2021-04-26, 13:43
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
Han heter Pär !

Hon heter Tova-Sophia. 💗

Citat:
Ursprungligen postat av Sirap.
Tror inte att Sophia har varit något mobboffer i sitt liv. Först var hon en pojke, sen flyttade familjen och Sophia vart en tjej och ingen förutom familjen visste sanningen. Så hon har ju blivit behandlad som vilken tjej som helst under sin uppväxt. Hon var säkert en elak fjortis, som hon fortfarande är än idag.

Det är ju bara nu på senare år som hon berättat sanningen om sexualiteten och tror de flesta stöttar henne förutom lite troll på internet som är emot henne. Jag har inget emot att hon varit en kille innan, men jag tycker hennes personlighet är förskräcklig.

Enligt Tova-Sophia så har hon inte varit mobbad under sin uppväxt men andra vittnar om avståndstagande & gliringar. Hennes liv har inte varit en dans på rosor, det vill jag lova. Hon har gjort en resa som få skulle klara. Det är dessutom vanligt att mobbade kvinnor förnekar att dom är mobbade.

Det är ju hennes personlighet som gör henne så jävla nice, liksom. Hon är driftig & strategisk. She's a winner, helt enkelt.
2021-04-26, 14:32
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Hon heter Tova-Sophia. 💗

Enligt Tova-Sophia så har hon inte varit mobbad under sin uppväxt men andra vittnar om avståndstagande & gliringar. Hennes liv har inte varit en dans på rosor, det vill jag lova. Hon har gjort en resa som få skulle klara. Det är dessutom vanligt att mobbade kvinnor förnekar att dom är mobbade.

Det är ju hennes personlighet som gör henne så jävla nice, liksom. Hon är driftig & strategisk. She's a winner, helt enkelt.

Tycker att hon verkar vara som en mobbare själv. Hon och Elias är så självgoda och så osympatiska att jag inte unnar dem någon vinst.
2021-04-26, 14:53
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Dina kommentarer är som en enda lång och tråkig upprepning.
Till skillnad från dig har jag i alla fall bidragit med sann info om tex Anna & Tova-Sophia. Vad har du bidragit med, lilla söta sojboy. Jävla mobbare. Go fuck yourself. Robinson är ingen fuckin mysfamilj som du tycks tro, där alla ska vara vänner. Allt handlar om intriger & falskspel, precis som irl.

Därför finns det bara två lämpliga vinnare, Elias & Tova-Sophia, då dom spelar spelet & som Tova-Sophia en gång sa så är hon inte där för att skaffa vänner. Take it or leave it, liksom.

Därför, jävla nolla, så har jag rätt i mina upprepningar.
2021-04-26, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Till skillnad från dig har jag i alla fall bidragit med sann info om tex Anna & Tova-Sophia. Vad har du bidragit med, lilla söta sojboy. Jävla mobbare. Go fuck yourself. Robinson är ingen fuckin mysfamilj som du tycks tro, där alla ska vara vänner. Allt handlar om intriger & falskspel, precis som irl.

Därför finns det bara två lämpliga vinnare, Elias & Tova-Sophia, då dom spelar spelet & som Tova-Sophia en gång sa så är hon inte där för att skaffa vänner. Take it or leave it, liksom.

Fast hur vet vi att det där om Anna var sant? :/

Borde inte du heja på Ludde också då om du gillar lömska personer? Själv brukar jag gilla karaktärer som är ganska sjyssta, ej konflikträdda mesar som Micke förra året, ödmjuka och bra i tävlingar. Man kan ibland inte få allt i en person dock. Att planera en grej som Sophia och Wilma tar upp i nästa gränslandet är inte rent spel i mina ögon. De som sett avsnittet kanske vet vad jag syftar på.

Det är lite svårt att veta hur man själv hade betett sig om man varit där, hade kanske också försökt pakta och sticka kniv i någon. Men som tittare har man en annan syn på det hela.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-26 kl. 15:03.
2021-04-26, 15:20
Medlem
Timodjin77s avatar
Personligen gillar jag rakryggade personer som också kan bidra i det sociala spelet. Har lite svårt att hitta nån i år men Dennis och Annica verkar schysta. Att Ludde stod kvar vid sin pakt med Annki tycker inte jag var något svek han växte lite där. Ludde såg igenom Elias som hade en väldigt elitistisk syn där bara tävlingar räknades. Det brukar inte vara den där pantade muskelkillen som vinner Robinson helt enkelt. Elias och Tova-Sophia är inte tillräckligt kloka för att fatta spelet.
2021-04-26, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kvällens avsnitt.
Dagens Robinson
2021-04-26, 16:05
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Måndagens avsnitt

Jo - min tanke oxå!
2021-04-26, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Har Per silikonbröst? Kan inte bara vara hormoner?

