2021-04-26, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nu tror jag förstås inte att din enstaka rösta skulle ha någon påverkan. Lite kul att vissa tror sig vara så mäktiga och att just deras röst avgör. Själv har jag röstat på den karismatiska och vackra Emilie. Hon är ihop med Simon den värdigaste vinnaren. Många gillar hennes bitterhet istället för falskt fjäsk.
Många bäckar små...
2021-04-26, 18:11
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Bögrim. Hoppas. Sen näste man till rakning. Tanja sist ut ur huset= Hon ska miljonär!!!! 🤩😍🤩

Man behöver inte så mycket pengar när man köper allt från Wish eller dollar store.
Medlem
santos_devilles avatar
Kollade alla som åkt ut, shit vad fort man glömmer alla tråkiga svennar som åkt ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Han vet att Tanja är ett hot, han vet att Nardos är ett hot så tror faktiskt inte att det handlar om det. Han ogillar Simon vad det beror på vet ju endast han. Det är nog så enkelt att personkemin inte är där.

Okej, du har en poäng. Men Simon är den han kan spela ut först, och ta sig långt med ”hjälp” av Nardos och hennes följe. Tror inte han skulle tveka en sekund på att kasta Tanja. Så länge han känner ett övertag i form av tävlingar och inte blir nominerad kan han hålla sig relativt low key. Men inte så länge till.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Klarar sig Pedram hoppas jag han inte blir jävlig mot Emelie i kväll men risken är stor, mycket ilska gömd där.
De har haft en dispyt sedan har det varit lugnt. Trots alkohol där i mellan. Är nog ingen fara skall du se.
2021-04-26, 18:12
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Klarar sig Pedram hoppas jag han inte blir jävlig mot Emelie i kväll men risken är stor, mycket ilska gömd där.

Det hoppas jag verkligen att han blir. Vi behöver förra veckans drama tillbaka, helst nyss trots att Peddi betedde sig som ett kränkt djur så var Emelie värd skiten.
2021-04-26, 18:13
Medlem
Nardos kommer vinna BB och ersätta Malou von Sivers i Efter tio. Nardos Efter 22 blir ett helt nytt program där en gäst får höra härliga Nardologer i 2,5 h men enligt Malous tradition avbryter så fort gästen försöker säga något.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Varför åker bara 1 person? Ska BB ha 29 personer i finalen eller? Bara det gör programmet ovärt att kolla på.
NEJ! Jättekul! Finalen avgörs av 50 nya personer som får blåsa och smälla ballonger och äta harakirikorv på tid! I år har man från tv4 lovat en twist... Just dreaming...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Han vet att Tanja är ett hot, han vet att Nardos är ett hot så tror faktiskt inte att det handlar om det. Han ogillar Simon vad det beror på vet ju endast han. Det är nog så enkelt att personkemin inte är där.
Jag har en teori att Adrian är en så fruktansvärt dålig förlorare själv att det sticker i hans ögon när han ser Simons reaktioner. Människor i allmänhet tenderar ju att reagera starkt när en persons dåliga sidor påminner om det man själv brottas med.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-04-26 kl. 18:21.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det hoppas jag verkligen att han blir. Vi behöver förra veckans drama tillbaka, helst nyss trots att Peddi betedde sig som ett kränkt djur så var Emelie värd skiten.

Ja ja, det blir ju tv i alla fall!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det här tramsandet måste upphöra, hoppas vi kan köra ut adrian nästa vecka

Citat:
Ursprungligen postat av basis
Dags att få ut AD, då slipper vi alla titt ut på måndagarna 😶

+1000000

Till och med hans jävla tittut-ande går mig på nerverna. UUUUUT med robot-fågel-knullaren!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det var hon verkligen. Men nu kan Peddie hålla käft...Tills nästa gång

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in