2021-04-27, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jasså? För alla länkar jag klickade på gick till den i Västerås..men hon åker ju dit iaf oavsett var länkarna går. Stämmer inte med byggnaden iaf så mötet på Östermalm var inte på nån skönhetsklinik iaf :-D

När jag klickade på länken hon la upp i instastory hamnade jag i Stockholm, fast det är inte konstigt när det gäller henne. Det kanske inte var fint nog i Västerås
Citera
2021-04-27, 10:08
Medlem
det irriterar mig när hon säger på instastory att hon gör LPG behandling på ordination av läkare? Mig veterligen så ordinerar inte läkare LPG behandlingar än mindre tror jag att hon får gå ut med en sådan vilseledande information att hon gör det på läkarordination!
Citera
2021-04-27, 10:10
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
När jag klickade på länken hon la upp i instastory hamnade jag i Stockholm, fast det är inte konstigt när det gäller henne. Det kanske inte var fint nog i Västerås
Ha ha fan vad sorglig hon är.
Är det någon som vet ifall hon är på speaking terms med Alban längre? Det kanske var en ”lycklig” skilsmässa, men med tanke på att hon klamrar sig fast vid Kin och det är något groll mellan Kin o Alban kanske den ene inte vill att sladdertackan ska besöka den andre?
Citera
2021-04-27, 10:12
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jasså? För alla länkar jag klickade på gick till den i Västerås..men hon åker ju dit iaf oavsett var länkarna går. Stämmer inte med byggnaden iaf så mötet på Östermalm var inte på nån skönhetsklinik iaf :-D
Nej det var nog på Linnegatan hos Moli Streaming hon var
Citera
2021-04-27, 10:14
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Haha samma! Hela konceptet känns sjukt oklart, livestreama kan man ju göra på facebook/insta/reddit/twitch? Snarare en nackdel att det är svenskt, folk vill ju nå ut till så många som möjligt
Det är möjligt att Moll lurat i henne att detta är mycket mer exklusivt och hemligt än den där riktig kändisar blir inbjudna och kan prata privat.
Citera
2021-04-27, 10:45
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
det irriterar mig när hon säger på instastory att hon gör LPG behandling på ordination av läkare? Mig veterligen så ordinerar inte läkare LPG behandlingar än mindre tror jag att hon får gå ut med en sådan vilseledande information att hon gör det på läkarordination!
Jag har också svårt att tro på det där. Möjligen att det rekommenderats massage.
Men enligt Anna har "hänn" (doktorn) sagt att LPG ska vara bra för Anna.
Tur att Anna har ett så fast och kompakt fett.
Hur hade hon sett ut efter enbart GBP? Hon har ju skurit bort en massa vävnad. Många kilon.
Citat:
Feta personer har både fler och större fettceller än normalviktiga. Fettcellerna försvinner dock inte vid viktminskning. De minskar i storlek, men finns kvar i samma antal.
Tror My gick på nåt liknande (LPG) i Sigtuna men Anna vill ut och lufta sig och se mer av Sverige.

När svärfar släpper greppet om pengarna kommer Anna att lyfta sig, strama upp ansiktet så mycket att hon inte kommer att kunna stänga munnen och dölja löständerna. 😮
Senast redigerad av TPL 2021-04-27 kl. 10:51.
Citera
2021-04-27, 10:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
MoliStreaming är ett företag som fokuserar på engagemanget mellan följare samt streamer som idag inte finns på någon annan plattform. I dagsläget är de ett team på sju personer som längtar efter att få in ytterligare en stjärna med inriktning på frontend. Kanske är det du?
Är Anna den stjärna dom söker?

Edit:
Här sket det sig. LHS räcker inte i CV:t.
"VI SÖKER DIG SOM:
Har läst på universitet/högskola inom relevant område samt har något års erfarenhet av frontend utveckling."
Senast redigerad av TPL 2021-04-27 kl. 10:59.
Citera
2021-04-27, 10:57
Medlem
Boopidoos avatar
Två bilder tagna samma dag
https://postimg.cc/XB7BcD5y
Citera
2021-04-27, 11:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Två bilder tagna samma dag
https://postimg.cc/XB7BcD5y
Tänk vad mycket filter kan göra.
Citera
2021-04-27, 11:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tänk vad mycket filter kan göra.
Och grädde.
Citera
2021-04-27, 11:05
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det är möjligt att Moll lurat i henne att detta är mycket mer exklusivt och hemligt än den där riktig kändisar blir inbjudna och kan prata privat.

De behöver inte luras..hon är så uppe i det blå att hon läser in precis vad som helst i ett ord.

De kan säga; Hej Anna, kan inte du komma hit så filmar vi dig i fem minuter. Vi vill se om en tjej är rätt för vår kampanj.

Hon hör: Hej Anna, du är vår hetaste kandidat för en stor reklamkampanj, vi pratar om miljoner och massa airtime och bara du kan göra jobbet.

Sen när det inte kommer en kampanj; ja...kampanjen ja, jo jag var helt enkelt FÖR bra. De var rädda för att fokus skulle hamna på min personlighet och inte på produkten. Vi förstod det efter provfilmningen. Vilken produkt? Nä DET vet väl inte JAG, vad är det för fråga. Sånt där förstår inte NI som inte är i branschen
Citera
2021-04-27, 11:12
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Var det något skumt med Vanessas studier i Spanien? Hon kunde väl ha stannat kvar och pluggar under pandemin? Det har ju gått att resa dit i stort sett under hela pandemin. Jag gissar att de inte hade råd med terminsavgiften.

Skolorna var stängda i ganska många månader i början av pandemin. Under den första perioden av "lockdown" var det inte heller tillåtet med inresa till Spanien om man inte var medborgare eller bofast och folkbokförd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in