Håller på lappen eller Dennis nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det är troligtvis både och. Man får inte så stora bröst med enbart hormoner. AA-kupa på sin höjd.

Ja troligtvis både och, det syns här att skräcködlan har implantat. https://www.instagram.com/p/BWgYIcUgK1m/
2021-04-26, 16:19
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Personligen gillar jag rakryggade personer som också kan bidra i det sociala spelet. Har lite svårt att hitta nån i år men Dennis och Annica verkar schysta. Att Ludde stod kvar vid sin pakt med Annki tycker inte jag var något svek han växte lite där. Ludde såg igenom Elias som hade en väldigt elitistisk syn där bara tävlingar räknades. Det brukar inte vara den där pantade muskelkillen som vinner Robinson helt enkelt. Elias och Tova-Sophia är inte tillräckligt kloka för att fatta spelet.

En del är rakryggade en del undviker konflikter - bara att se förra årets Robinsonvinnare: Michael Björklund. Man bör fundera lite på sociala spelet ibland att det kan påverka mycket. Det gjorde mycket bra för det årets vinnare för hans affärsverksamhet på Åland att vinna 2020 års Robinson.
2021-04-26, 16:41
Medlem
Timodjin77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
En del är rakryggade en del undviker konflikter - bara att se förra årets Robinsonvinnare: Michael Björklund. Man bör fundera lite på sociala spelet ibland att det kan påverka mycket. Det gjorde mycket bra för det årets vinnare för hans affärsverksamhet på Åland att vinna 2020 års Robinson.

Ja det det är stor skillnad och jag gillar te,x inte Andreas då det ser ut som han bara undviker konflikt till vilket pris som helst. Micke tyckte jag visade sina styrkor bland annat när han gav sina framtänder för lite gris. Dessutom hade han ju det där sociala och var viktig för han fixade mat.
2021-04-26, 16:58
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Ja det det är stor skillnad och jag gillar te,x inte Andreas då det ser ut som han bara undviker konflikt till vilket pris som helst. Micke tyckte jag visade sina styrkor bland annat när han gav sina framtänder för lite gris. Dessutom hade han ju det där sociala och var viktig för han fixade mat.

Det var faktiskt en fröjd att åse - vi fattar alla vad detta köttstycke skulle ha framkallat hos oss själva efter ett antal veckor av knapert matintag Va fasiken - vad spelar det för roll att två framtänder rykte

Nej men det årets vinnare var faktiskt otippat - eller hur? Det sociala spelet tog honom väldigt långt, sedan att han's tiger inombords lyckades riktigt ordentligt i slutet/finaltävlingen var nog mera tur än ngt annat. Han var inte fit-for-fight kroppsligt eller ens mentalt dvs någon kämpe eller urstark - enligt mig.
2021-04-26, 17:12
Medlem
Timodjin77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det var faktiskt en fröjd att åse - vi fattar alla vad detta köttstycke skulle ha framkallat hos oss själva efter ett antal veckor av knapert matintag Va fasiken - vad spelar det för roll att två framtänder rykte

Nej men det årets vinnare var faktiskt otippat - eller hur? Det sociala spelet tog honom väldigt långt, sedan att han's tiger inombords lyckades riktigt ordentligt i slutet/finaltävlingen var nog mera tur än ngt annat. Han var inte fit-for-fight kroppsligt eller ens mentalt dvs någon kämpe eller urstark - enligt mig.

Håller helt med. Trodde inte Micke skulle ha en chans mot Clara i finalen men han gjorde det bra då också. Året innan vann Klas som såklart var hygglig fysiskt men långt från de atleter som då utmanade (Nick, Adnilson och Lucas). Han var ju också en mästare på det sociala, var juste mot alla men inte mesig. Gillade Tobias det året också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in