2021-04-26, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Personligen tycker jag att Pedram och Mergim är jävligt lika men det finns dock en stor markant skillnad på dessa två. Mergim skulle aldrig uttnyttja någon för sex eller ge sig på sovande eller dyngraka personer för att stilla sitt eget begär ,vilket Pedram har gjort. Så för mig är det den största skälet till att jag vill få väck Pedram. F.ö för att han är för nära AD och det kommer att påverka allt om han är kvar. Vi såg bara på telefon tävlingen hur de höll på av lojalitet. Nej är så less på Pedram att jag hellre står ut med Mergim.

Är definitivt inget fan av Mergim men jag står hellre ut med honom ett tag till än att behöva se/höra Pedram. Just pga mina moraliska värderingar och vad han har gjort som nu människor verkar ha förträngt.

Håller helt med. 👍
2021-04-26, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Trailer Trash Tanja springer och klänger på Dennis mest hela tiden. Det räcker tydligen inte med en penis i grottan i samma såpa utan måste också förstöra för Emelie. Äckligt beteende.
Grodbananhelvete... Att du orkar. Men som judge Judy säger: You have to much time on your hands frogbanana....// f-kupan du ALDRIG fick uppleva! Därför koooookar! 🤩🤩🤩🤩
2021-04-26, 18:00
Medlem
Var det ngn som hörde vad Emelie sa tidigare idag, minns inte vilka som var med med, Dennis och Simon i alla fall. Tror jag hörde det i s1 när de satt i hålet i väggen utanför. Hon sa ngt i stil med att om hon åker vill hon bara säga att de ska tänka på att om de ser ngn som ett ”hot”, be de hämta vattnen, be om fotmassage osv..
Dvs håll dina fiender nära och få de tro att ni har bra relation...hörde inte helt för satt och jobbade under tiden, men försökte hon driva? För det är ju precis så hon gör med exempelvis Simon ju😬
2021-04-26, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Om han sitter för detta är väl andra gången han hänger löst? Hoppas du har rätt för Pedrams ord/tänk har jag inte mycket till övers för

första gången har jag inte en aning om vem han satt mot har förträngt det denna gången kommer han få vara kvar bara för simons skull har sett fler ställen än här och discord som skriver samma rädda peddi för att skydda simon och tanja han åker nästa gång han sitter tro mig
Medlem
De har olika stil för att ta sig långt i tävlingen i huset, härskarstil och underliggande hot ser ut som den vinnande taktiken just nu. Där är främst Pedram en mästare, blir förmodligen säker till nästa måndag.

Mergim hade framgång i det förrförra veckan men lugnade sig något denna och åker förmodligen ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Jag har funderat på just detta att AD verkar ha så svårt för just Simon? Han har sagt några gånger att han ogillar hans dåliga förlorar mentalitet , han har också ifråga satt Nardos när han tycker att hon försvarar Simon? I det stora hela borde han tycka mer illa om ex Mergim som verkligen har brusar upp och tjafsat med han . Det kan så klart vara så att han bara inte klickar med Simon .

Han vet att Simon är ett hot, så enkelt är det.
2021-04-26, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Var det ngn som hörde vad Emelie sa tidigare idag, minns inte vilka som var med med, Dennis och Simon i alla fall. Tror jag hörde det i s1 när de satt i hålet i väggen utanför. Hon sa ngt i stil med att om hon åker vill hon bara säga att de ska tänka på att om de ser ngn som ett ”hot”, be de hämta vattnen, be om fotmassage osv..
Dvs håll dina fiender nära och få de tro att ni har bra relation...hörde inte helt för satt och jobbade under tiden, men försökte hon driva? För det är ju precis så hon gör med exempelvis Simon ju😬

Skrattar gott och HOPPAS hon var seriös.
2021-04-26, 18:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Juel och "tummen upp" är de största cockblockerna i reality-historien.

Haha dagens sanning
2021-04-26, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Han rakade sig 5 ggr när Tanja och Judith duschade😁

Wow. Bra hårväxt!!
2021-04-26, 18:06
Medlem
FishGbgs avatar
Visst ryker Pedrum ikväll??
Medlem
Contragulationss avatar
Dag 70 och ännu ingen Rammi.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Så skönt att se Madde glad och avslappnad denna måndag. Ingen ångest och de andra kan för fullt låna kläder från hennes garderob.

Tror faktiskt hon kommer släppa Adrian mer ju längre tid som går. Ser henne som topp 4 och det är hon värd!!
+1 (om hon släpper idiot)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in