2021-04-25, 18:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Måste avgå mig ett tag för det här var fint formulerat, precis som din referens till Korinthierbrevet. Smittas nog lite av kärleksveckan i BB nu blir jag blödig.

Men jag håller med dig, det känns trevligt att vistas här i tråden och det är givande att ackompanjeras av andras reflektioner och åsikter kring något så trivialt som ett realityprogram. Det kanske är precis vad man behöver nu.

Löv/
Nudeln

Då bollar jag tillbaka en massa kärlek till dig Nudel! <3

Fint inlägg av dig också!
2021-04-25, 18:56
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Du är smart du! O det var inte jag tidigare idag.

Haha vem röstade du kvar då? Och har du ångrat dig och varför?
2021-04-25, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Va?? Nu fattar jag ingenting av ditt svar där du går till attack mot mig för att jag uttrycker att det är nice att inte behöva läsa nedvärderande och kränkande inlägg om "vem som helst" Kontruktiv kritik fine men när man börjar bajsa en massa nonsens med grova uttryck så har det gått för långt. För att tillägga ytterligare så har jag inget hat mot Emelie då jag tycker hon behövs i huset så jag fattar inte vad du syftar på? Skillnad på kritik och att kränka någon eller stämpla Tanja som... vill inte ens skriva allt. Att kritisera en persons "beteende" betyder inte att man hatar "Personen". Däremot om man går på en person och kallar den för alla möjliga vidrigheter som rör kön, härkomst o.sv.

Tyvärr håller inte ditt argument!

👏👏👏
2021-04-25, 19:01
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Hjälp mig. Hur har ni röstat?
4 röster på Pedram. Vill att Lill Vickan ska få ett helvete i huset.
2021-04-25, 19:02
Medlem
Så fort någon säger att den måste gå på toa kommer Adrian springande och frågar om han inte får kissa först. Vad är grejen med AD och blåsan? Samt varför blir det alltid akut när:
1. Någon annan behöver nyttja faciliteterna?
2. När det är tävling, samling, brev, uppdragsrum eller annex?

Han kan sitta och såsa i soffan en timme och precis när något av ovan sker så flyger han upp och kan inte ens vänta en extra sekund.
2021-04-25, 19:02
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
4 röster på Pedram. Vill att Lill Vickan ska få ett helvete i huset.
Jag gjorde likadant, det trodde jag inte om mig själv för en månad sedan
2021-04-25, 19:03
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jo.. men hans tröst och pepp känns SÅ fejk när man ser det utifrån. Han väljer ut vilka tröstningar som pushar honom själv framåt och skiter i de som inte ger honom något. Som när Madde grät flera nätter i rad och han sprang runt och prankade och sket i henne.. grrrr. Tycker att de borde ha sett igenom det.
Sen kan det vara så att ingen vågar säga något negativt om honom men kanske tycker desto mer. Kanske flera st som tycker det vi tycker men trycker undan det tills de kommer ut därifrån.

För oss blir det tydligt och, som du skrev innan, Emelie ser det men antagligen p.g.a att hon släppte fram Madde istället för att fortsätta själv. Det hade aldrig blivit något där för hon tar aldrig initiativet enligt egen utsago och vi vet hur Adrian är. Hon vill inte se någon få honom.
2021-04-25, 19:03
Medlem
Visst att Joel behövde gå på toaletten men att Adrian ska helt plötsligt gå före och ta en kissepaus mitt i Maddes berättande om deras familj julafton visar hur lite han bryr sig om henne.
2021-04-25, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Piss-redaktionen hatar verkligen Tanja...

Absolut, och det är ju inte osynligt för tittarna. Sista säsongen, åtminstone i TV4s regi.
2021-04-25, 19:06
Medlem
Åh shit. Madde har firat jul med sitt ex syrra i flera år efter det tagit slut, när hennes ex varit där med sin nya brud?! Hon ÄR galen. Adrian får fan springa nu medans han kan.
2021-04-25, 19:06
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Provocerar jag dig?

Va? Nej absolut inte! Höll ju med dig, förtydligade bara att hon så klart känner saker och då när hon får bekräftelse släpper det som byggts upp. Vi är överens
2021-04-25, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför får jag en känsla av att tråden känns mer familjär och ren från en massa skit? Vi skriver om deltagarna, vi har våra spekulationer, åsikter men känns som vi ändå visar varandra respekt och inte en massa ordbajsande och heller inget kränkande mot de i huset. Den större delen av de flesta här inne verkar vara vuxna, mogna och sjyssta människor men sen dyker det upp några enstaka som gärna förpestar tillvaron i tråden.
Insämmer och man ska inte mata trollen men ibland brinner det till lite...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in