Citat:
Ursprungligen postat av
TranasByNight
Det finns redovisat tidigare i tråden.
Men det är talande att du inte vet exakt vilket hot det handlar om. Det börjar bli några stycken som dina stödtrupper riktat mot olika personer. T ex Henrik Johansson. Det här börjar ju eskalera utom din kontroll. Du är ansvarig för följderna.
Det som du kallar hot och som du bygger dina anklagelser på är en satir som bygger på att jag har sexchattat med en person som jag tror är en kvinna på Discord och som ger mig adressen och bjuder in mig. Det visar sig dock vara den omanlige Henko som jag hamnar i säng med.
Det är inte hot. Det är en grov satir, av ungefär samma slag som Henko själv bedriver när han säger han gärna vill gärna slå Malcom Kyeyune på käften och slå av honom näsbenet för att testa tesen om offensivt självförsvar eller knipsa kuken av Malcom för att han tar så stora samhällsresurser i anspråk.
När jag sätter på Henko driver jag med hans spelade manlighet och försök att utmåla sig som en arbetarklasshjälte. Och det är han ömma punkt. För han är inte främst facklig aktivist, antirasist, feminist eller något annat av det han säger att han är - han är framför allt en översittare, som vill dominera, trycka ner och ”knulla” andra.
Nu blir han själv påsatt.
Och jag kommer att fortsätta att knulla Henko, i betydelsen driva med honom och håna hans översitteri. Precis som Haveristerna gör i sin podd med de människor de väljer ut som måltavlor.