2021-04-26, 18:06
Medlem
Jaha då har Salong Pottfrillan öppnat igen. Ägaren Adrian tar emot.
2021-04-26, 18:07
Medlem
Är det någon som fortfarande kollar BB slaviskt? Jag kollade mycket i början.. men senaste månaden knappt varit inne på Liven. Bara jag eller sitter folk fortfarande o kollar hela dagarna?
Medlem
Flor-Idas avatar
Vad har Joel för svarta håriga fläckar på kroppen? 😱
Har aldrig sett såna.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Visst ryker Pedrum ikväll??

Absolut inte. Dompa eller Mergim åker, troligtvis Dompa.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Personligen tycker jag att Pedram och Mergim är jävligt lika men det finns dock en stor markant skillnad på dessa två. Mergim skulle aldrig uttnyttja någon för sex eller ge sig på sovande eller dyngraka personer för att stilla sitt eget begär ,vilket Pedram har gjort som för mig är det största skälet till att jag vill få väck Pedram. F.ö är han för nära AD och det kommer att påverka allt om han är kvar. Vi såg bara på telefon tävlingen hur de höll på av lojalitet. Nej är så less på Pedram att jag hellre står ut med Mergim.

Är definitivt inget fan av Mergim men jag står hellre ut med honom ett tag till än att behöva se/höra Pedram. Just pga mina moraliska värderingar och vad han har gjort som nu människor verkar ha förträngt.

Var det inte Tess ni här på Flashback sa att han vart på först? Hon verkar ju heja på honom? Så det kan ju inte vart så hemsk upplevelse?

Enligt tess insta vill hon ha kvar Peddi och Ut med Emelie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Han vet att Simon är ett hot, så enkelt är det.

Han vet att Tanja är ett hot, han vet att Nardos är ett hot så tror faktiskt inte att det handlar om det. Han ogillar Simon vad det beror på vet ju endast han. Det är nog så enkelt att personkemin inte är där.
Medlem
Citat:

Nä tyvärr, allt talar för att Mergim åker ikväll. Kan ju bli att en åker i mitten av nästa vecka, då är det kanske hans tur men vi får se.
Medlem
Citat:

Varför åker bara 1 person? Ska BB ha 29 personer i finalen eller? Bara det gör programmet ovärt att kolla på.
2021-04-26, 18:09
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Jag funderade enbart att rösta kvar honom för att det skulle sticka Emelie i ögonen men precis som du skrev igår så hade det skapat mer kaos om Pedram åker ut. Jag la mina röster på Dompa
Nu tror jag förstås inte att din enstaka rösta skulle ha någon påverkan. Lite kul att vissa tror sig vara så mäktiga och att just deras röst avgör. Själv har jag röstat på den karismatiska och vackra Emilie. Hon är ihop med Simon den värdigaste vinnaren. Många gillar hennes bitterhet istället för falskt fjäsk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Var det inte Tess ni här på Flashback sa att han vart på först? Hon verkar ju heja på honom? Så det kan ju inte vart så hemsk upplevelse?

Enligt tess insta vill hon ha kvar Peddi och Ut med Emelie.

Tess har aldrig gillat Emelie , hon avskydde Emelies ofiltrerade sätt och tyckte att hon borde tänka till innan hon öppnade munnen.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Varför åker bara 1 person? Ska BB ha 29 personer i finalen eller? Bara det gör programmet ovärt att kolla på.

De har lärt sig sen förra året att det dog ut ju färre det var kvar.

Underhållningsmässigt tycker jag det är nice att det är många kvar.
2021-04-26, 18:10
Medlem
Klarar sig Pedram hoppas jag han inte blir jävlig mot Emelie i kväll men risken är stor, mycket ilska gömd där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in