2021-04-30, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Så klart att Emelie plötsligt börjar bete sig som en nyförälskad tonårstjej, hon hänger ju löst!
Hon verkar ju lagt ner "att hon är lesbisk" taktiken numera.

Kan garantera att den kärlekskranka versionen av Emelie är som bortblåst på måndag kväll, och genast återgår till den gamla vanliga sura jävla bitterfittan igen.

Hon är ju taktisk iaf, det får man ju allt ge den bortskämda surhäxan.
Nja, av det man ser så gillar de uppenbarligen varandra. Skillnad mellan tex AD och Madde är att de inte drar sig till varandra alls. Emelie försöker hålla avstånd men måste ändå vara där och pilla/ta på Dennis. Klassiskt tecken på attraktion, svårt att spela här…
2021-04-30, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Nja, av det man ser så gillar de uppenbarligen varandra. Skillnad mellan tex AD och Madde är att de inte drar sig till varandra alls. Emelie försöker hålla avstånd men måste ändå vara där och pilla/ta på Dennis. Klassiskt tecken på attraktion, svårt att spela här…

Inte drar sig till varandra? Vet inte vad du kollat på men Madde var som en kladdande magnet på AD innan hon fick in i huvudet att "de ska ta det sloooow", hon har blivit lite bättre nu men märks ju tydligt att hon dras till honom/alltid ska kolla vart han är. Inte samma respons från AD dock.
2021-04-30, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Inte drar sig till varandra? Vet inte vad du kollat på men Madde var som en kladdande magnet på AD innan hon fick in i huvudet att "de ska ta det sloooow", hon har blivit lite bättre nu men märks ju tydligt att hon dras till honom/alltid ska kolla vart han är. Inte samma respons från AD dock.
Ja, det jag menar. Madde drar sig till AD men inte tvärt om!

Emelie och Dennis har båda attraktion till varandra, där har du skillnaden!
2021-04-30, 08:09
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Så klart att Emelie plötsligt börjar bete sig som en nyförälskad tonårstjej, hon hänger ju löst!
Hon verkar ju lagt ner "att hon är lesbisk" taktiken numera.

Kan garantera att den kärlekskranka versionen av Emelie är som bortblåst på måndag kväll, och genast återgår till att vara den gamla vanliga sura jävla bitterfittan igen.

Hon är ju taktisk iaf, det får man ju allt ge den bortskämda surhäxan.

Du är ganska dålig på att dra slutsatser för Emelie har aldrig sagt att hon är lesbisk utan att hon tycker kvinnor är attraherande. Har för mig att hon använde ordet bisexuell. Det är inte samma sak som lesbisk.
2021-04-30, 08:19
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut

Fast jag tror att AD gillar Madde. Igår när Simon berättade för dom i lilla att Madde sa att hon skulle ta av sig trosorna så sa ju AD till Simon; tänkte du inte alls på mig där?. Varför skulle han säga så om han inte kände ngt?
2021-04-30, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Du är ganska dålig på att dra slutsatser för Emelie har aldrig sagt att hon är lesbisk utan att hon tycker kvinnor är attraherande. Har för mig att hon använde ordet bisexuell. Det är inte samma sak som lesbisk.

Emelie uttryckte det ordagrant såhär: ”jag tror jag är lite bi”.
2021-04-30, 08:25
Medlem
esetts avatar
FÖRMIDDAG
- Tävling: Lillebrorsorna tävlar och vinnaren blir Storebrorsa

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- BB Box: Storebrorsorna skriver frågor till Lilla BB

- Fest
2021-04-30, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carnill
Fast jag tror att AD gillar Madde. Igår när Simon berättade för dom i lilla att Madde sa att hon skulle ta av sig trosorna så sa ju AD till Simon; tänkte du inte alls på mig där?. Varför skulle han säga så om han inte kände ngt?

För att Adrian har ett underliggande agg mot Simon. Det har ingenting med Madde att göra. Han bryr sig noll om Madde, enda gångerna han har sagt eller reagerat på något om henne frivilligt är när Simon har skojat, då hugger Adrian. Men Adrian hugger på mycket som Simon gör och inte gör, det är inte bara saker gällande Madde.
2021-04-30, 08:49
Moderator
Dr Kings avatar
Tur att master mind Emelie blev storebrorsa igår och kunde planera en bra skräckkväll som annars hade slutat i katastrof. Hon och Madde genomförde den sedan mycket väl givet förutsättningarna. Juddan och Nardos ja de deltog i alla fall.

Om det blir någon mer säsong av BB borde Emelie delta som idéspruta i produktionen. Få har så bra koll på BB som hon (ja det skulle vara några skribenter i den här tråden i så fall).

På måndag hoppas jag verkligen att det är Adrian som får lämna huset. Madde är 1000 gånger bättre utan honom och det ständiga ältandet att han inte visar något tillbaka.

Adrian (och Pedram) är också otroligt hemska mot Nardos. De har ju nu båda skrämt henne till att aldrig våga nominera dem igen. Deras manipulerande av Nardos är ju enormt mycket större än det som de anklagar Emelie för.
2021-04-30, 09:01
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Jag blandade nog ihop om hon sagt lesbisk eller bisexuell men slutsatsen är ju densamma, var ju enbart ett taktiskt uttalande av Emelie.

Hon har ju inte visat några som helst tendenser till att vara lagd åt det hållet, snarare tvärtom. 😉

Men är egentligen ingen kritik, utan bara ett konstaterande att det enbart bara rörde sig om taktik.
2021-04-30, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Tur att master mind Emelie blev storebrorsa igår och kunde planera en bra skräckkväll som annars hade slutat i katastrof. Hon och Madde genomförde den sedan mycket väl givet förutsättningarna. Juddan och Nardos ja de deltog i alla fall.

Om det blir någon mer säsong av BB borde Emelie delta som idéspruta i produktionen. Få har så bra koll på BB som hon (ja det skulle vara några skribenter i den här tråden i så fall).

På måndag hoppas jag verkligen att det är Adrian som får lämna huset. Madde är 1000 gånger bättre utan honom och det ständiga ältandet att han inte visar något tillbaka.

Adrian (och Pedram) är också otroligt hemska mot Nardos. De har ju nu båda skrämt henne till att aldrig våga nominera dem igen. Deras manipulerande av Nardos är ju enormt mycket större än det som de anklagar Emelie för.

+100000!!
2021-04-30, 09:09
Medlem
emelie är ju en av de mest hjärndöda människorna därinne hur nån kan gilla henne fattar jag inte hoppas hon åker på måndag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in