Citat:
Mycket ska man vara med om...de senaste dagarna har varit känslosamma 😔 Saknar min mamma såååå mycket just nu, jag hade verkligen behövt henne här 🙏 Hon hade hjälpt mig med ALLT villkorslöst och med 100% kärlek och omtanke. Igår genomgick jag en mindre OP - men tro mig, det räckte och känns 😔 Vet att många kommer undra och kanske fråga vidare om det.
Men i nuläget är det allt jag vill och kommer säga just nu. Men jag vill heller inte låtsas som ingenting, för det blir bara oäkta och jobbigt att försöka agera som allt är toppen - när det inte är det. Hoppas ni kan och vill respektera det 🙏❤️🙏 Denna operation var nödvändig och är till för att kunna utreda och se status up close för den egentliga och större operationen jag förmodligen kommer behöva gå igenom längre fram men det tar jag då.
Nu är jag åter i hemmet efter ett dygn på sjukhus och ska försöka vila så mycket jag kan ❤️ Men det är ensamt när övriga familjen är på sina jobb och skola 😔 Det är därför jag önskar så att min mamma hade levt, då hade jag inte varit ensam ❤️❤️❤️ Men men, jag reder mig nog. Är ju van att ta i och styra upp det mesta själv, så jag får bara göra så nu med, men ta det väääldigt lugnt och försiktigt ❤️ ska försöka " roa " mig så gott det går 😘
Just nu ligger jag i sängen och ser på den vackra solen ☀️ och lyssnar på fåglarna som kvittrar för fullt. Ta hand om er själva och varandra ❤️
Kramar från mig / A.

"Van att ta tag och styra upp". Som med handfatet eller läckaget från tvättmaskinen?
"Vila så mycket jag kan". Som alla tidigare år. Vänta på en blodpropp?
Ser fram emot snabbt tillfrisknande så vi får veta lite mer om naglarna.