2021-01-10, 23:30
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NillTheMill
Tja! Det är så att jag tog ca 800mg Tramadol och 600 mg Lyrica igår. Och idag har jag tagit 100mg Tramadol och 300mg Lyrica, min fråga är om jag kan ta E om det par timmar? Kommer det första eller boosta min tripp?
Mvh ^^,
Kombinera aldrig MDMA och tramadol. Det medför en avsevärt förhöjd risk för serotonergt syndrom.
Citera
2021-01-20, 21:47
Medlem
Jag upplevde kanske en drogutlöst psykos eller vad man nu bör kalla det efter att tagit e tre dagar i rad, totalt tio knappar. Var sängliggande i en vecka därefter och hade svårigheter att ta mig ur sängen, grät och funderade på självmord. Men inte kunde jag lägga ihop ett och ett och förstå att det såklart var all ecstasy som fick psyket att tryta sådär allvarligt.
Citera
2021-01-20, 22:23
Medlem
123margarinpakets avatar
Tjena!

Jag har några kapslar med 100mg mdma som jag tänkte bruka i helgen.

Jag undrar dock om en hel kapsel kanske är för mycket, ska ändå kunna umgås med mina vänner samtidigt.
Så jag funderar på att tömma cirka 80mg och blanda i vatten och dricka, eller eventuellt snorta. Vad tror ni?

Har även några kamrater som aldrig testat som är sugna, och undrar hur mycket som är lämpligt att ge dem samt sätt att konsumera det på.

Tacksam för alla svar och råd

Vänliga hälsningar,
Margarinpaket
Citera
2021-01-20, 23:21
Medlem
slakta.valpars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123margarinpaket
Tjena!

Jag har några kapslar med 100mg mdma som jag tänkte bruka i helgen.

Jag undrar dock om en hel kapsel kanske är för mycket, ska ändå kunna umgås med mina vänner samtidigt.
Så jag funderar på att tömma cirka 80mg och blanda i vatten och dricka, eller eventuellt snorta. Vad tror ni?

Har även några kamrater som aldrig testat som är sugna, och undrar hur mycket som är lämpligt att ge dem samt sätt att konsumera det på.

Tacksam för alla svar och råd

Vänliga hälsningar,
Margarinpaket

Nej det är snarare aningen i underkant. Skulle börjat med en kapsel och när det peekar och man gillar/trivs med kicken så fyll på med en halv till en hel kapsel till.
Egentligen så skulle jag väl rekomendera 1,5 kapsel att börja med, men vet inte hur bra skit ni sitter på och sen kanske en brud på 50 kg inte ska ta lika mycket som en herre på 100 pannor.

Att återdosera MDMA är inte alls lika najs som att tuta i sig en bra dos direkt. Så ja vill ni verkligen uppleva drogen, börja med 0.15 och är ni lite försiktiga av er så kör 0.1. Fyll på när ni peekar, annars blir kicken inte alls lika härlig.

Sov och ät ordentligt innan och ha någon pulig dricka till hands, vräk inte i er dricka som många hetsar om, drick normalt. Ha lite hash som ni kan somna på och förvarna vännerna om att man kan må skit dagen efter men att det är helt naturligt och kommer återgå.

Happy roll!
Citera
2021-01-21, 00:02
Medlem
123margarinpakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slakta.valpar
Nej det är snarare aningen i underkant. Skulle börjat med en kapsel och när det peekar och man gillar/trivs med kicken så fyll på med en halv till en hel kapsel till.
Egentligen så skulle jag väl rekomendera 1,5 kapsel att börja med, men vet inte hur bra skit ni sitter på och sen kanske en brud på 50 kg inte ska ta lika mycket som en herre på 100 pannor.

Att återdosera MDMA är inte alls lika najs som att tuta i sig en bra dos direkt. Så ja vill ni verkligen uppleva drogen, börja med 0.15 och är ni lite försiktiga av er så kör 0.1. Fyll på när ni peekar, annars blir kicken inte alls lika härlig.

Sov och ät ordentligt innan och ha någon pulig dricka till hands, vräk inte i er dricka som många hetsar om, drick normalt. Ha lite hash som ni kan somna på och förvarna vännerna om att man kan må skit dagen efter men att det är helt naturligt och kommer återgå.

