2021-05-02, 20:15
Medlem
Torstensson som var snabbast tidigare i en sprinttävling får starta 5 meter före? Myhrer kommer inte ens fram för tjejerna blockerar honom för att de fick starta före. 😂😂
Citera
2021-05-02, 21:15
Medlem
Potatis-tornet måste vara något slags rekord i fjant-teve! Annat var det med 70-talets Superstars. Minns när Ricky Brusch kastade medicinbollen rakt genom väggen.
Citera
2021-05-02, 21:19
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odalmannen
Potatis-tornet måste vara något slags rekord i fjant-teve! Annat var det med 70-talets Superstars. Minns när Ricky Brusch kastade medicinbollen rakt genom väggen.
Ett riktigt bottennapp till säsong. Deltagarna är så tråkiga att klockorna stannar och att tävla i Sverige var ingen höjdare heller.

Stängde av mitt i.
Citera
2021-05-03, 11:46
Avslutad
Bästa igår var ju klippet med Frida Hansdotter sittandes på huk. Jäklar vilka läggar, de hade man velat klämma lite på.
Citera
2021-05-03, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Känns verkligen som att det här programmet har gjort sitt.
Orkar knappt dra igenom avsnitten längre. Nattduellen spolar jag mig igenom.
Sen ska det väl mycket till om inte André och Fredrik gör upp i finalen med André som favorit.
Johanna trea, Linnea fyra och Frida femma kanske. Alshammar ska in där med.
Synd att man inte kan spola fram till finalen.

Jag har inte sett ett avsnitt efter det sista med video från höjdpunkter. Totalt ointressanta tävlingar.
Citera
2021-05-03, 17:39
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Torstensson som var snabbast tidigare i en sprinttävling får starta 5 meter före? Myhrer kommer inte ens fram för tjejerna blockerar honom för att de fick starta före. 😂😂
Hon startade längre fram då också. Kvinnor kan som bekant inte riktigt hävda sig utan fusk.
Citera
2021-05-03, 18:15
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odalmannen

Alla tycks minnas det, men är det någon som har bilderna?
Citera
2021-05-03, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Alla tycks minnas det, men är det någon som har bilderna?

Bilderna återfinns nog endast i vissas minnesbalkar.

Vill själv minnas att han kastade bollen så att den slog i väggen, högt upp. Men väggen höll.
Det var ju i en gymnastiksal.
Citera
2021-05-03, 19:55
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Bilderna återfinns nog endast i vissas minnesbalkar.

Vill själv minnas att han kastade bollen så att den slog i väggen, högt upp. Men väggen höll.
Det var ju i en gymnastiksal.

Det är konstigt, tror jag hör om hans medicinbollskast en gång varannan månad, men har själv aldrig sett det. Med öppet arkiv och alla minnesprogram osv som görs så borde klippet ha grävts fram...
Citera
2021-05-03, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Det är konstigt, tror jag hör om hans medicinbollskast en gång varannan månad, men har själv aldrig sett det. Med öppet arkiv och alla minnesprogram osv som görs så borde klippet ha grävts fram...

Tydligen har många efterfrågat/sökt efter klippet, men ingen (?) verkar ha hittat. Tex har någon på nåt forum mejlat Öppet Arkiv och frågat:

”Hej!
Finns det möjlighet att lägga upp Superstarsavsnittet när Ricky Bruch kastade medicinboll? Han kastade ju långt upp på väggen och de fick mäta sträckan både horisontalt och vertikalt, en klassiker! Klippet verkar inte finnas på internet (jag hittar det i alla fall inte) och jag vet att det är många med mig som skulle vilja se denna klassiker.”

Svaret blev att det inte fanns sparat.
Men frågan indikerar hursomhelst att det inte blev något hål i väggen.

Givetvis OT att gå vidare med detta i denna tråd.

Men det är ju ett ganska talande tecken i sig att ett 70-talsklipp med Richy diskuteras här när det borde handla om årets MM.
Det är inget gott betyg för denna produktion.
Senast redigerad av Proggrogg 2021-05-03 kl. 20:20.
Citera
2021-05-03, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Tydligen har många efterfrågat/sökt efter klippet, men ingen (?) verkar ha hittat. Tex har någon på nåt forum mejlat Öppet Arkiv och frågat:

”Hej!
Finns det möjlighet att lägga upp Superstarsavsnittet när Ricky Bruch kastade medicinboll? Han kastade ju långt upp på väggen och de fick mäta sträckan både horisontalt och vertikalt, en klassiker! Klippet verkar inte finnas på internet (jag hittar det i alla fall inte) och jag vet att det är många med mig som skulle vilja se denna klassiker.”

Svaret blev att det inte fanns sparat.
Men frågan indikerar hursomhelst att det inte blev något hål i väggen.

Givetvis OT att gå vidare med detta i denna tråd.

Men det är ju ett ganska talande tecken i sig att ett 70-talsklipp med Richy diskuteras här när det borde handla om årets MM.
Det är inget gott betyg för denna produktion.

Jag minns programmet. Blev inget hål i väggen.
Citera
2021-05-04, 07:26
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ett riktigt bottennapp till säsong. Deltagarna är så tråkiga att klockorna stannar och att tävla i Sverige var ingen höjdare heller.

Stängde av mitt i.

Lätt att överdriva men i det här fallet är det verkligen sant.
Bengt var lite skön men nu är det en pina att lyssna på sömngångarna som är kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in