Hej på er!
Till helgen ska jag och ett par kompisar ta E.
Sist jag gjorde detta var för två år sen. Det var en grymt härlig upplevelse men tyvärr blev eftereffekterna av detta fullkomligt horribla. Jag var helt bränd i säkert 3-4 dagar efteråt men hög grad av ångest. Jag vill ge detta en chans till då vi kanske inte gjorde allt helt smart sist.
Då började vi med att ta en knapp var typ vid 19-tiden på kvällen. Det var rejält tryck i grejerna och vi flög rätt högt under några timmar. Vid typ 23-tiden tog jag en tablett till, det hände inte jättemycket mer roliga saker utan det blev mer som ett vakuum. Avslutade det hela med en halv tabbelett typ 04.30 på morgonen, var helt körd i kroppen - rökte rejält med gräs och sedan var hela dagen ett töcken, halvsov typ hela tiden för att sedan bli "nykter" på söndagen och då kom det en jävla ångest som höll i sig flera dagar.
Jag fattar såklart att det är doseringen som ställt till det för oss.
Denna gång tänker vi endast en tablett var. Borde ångesten bli mer hanterbar? Självklart vore det ju bäst att strunta i det all together, men hur kul är det

. Det jag är mest orolig för är sömnen. Om vi nu tar en knapp var vid 18-19 tiden vill jag kunna sova åtminstone vid midnatt eller strax efter. Tror ni det går? Såklart beroende på batch och grad av tjack och annat skit.