2021-05-03, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Min själ går i bitar, värsta måndagsliven denna säsong.
Detta sker ikväll:
Nardos skrik i timmar av lycka att hennes hemliga kärlek får stanna kvar.
Madelenes tindrande ögon som inom två timmar är rödgråtna över hennes obesvarade kärlek till Adrian.
Adrians familj som applåderar att deras månadslånga planering fungerar.
Adrians hånflin mot Emelie och Simon.

Kommer jag se på ovanstående?
Ja, för jag älskar känslan när själen slits ur min kropp.

Ja fy fan! Så vidrigt. Det kommer stiga Adrian så högt över huvudet så han kommer dricka extra många cider ikväll.
2021-05-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Räinmännudlar hahaha ramen heter det väl haha hennes roliga uttalande
Haha! Jag fnissade lite åt det. Igår sa hon majestätsill om matjessill.
2021-05-03, 16:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
När Simon Dennis och Tanja pratar om snacks är det lite kul att lyssna på.
Jämför när Nardos och Adrian pratar med varandra de är aldrig kul bara oerhört tröttsamt trist.

Simons analys av de som köper salta pinnar

Pedram gömde en 450g cheese doodles-påse under sängen. Kul kille, väldigt kamratlig.
2021-05-03, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon & Dompa är sköna ihop...Fattar egentligen inte varför Dompa hänger med Adrian och Pedram när han inte alls passar med dem. Han verkar ju till och med tycka att Adrian är en tönt.
Dompa skrattar gott med Simon.. Synd att de inte blir bros.

Simon skulle behöve en bro där inne , dompa och han är roliga ihop . Synd bara att ingen kille vill hänga med Simon lika mycket , ADrain åker hoppas jag på att Dennis hänger mer med han. Annars kommer det aldrig hände .

Adrian kvar så hänger han med Nardos och pedram.

Dennis kan jag se mer hänga med Simon om han får stanna .

Simon är mer utanför en vad Nardos är .
Men Nardos har sin jäkla armé fans som backar henne. MEN Simon har ingen armé bara fans lite här och var
2021-05-03, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Skalle
Enligt källa från BB....ingen kommer åka ikväll
Hur säker källa?
2021-05-03, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vilken tjej respektive kille förtjänar att vinna enligt er?
Mina är Tanja och Simon.
Kan störa mig på dina ordval emellanåt men här är vi helt överens!
2021-05-03, 16:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Ja, ofta är det våra erfarenheter som ligger till grund för våra värderingar. Min son har ADHD och jag ser honom i Simon hela tiden. Julia var underbar men for väldigt illa och det finns anledning att ifrågasätta produktionen vad gäller stöd till deltagarna.
(Dom där trollen - vi borde skapa en enad front och gå till attack, skrämma dom lite, tillbaka till dom hål dom kommer från😨 )

Visst är det så och det formar oss till dem vi är idag och en del som gått igenom livets tuffa prövningar blir ödmjuka och tacksamma och andra kan bli tvärtom bittra och fördomsfulla. Grunden till våra värderingar börjar redan från det vi föds och miljön vi växer upp i. Där vi får lära oss genom våra föräldrar som uppfostrar oss och genom deras exempel och vad för samtal som studsar runt middagsbordet.

Det bär vi med oss under livet och kommer att ge oss en grund att stå på och på vägen kommer oförutsedda händelser att ge oss nya infallsvinklar som hjälper oss att fatta beslut, valet är vårat och vare sig det är rätt eller fel så utvecklas vi genom dessa. Det går aldrig att veta hur livet kommer utspela sig och själv är jag så tacksam över att få uppleva en ny gryning som rodnande välkomnar den nya dagen och väntar på oss alla!

Simon behöver hjälp att med rätt knep försöka tänka hur han ska hantera denna storm av känslor när den dyker upp. ADHD gör detta mycket svårare för även om man inte ska skylla ett beteendemönster bara på att man har en diagnos så gör den att man kraschar och slår bakut med totalt kaos. När människor utan bokstavsdiagnos har svårt att förändra eller att kontrollera sina känslor så kan man förstå hur mycket mer komplicerat det blir för en person med ADHD att göra detta!

Det är inte lätt men emellan Simons dåliga filtrering så har han den mest färgglada och strålande personlighet just för att han är ett med sin diagnos. Inte bara de negativa delarna. Som alla andra har han små tjuvskott som måste plockas bort och hållas i schack men det är han sannerligen inte ensam om.
2021-05-03, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har ni sett Ponnes senaste inlägg på IG? Om hur det är att bo med deltagarna, Faktiskt rolig 😂😂
Haha! Dem var lite kul! Mössans var bäst! 😂😂😂
2021-05-03, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Skalle
Enligt källa från BB....ingen kommer åka ikväll
Det tror jag på. Det finns inga ods heller på betsafe vem som åker idag. Så då åker nog ingen. Kanske pga att Joel lämnade
2021-05-03, 16:59
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Simon skulle behöve en bro där inne , dompa och han är roliga ihop . Synd bara att ingen kille vill hänga med Simon lika mycket , ADrain åker hoppas jag på att Dennis hänger mer med han. Annars kommer det aldrig hände .

Men Nardos har sin jäkla armé fans som backar henne. MEN Simon har ingen armé bara fans lite här och var

Nardos är inte utanför! Var får du det ifrån?
2021-05-03, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Hur säker källa?
100% en vän som e med i produktionen....
2021-05-03, 17:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG

Exakt... Det blir en instastorm direkt om Nardos går och lägger sig själv i ett sovrum men ingen verkar bry sig när Simon får en hel grupp emot sig. Alla hans närmaste har åkt ut och att Steph åkte var nog droppen.. Hoppas på att Adrian åker så att som du säger.. Dompa och Simon kan hitta varandra.
Dock tror jag inte att någon åker eller så åker Dompa. Tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in