Happy roll!

Härligt med så snabbt svar!

Planen är att skippa återdosering, så vi satsar på en perfekt dos direkt. Jag har bestämt mig för att köra en kapsel direkt, medan de andra får blanda kanske 65% av en kapsel i vatten och dricka.

Jag har fint röka till efteråt, inte brunt dock. Men förhoppningsvis blir det några trevliga hallisar och sen blir man ju sömnig så småningom ändå.

du har nog rätt i att jag bör varna dem om att eventuell må dåligt dagen efter, även fast jag själv bara haft trevliga afterglow.
Citera
2021-02-10, 23:57
Medlem
Hur mycket mg MDMA behöver man ta för en som endast testat ecstasy tabletter enstaka gånger samt ska man ta hela dosen på en gång eller sprida ut det?
Citera
2021-02-14, 14:53
Medlem
Tog ecstasy i helgen, underbar kick och hade det riktigt Nice.

Vi förberedde oss på den värsta avtändningen (vi har mått skit dagarna efter dom andra två gångerna vi tagit). Det konstiga är att vi känner ingen avtändning alls. Visst var man lite trött dagen efter, men vi var ute o promenerade, åt bra med mat och hade massa med energi. Dom andra gångerna har vi mått SKIT.

Hur kommer detta sig? Någon som vet ?
Citera
2021-02-14, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleobih

Vi förberedde oss på den värsta avtändningen (vi har mått skit dagarna efter dom andra två gångerna vi tagit). Det konstiga är att vi känner ingen avtändning alls. Visst var man lite trött dagen efter, men vi var ute o promenerade, åt bra med mat och hade massa med energi. Dom andra gångerna har vi mått SKIT.

Därför att ni förmodligen tog korrekt dos och inte fyllde på som idioter utan nöjde er med en halv sen fyllde på med andra halvan. Tar man det korrekt så dalar man nice och mår som du beskriver dagarna efter.
Citera
2021-02-14, 21:33
Medlem
avsmakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleobih

Ni tömde inte tillräckligt mycket serotonin, dopamin och noradrenalin ur hjärnkontoret = svaga knappar.
Citera
2021-03-17, 16:34
Medlem
Är 150mg + redose på 40/50 en ”minneslucke-dos” för en person på 75kg? Undrar också era bästa tips för att hålla en roll igång så länge som möjligt
Citera
2021-04-01, 16:55
Medlem
Volta.1234s avatar
Varför har ja en ande bredvid mig när ja tagit exctasy?
Varken ser eller hör och är konstant rädd för knarklangaren som gav mig detta.
Ska man ringa polisen tro?
Citera
2021-04-28, 11:54
Medlem
Hej på er!

Till helgen ska jag och ett par kompisar ta E.

Sist jag gjorde detta var för två år sen. Det var en grymt härlig upplevelse men tyvärr blev eftereffekterna av detta fullkomligt horribla. Jag var helt bränd i säkert 3-4 dagar efteråt men hög grad av ångest. Jag vill ge detta en chans till då vi kanske inte gjorde allt helt smart sist.

Då började vi med att ta en knapp var typ vid 19-tiden på kvällen. Det var rejält tryck i grejerna och vi flög rätt högt under några timmar. Vid typ 23-tiden tog jag en tablett till, det hände inte jättemycket mer roliga saker utan det blev mer som ett vakuum. Avslutade det hela med en halv tabbelett typ 04.30 på morgonen, var helt körd i kroppen - rökte rejält med gräs och sedan var hela dagen ett töcken, halvsov typ hela tiden för att sedan bli "nykter" på söndagen och då kom det en jävla ångest som höll i sig flera dagar.

Jag fattar såklart att det är doseringen som ställt till det för oss.

Denna gång tänker vi endast en tablett var. Borde ångesten bli mer hanterbar? Självklart vore det ju bäst att strunta i det all together, men hur kul är det . Det jag är mest orolig för är sömnen. Om vi nu tar en knapp var vid 18-19 tiden vill jag kunna sova åtminstone vid midnatt eller strax efter. Tror ni det går? Såklart beroende på batch och grad av tjack och annat skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in