2021-04-30, 13:49
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckyouasshole22
Vvet någon vad som hänt med Tanjas övre bröstparti i mitten ser ut som ett skitstort ärr, har hon vart med om en olycka eller liknande?

Haha vart får du det till att jag inte gillar yttrandefrihet?! Jag sitter själv och skriver på ett forum som står för yttrandefriheten. Det är skillnad på att utrycka åsikter och utrycka sig toxic?

Edit. Du tog bort vad du skrev så gissar att du ångrat hur du uttryckt dig. 😉
Senast redigerad av Shtre1 2021-04-30 kl. 13:52.
2021-04-30, 13:49
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Precis så.. Gör ett test. Gå in och kolla på valfritt avsnitt av BB från 2011. Du kommer säkert hitta minst 30 regelbrott som hade lett till att deltagaren fick lämna huset med dagens mått mätt.

Själv bryr jag mig inte speciellt mycket om ORD, om det inte är riktigt personligt nedlåtande som n-ordet
eller att kalla någon hora/slampa t.ex. Men annars tycker jag att ordet ska vara relativt fritt.

Det är lite synd för att de deltagare som går in i BB-huset nu är bakbundna med vad de kan säga.. Katti t.ex. som lade till "jävel" efter varje ord på fyllan och charadlek och därför i princip "råkade" säga "samejävel" som fick straff och det blev värsta grejen. De kan snart lägga ner konceptet helt eftersom det är så lättkränkt nuförtiden.

Ja det där med Katti var ju bara larvigt att bli autonominerad för. Hade dom velat vara pk hade det räckt med en varning som hon fick läsa upp så alla förstod att det inte var ok enligt tv4.

Men det "goda" som kom ur det var att det diskuterades om det här i tråden och jag fick då lära mig att man inte får säga "eskimå" längre. Det är kränkande. Hade verkligen ingen aning om det, dock använder jag ju aldrig det ordet heller eller hör någon säga det eftersom det inte är ofta det kommer upp i samtal.
2021-04-30, 13:50
Medlem
Brev!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Tur att master mind Emelie blev storebrorsa igår och kunde planera en bra skräckkväll som annars hade slutat i katastrof. Hon och Madde genomförde den sedan mycket väl givet förutsättningarna. Juddan och Nardos ja de deltog i alla fall.

Om det blir någon mer säsong av BB borde Emelie delta som idéspruta i produktionen. Få har så bra koll på BB som hon (ja det skulle vara några skribenter i den här tråden i så fall).

På måndag hoppas jag verkligen att det är Adrian som får lämna huset. Madde är 1000 gånger bättre utan honom och det ständiga ältandet att han inte visar något tillbaka.

Adrian (och Pedram) är också otroligt hemska mot Nardos. De har ju nu båda skrämt henne till att aldrig våga nominera dem igen. Deras manipulerande av Nardos är ju enormt mycket större än det som de anklagar Emelie för.

100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Om man ska jämföra förra årets gäng med detta året så är de i år verkligen inte kloka. Kolla hur det ser ut 😂 stökigt överallt och grinden är mer sönder än hel 😂😂😂
Förra året var det relativt vuxna människor. Detta året är det curlade generationen som härskar där inne.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckyouasshole22
Vvet någon vad som hänt med Tanjas övre bröstparti i mitten ser ut som ett skitstort ärr, har hon vart med om en olycka eller liknande?

Sök på Tanja Kallin.
2021-04-30, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Haha vart får du det till att jag inte gillar yttrandefrihet?! Jag sitter själv och skriver på ett forum som står för yttrandefriheten. Det är skillnad på att utrycka åsikter och utrycka sig toxic?

Jag vet inte vad du menar med Toxic men ha det gött ALLA är välkomna att uttrycka sig EXAKT hur de själva vill.

Yttrandefrihet är antingen 100% eller så är vi emot det.

FYI Sverige har ingen riktig yttrandefrihet, ni har en Korridor.
2021-04-30, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Bögen utan psyke skulle aldrig vart i huset
Dum fan kunde lämnat tidigare så hade mergim kunnat stanna

Tycker det är skönt att bögen utan psyke är ute. Menar Mergim alltså.
2021-04-30, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tazzzat
Tycker det är skönt att bögen utan psyke är ute. Menar Mergim alltså.

Är det bättre när alla är lugna fina och inga bråk?

Mergim gjorde iaf lite action, de andra är tråkiga som inihelvete.

Lätt den sämsta säsongen någonsin, Tanja for the win fuck the rest.
Medlem
Nardos är en tant i ung kropp
Medlem
Judith "Ni ska städa"
Dennis "Äh vi väntar en timme va?"
"Aaaa höhö"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Nu får Eritrea inse att det är 1 000 000 kr på spel och inte någon vänskap. Man märker hur ung och oerfaren hon är.

Hon är för lågbegåvad för att fatta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in