de fick det...?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in