2021-04-27, 19:04
Medlem
Men nu är jag så trött på Adrians konstanta toabesök att jag vet knappt vart jag ska ta vägen! Är det tvångsrelaterat eller vad handlar det här om? Han är hundra gånger mer obegriplig än Lennie med sitt konstanta hoppande förra året!
2021-04-27, 19:05
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian FÅR inte vinna immunitet denna vecka.. Simon eller Tanja vore absolut bäst om de vann.
Simon kanske lägger 3p på Adrian om han får möjlighet.

Tror Simon blockar AD från att tävla även denna vecka och jag tror Emelie också gör detsamma. Vem vet Madde har sagt att hon kommer blocka den som hon har minst chans mot och då borde hon köra på AD och skita i känslor?

Skulle vara jävligt nice om Simon vann immunitetstävlingen denna vecka för han skulle nog kunna ge AD sina 3p faktiskt. Annars Dompa eller Emelie kanske?
2021-04-27, 19:06
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Men nu är jag så trött på Adrians konstanta toabesök att jag vet knappt vart jag ska ta vägen! Är det tvångsrelaterat eller vad handlar det här om? Han är hundra gånger mer obegriplig än Lennies konstanta hoppande förra året!

Han är dock som Jassa förra året. Bosatta på toa båda två.
2021-04-27, 19:06
Medlem
"Akta min tudelade penis" /Adrian
2021-04-27, 19:07
Medlem
ja får klaustrofobi va ska ja göra om ja ska skita eller pissa nu då
ADD-bb 2021
2021-04-27, 19:08
Medlem
Citat:
Men nu är jag så trött på Adrians konstanta toabesök att jag vet knappt vart jag ska ta vägen! Är det tvångsrelaterat eller vad handlar det här om? Han är hundra gånger mer obegriplig än Lennie med sitt konstanta hoppande förra året!

Jag tror på riktigt att han har fått en delad penis/ngt fel på den är det. Därför han måste kolla till den då och då...
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tror Simon blockar AD från att tävla även denna vecka och jag tror Emelie också gör detsamma. Vem vet Madde har sagt att hon kommer blocka den som hon har minst chans mot och då borde hon köra på AD och skita i känslor?

Skulle vara jävligt nice om Simon vann immunitetstävlingen denna vecka för han skulle nog kunna ge AD sina 3p faktiskt. Annars Dompa eller Emelie kanske?

Hoppas VERKLIGEN att Simon vinner.. Då kommer antagligen Pedram sitta nominerad igen på Måndag iaf. Jag hoppas verkligen att de är så pass smarta att de blockar Adrian. Dock har han ju kört med känslomässig utpressning om att han blir ledsen och chockad när folk röstar på honom så risken finns att de inte vågar...
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

+1 på den!

Jag är nästan övertygad om att AD kollat in Lennie en hel del och apar efter hans taktik.
2021-04-27, 19:11
Medlem
och stäng in ungarna i rummet om de ska festa annars kommer juddan och nardos stå och skrika över grinden hela kvällen eeeeeeyyoooo... hahhahahhahah leget kiiingen ...tanja tanja ...heeelllowww hahahahhah ...hey macarena
nej smäll igen dörren bara gonatt på ongan
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-04-27 kl. 19:15.
2021-04-27, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Emelie är den enda tänkbara förutom Simon som skulle lägga sina poäng på Adrian, men tror inte det skulle bli mer än 1 poäng från henne isåfall. Tror inte Simon heller lägger sin högsta siffra på AD och då räcker inte poängen till ändå tippar jag på.

Tror faktiskt att Juddan kan lägga poäng på Adrian! Man märker att hon har tröttnat på honom
2021-04-27, 19:15
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag tror på riktigt att han har fått en delad penis/ngt fel på den är det. Därför han måste kolla till den då och då...
Kanske inkontinent eller så har han en analplugg som är på väg ut varje gång han blir exalterad 🤷
Vill inte tro att allt skulle vara gojan Lasses fel 🦜
2021-04-27, 19:17
Medlem
fan vad grett hoppas de får pizza också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in