2021-04-30, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det var väl en vänskaplig ton men ad ville skuldbelägga nardos för att hon säkrade pedram och inte honom. Han sa flera ggr "handlingar säger mer än ord" "jag trodde du skulle välja mig till att sitta säkert".
Nardos försökte förklara att hon inte visste hur hon skulle välja och valde att säkra pedram eftersom hon nominerade honom förra veckan och att han hängt lös fler ggr än ad. Ad tyckte att deras relation var starkare än hennes och pedrams.
Men ad sa ju själv till Pedram förra veckan att han stod pedram närmast i huset, så det hade varit kul om det kom upp i boxen idag framför alla:

"Adrian, om du blev tvungen att välja som nardos gjorde igår, vem hade du valt att nominera av Pedram och Nardos?"

Dom var inte osams igår i samtalet men nardos sa ifrån flera ggr att han inte kan skuldbelägga henne eftersom hon var tvungen att välja någon och att bägge står henne nära och att hon blev tvungen att ta någon.
Men käre värld. Snacka om att Nardos hamnat i en känslomässig rävsax, genom att ha blivit nära med två stycken som gärna utnyttjar relationerna. Hon kunde verkligen inte göra rätt i det läget, vad hon än valt hade det blivit fel åt något håll, och de borde BÅDA förstå.

Och vem fuck är Adrian att berätta för NARDOS vem HON står närmast? Det har väl han 1. ingen aning om och 2. inte ett jota med att göra?!

Bra av Nardos att säga ifrån! Jävla barnunge som inte fattar att hon var tvungen att göra ett val.
2021-04-30, 13:55
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckyouasshole22
Jag vet inte vad du menar med Toxic men ha det gött ALLA är välkomna att uttrycka sig EXAKT hur de själva vill.

Yttrandefrihet är antingen 100% eller så är vi emot det.

FYI Sverige har ingen riktig yttrandefrihet, ni har en Korridor.

Ja men om man ska samexistera kan man själv anstränga sig att inte skapa dålig stämning även om man inte måste. Klart jag får gå runt och säga vad jag vill men då får jag acceptera hur andra tar emot det. Sen är det bara en åsikt jag har och du behöver inte hålla med mig.
2021-04-30, 13:56
Medlem
Det är verkligen sjukt sunkigt där inne. Denlever som alkispundare. Är nästan irriterande att titta för jag ser bara allt stök.
2021-04-30, 13:57
Medlem
Stummakorianderss avatar
Förvånad jag är över att det är Simon som städar. Ser dock inte Adrian och Pedram men antar att de inte städar.
Medlem
Är det nu Madde ska få svar om vad Adrian känner IGEN?
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckyouasshole22
Jag vet inte vad du menar med Toxic men ha det gött ALLA är välkomna att uttrycka sig EXAKT hur de själva vill.

Yttrandefrihet är antingen 100% eller så är vi emot det.

FYI Sverige har ingen riktig yttrandefrihet, ni har en Korridor.

Nämn ett land med bättre yttrandefrihet än Sverige.
2021-04-30, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders

Sen beror det ju på, I Sverige och i detta samhälle så säger man något som ingen annan gillar så har man en kniv i sig eller något annat. Så jag skulle nog säga visst är det tillåtet men normen säger inte detsamma.
2021-04-30, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det nu Madde ska få svar om vad Adrian känner IGEN?

Ja.
Men de andra hetsade lite. Vad sa de nu igen. "passa på att fråga om era killar", eller något sådant.

Edit: Madde sa ifrån nu, att hon inte vill vara den enda som ställer frågor till AD. BRA MADDE
Senast redigerad av nudelfan 2021-04-30 kl. 14:05.
2021-04-30, 14:01
Medlem
Småpojkarna lär fatta eftersom smarta BB skickar in brev så alla ser.
2021-04-30, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Eeh Usa har väl freedom of speech
2021-04-30, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Småpojkarna lär fatta eftersom smarta BB skickar in brev så alla ser.

tror också dompa eller adrian kan räkna ut det medans simon och peddi inte kommer ha en tanke på det
2021-04-30, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Sök på Tanja Kallin.

Tackar, Stackarn det måste vart hårt för henne.

Tanja är lätt min favorit av de som är kvar och den enda jag skulle röka en joint med IRL.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in