Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Näääej jag däckade av huvudvärk så missade det

läste lite om det, men fattade inte hur tonen var mellan dem eller något sådant.
Har tyvärr väldigt låga förväntningar på BB-boxen. Inte så att den levererat hittills likasom, de vågar ju inte bränna varandra alls.
Men verkar ändå vara liiiite tensions överlag i huset eller? Men frågan är om det räcker till konflikt/drama.
Det var väl en vänskaplig ton men ad ville skuldbelägga nardos för att hon säkrade pedram och inte honom. Han sa flera ggr "handlingar säger mer än ord" "jag trodde du skulle välja mig till att sitta säkert".
Nardos försökte förklara att hon inte visste hur hon skulle välja och valde att säkra pedram eftersom hon nominerade honom förra veckan och att han hängt lös fler ggr än ad. Ad tyckte att deras relation var starkare än hennes och pedrams.
Men ad sa ju själv till Pedram förra veckan att han stod pedram närmast i huset, så det hade varit kul om det kom upp i boxen idag framför alla:
"Adrian, om du blev tvungen att välja som nardos gjorde igår, vem hade du valt att nominera av Pedram och Nardos?"
Dom var inte osams igår i samtalet men nardos sa ifrån flera ggr att han inte kan skuldbelägga henne eftersom hon var tvungen att välja någon och att bägge står henne nära och att hon blev tvungen att ta någon.