Citat:
Ursprungligen postat av
Raus_bitte
Problemet är bara att ju mer Dörris förklarar, desto mindre fattar man.
Då kanske du kan börja med att ställa raka frågor, utan förutfattade meningar som gör att frågorna blir helt felställda redan från början? Jag menar, jag ges ju inte så många andra val än att svara i just försvarsposition eftersom varenda fråga innehåller en anklagelse i stort sett, inte sant?
Men sanningen är ju snarare att du förmodligen som många andra i deras "krets" saknar viljan att sätta in dig i skiten. Dessutom vill du slå 15-åriga pojkar i ansiktet, för att sedan försöka skylla bort det på att han ett år senare eller vad det var dömdes för våldtäkt mot barn. Jag och Jonas underlättar givetvis inte ett dugg genom vår ton gentemot dig och de andra. Det du dock bör fråga dig är ju vilken skyldighet vi ens har att ha en god ton gentemot dig efter de friheter inte bara du själv tagit dig när det kommer till dina slutsatser, utan främst de friheter de du försvarar har tagit sig. Er ton är inte så fantastisk heller så att säga. Om du sedan ska hävda det där barnsliga "vem bryr sig om god ton"-mantrat, fair enough. Men vad gör du då här? Är du mest ute efter att trycka ner mig och andra du aldrig träffat, aldrig interagerat med men av någon anledning avskyr? Och vad skulle då dessutom vara fel på "knarkluder" exempelvis? Vem bryr sig om god ton, menar jag?
Vad är det du inte förstår? Kan du inte ställa motfrågor istället för att göra som de alla andra haveristförsvararna och bara förklara att den du tycker är otydlig helt enkelt är dum i huvudet?