2021-05-02, 21:08
Medlem
Han menar Tag Heuer?! Emelie är så konstig. ”Finns det så rika människor i Stockholm”...
2021-05-02, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Man är så insatt o involverad i dessa människor nu.

Vad tror ni om Dompa o Emelie? Är han genuint mot henne eller bara vill ha kul o ha nån därinne?

Om de nu haft sex som nån nämnt här i tråden, så kanske det va det han ville bara, "få henne" - sen börja dra sig undan lite nu efter.. Om ifall att han/hon åker imorrn o deras "resa" "grej" är över..

Jag tycker det känns som han kan va lite player, vill få E intressera o gå emot hennes påståenden om att han är dousche, o sen att han varit så på mer än hon, lite typsikt såna killar.. trollbinder en..med lite mindfucking.. Eller kanske inte? Han gillar henne genuint, men....? De bor i olika städer, så det kan ses som problem sen..

Dompa är en fuckboy , det är grabbarna , bärs och doppa. Så mitt svar är han har lite kul för stunden med Emelie. Det kommer inte bli något utanför BB.
2021-05-02, 21:11
Medlem
Simon tar donken på klarna och sitter och pratar om klockor i hundratusen kr klassen
2021-05-02, 21:12
Moderator
Dr Kings avatar
Låt bli att hoppa på varandra här i tråden och håll er till att diskutera vad som händer i huset.

/Moderator
2021-05-02, 21:14
Medlem
Nardos är väldigt duktig på att hjälpa till, hon har diskat länge och noga!
2021-05-02, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Varför kan inte produktionen hålla det lite mer underhållande på söndagar? Oftast har man ju mer tid att kolla på söndagar men varje söndag är ju sjuuukt långtråkig. Det var ju en kul idé att de skulle göra saker för att någon annan skulle få in hälsning men varför gjorde de inte så mot alla? Det var bara Emelie, Simon, Nardos och Pedram som fick det eller? Såg inte den röda tråden i varför bara de fick det...?

Pedram fick ingen hälsning, han fick "bara" en uppgift.

Alla förutom Emelie, Simon och Nardos fick hälsningar förra veckan.
2021-05-02, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
fan vad horan fläktar sin fitta då!! stäng igen

Kan du inte prata direkt med mamma istället? Enklare än att skriva till henne här.
2021-05-02, 21:21
Medlem
Citat:

Vad tror ni om Dompa o Emelie? Är han genuint mot henne eller bara vill ha kul o ha nån därinne?

Om de nu haft sex som nån nämnt här i tråden, så kanske det va det han ville bara, "få henne" - sen börja dra sig undan lite nu efter.. Om ifall att han/hon åker imorrn o deras "resa" "grej" är över..

Jag tycker det känns som han kan va lite player, vill få E intressera o gå emot hennes påståenden om att han är dousche, o sen att han varit så på mer än hon, lite typsikt såna killar.. trollbinder en..med lite mindfucking.. Eller kanske inte? Han gillar henne genuint, men....? De bor i olika städer, så det kan ses som problem sen..

Det är ju omöjligt at veta vilka avsikter folk har. Här spekulerar vi vilt om än det ena och än det andra i ren Emelieanda. Allt är rena gissningar och i det här fallet tror jag att Emelie från att ha varit livrädd för vilka känslor hon kan utveckla för Dennis idag kommit till en punkt där hennes tillit vuxit. Hon hoppas nu på att Dennis kan vara någon för henne. Jag tror faktiskt att hon är kär.

Dennis då? Jag tror att han också har äkta känslor för henne. Hade dom sex i natt för att dom vill uppleva den närheten innan en eventuell separation i morgon eller finns det andra syften? Vem vet. Det verkar hur som helst finnas en äkta dragningskraft dom emellan. Jag tror inte att Dennis playar henne och jag hoppas att dom ger varandra en ärlig chans på utsidan.
2021-05-02, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Det var aödrig något uppbrott.

De kom överens om att de inte tar något inne i huset då adrian och madde inte är på samma plan.

Men de kommer att ge det en chans på utsidan. De har krama varandra, pratat och han ligger just nu hos henne så inget problem alls.

Och de vet mer om varandra nu samt vart dom står. Vill han sova eller skede henne kommer hon inte gå längre vilket inte han vill heller pga kameror osv. Uppfattade det även som han hade mycket han vill säga henne men som han inte kan ta på tv.

Varför ljuger du? Helt jävla sinnessjukt att sitta och hitta på sånt här när vi är MÅNGA som såg inatt vad som hände.
2021-05-02, 21:22
Medlem
julita55s avatar
Citat:

Jag tycker han är genuin och tycker på riktigt om emelie men dem bor i olika städer så logistiken blir svårt. Han vill inte flytta och inte emelie heller, så har dem sagt iaf. Tiden kommer visa vad som händer, men det ser ut att dem tycker mycket om varandra.
2021-05-02, 21:34
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
NiggerN med sina miner. HAHHAH håll bara käft negro

Kom igen Malleballe för fan, one big löv. Skicka kärlek, inte hat. ❤ ❤ ❤ Din jävla king.
2021-05-02, 21:39
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Det är ju omöjligt at veta vilka avsikter folk har. Här spekulerar vi vilt om än det ena och än det andra i ren Emelieanda. Allt är rena gissningar och i det här fallet tror jag att Emelie från att ha varit livrädd för vilka känslor hon kan utveckla för Dennis idag kommit till en punkt där hennes tillit vuxit. Hon hoppas nu på att Dennis kan vara någon för henne. Jag tror faktiskt att hon är kär.

Dennis då? Jag tror att han också har äkta känslor för henne. Hade dom sex i natt för att dom vill uppleva den närheten innan en eventuell separation i morgon eller finns det andra syften? Vem vet. Det verkar hur som helst finnas en äkta dragningskraft dom emellan. Jag tror inte att Dennis playar henne och jag hoppas att dom ger varandra en ärlig chans på utsidan.

Jag tror att Dennis är så mycket mer än den stämpel som Douchebag och han är ju en en individ med känslor också! Kan inte se varför han inte skulle kunna bli seriös med Emelie då han verkar tycka om henne men som du säger, på utsidan väntar en annan verklighet och det är då det kommer visa sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in