2021-04-25, 20:30
Avslutad
Vad slitna alla kvinnor ser ut i årets omgång.
Citera
2021-04-25, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-

Hårt att vara kvinna i dagens Sverige.
Citera
2021-04-25, 20:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Hårt att vara kvinna i dagens Sverige.

Frida Östberg, 43 och Linnea Thorstenson 38. Jag vet 60-åringar som ser fräschare ut.
Citera
2021-04-25, 20:54
Medlem
Citat:
Frida Östberg, 43 och Linnea Thorstenson 38. Jag vet 60-åringar som ser fräschare ut.

Jo men det är ju MM, inte Fröken Sverige.

Och nu ryker nog Frida.
Citera
2021-04-25, 21:27
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Men varför kommer Torneus in och tar över programmet?
Jo det var ju inte direkt ett pep talk om livet efter karriären han gav heller. Det lät ju ungefär som att han hade varit rejält nere men ändå lärt sig att leva med det.
Citera
2021-04-25, 21:48
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
"Tjejerna startar 17 sekunder före", jag blir så trött. Sånt om något "gör ner" kvinnor.
Citera
2021-04-25, 22:38
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Tjejerna startar 17 sekunder före", jag blir så trött. Sånt om något "gör ner" kvinnor.

Helt obegripligt. Gammgubbar ska starta efter Alshammar i simning. Att inte nån reagerat på detta är ju ett skämt i sig
Citera
2021-04-26, 06:42
Medlem
MrSokratess avatar
Känns verkligen som att det här programmet har gjort sitt.
Orkar knappt dra igenom avsnitten längre. Nattduellen spolar jag mig igenom.
Sen ska det väl mycket till om inte André och Fredrik gör upp i finalen med André som favorit.
Johanna trea, Linnea fyra och Frida femma kanske. Alshammar ska in där med.
Synd att man inte kan spola fram till finalen.
Citera
2021-04-26, 11:21
Medlem
Madgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Visst är det märkligt. Det får helt motsatt effekt mot vad de ansvariga bakom produktionen tror när tjejerna ändå inte vinner. Genustramset Kön är en social konstruktion är inget som de tror på i alla fall. Här ska det nötas in hur kvinnor är det svaga könet, all hjälp och puttinuttande appliceras för att de ska ha en chans mot männen. Nästa år får de kanske ännu mer hjälp i genuskampens förtecken.
Citera
2021-04-26, 11:54
Medlem
kompjuters avatar
Citat:

Helt sjukt, tänk vad smink gör....vi nöjer oss med lite vax i håret 😎
Citera
2021-04-26, 12:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madgett
Visst är det märkligt. Det får helt motsatt effekt mot vad de ansvariga bakom produktionen tror när tjejerna ändå inte vinner. Genustramset Kön är en social konstruktion är inget som de tror på i alla fall. Här ska det nötas in hur kvinnor är det svaga könet, all hjälp och puttinuttande appliceras för att de ska ha en chans mot männen. Nästa år får de kanske ännu mer hjälp i genuskampens förtecken.
Och just 17 sekunder, så att vi skall tro att de räknat fram det med vetenskapen som vägvisare. Paddla kanot liksom...
Citera
2021-04-27, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madgett
Finns säkert gott om folk på Svt som tyckte detta var fullständigt logisk och jämlikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in