Citat:
Planeringen består i att han bestämt sig för att LW ska, straffas, mest sannolikt med, döden. Så han kan visa HD sin trohet. Lite som en offergåva.
SD har visat genom åren att död och dödande är nära i hans värld.
Sedan håller jag med, develi om hennes rätt att fräsa emot Avel, han är ingen helig ko. Data kunnig men lynnig i övrigt.
SD har visat genom åren att död och dödande är nära i hans värld.
Sedan håller jag med, develi om hennes rätt att fräsa emot Avel, han är ingen helig ko. Data kunnig men lynnig i övrigt.
Äh de flesta som hängt med här ett tag är måna om att hålla en okej ton. Fanns ingen anledning att hålla på och hugga sådär mot Avel, eller nån annan för den delen.
De flesta som hängt med från början är väldigt tacksamma att Avel kom in och intresserade av det som levererats.
(Precis som folk är tacksamma över Piastrones mfl. insatser med fup).
Helig ko är väl att ta i, men väldigt uppskattad är ingen underdrift!
Precis som nötis är uppskattad av många för sina analyser.
Finns vissa som de flesta gillar pga vad de bidrar med helt enkelt och det sticker väl lite i ögonen på ett fåtal.
Eller så har vissa svårt att tygla sin PMS. Develi är också uppskattad för många tycker att hon är skarp och fyndig, därför undrar folk i pm vad som händer i tråden när plötslig affekt uppstår utan orsak.
Precis som nötis är uppskattad av många för sina analyser.
Finns vissa som de flesta gillar pga vad de bidrar med helt enkelt och det sticker väl lite i ögonen på ett fåtal.
Eller så har vissa svårt att tygla sin PMS. Develi är också uppskattad för många tycker att hon är skarp och fyndig, därför undrar folk i pm vad som händer i tråden när plötslig affekt uppstår utan orsak.
Offergåva tja... Många har ju varit inne på att HD satte ett ultimatum. Vilket det finns dokumenterat att hon gjorde. Eller snarare önskade än krävde.
Dock skrev hon ju svart på vitt att "hon får leva" när de skrev något om att HD ville att hon skulle dö (jag minns tyvärr inte vilken aktbilaga eller ordagrant vad han sa).
Så kanske det var SD som hade nån önskan om att döda och ville använda HD som svepskäl "titta här vad jag gjorde bara för din skull"