Citat:
Nå, så inför sexkörkort då. 
Man har infört en sorts körkort till och med för mopeder numera, som förr kunde köras fritt av alla som fyllt 15 år.
Det tycks snarare som att Du inte förstår skillnaderna på individer och grupper. Jag förmodar att det är ett handikapp som Du lider en hel del av här i livet. Att män och kvinnor är komplementära grupper avseende fortplantning, kan väl knappast vara ägnat att skapa förvåning.

Man har infört en sorts körkort till och med för mopeder numera, som förr kunde köras fritt av alla som fyllt 15 år.
Det tycks snarare som att Du inte förstår skillnaderna på individer och grupper. Jag förmodar att det är ett handikapp som Du lider en hel del av här i livet. Att män och kvinnor är komplementära grupper avseende fortplantning, kan väl knappast vara ägnat att skapa förvåning.
”Män och kvinnor är varandras komplement, och det hade varit bra om feministerna kunde begripa det någon gång. Just genom att könen är komplementära så är även deras respektive egenskaper komplementära, det ligger s a s i sakens natur.”
Detta skrev du.
Nå? Är kön en grupp Uven eller inte?
Skriver du något här som på det minsta sätt antyder du enkom skulle avse könens fortplantningsorgan, när di blajar pm ”egenskaper”.
Så VEM av oss har lagt påståendet att 2 GRUPPER skulle vara komplementära? För att sen snabbt skynda sig att försöka blurra bort misstaget med att försöka låtsas att man avsåg individer?
Say no more!
Citat:
Nu tror jag Du sitter på mobilen och skriver med rumpan igen. Det är inte fråga om "lite underhållsbidrag" utan om att för livet vara den fastställda fadern. Sådant är synnerligen viktigt för barnen. Men, det är också viktigt som en avhållande faktor för att inte bidra till oönskade barn.
Att du inbillar dig att juridisk föräldraskap ( som i praktiken enkom innebär arvsrätt) och lite underhållsbidrag i månaden skulle vara jämförbar ”kostnad” mot att vara oönskad aktiv förälder är så jävla blåst så seriöst!
Du vill tvinga kvinnor både att föda mot sin vilja men även ta 100% av föräldraansvaret mot din vilja, dvs även faderns del av ansvaret.
Och dina argument för denna orättvisa är värsta sortens sexistiska smörja.