Bara taktiksnack idag. Hoppas Elias vill få ut Tova-Sophia och tar typ Tower of Power, där det kan gå hur som helst och handlar om smarthet, så att hon missar immuniteten. Alexander vill nog försöka få Tova-Sophia att förlora. Immunitetstävlingen borde bli av imorgon.
Senast redigerad av Heymid 2021-04-26 kl. 02:25.
Jag skulle lyssnat på dig. Visst var det sammanslagning. Jag tänkte bara att endast en vecka med de nya konstellationerna (där de nya, kaptenerna, dessutom var immuna) var för tidigt, men produktionen gör som de vill.
Callcenter Elias måste vara den sämsta människan på psykologi. Han beter sig som en 5 åring på dagis som tror han är smart men har iq som en 3åring... Undrar hur lång tid det tar innan han har en egen tråd på Flashback om hur han lurat pensionärer på kaffepengar.
Ja han är ju för tusan otänkbar om det inte var så att man i TV:n såg honom finnas till. Är han verkligen nån slags chef över några han har under sig? Stackars satar isf - tänk vilket fruktansvärt frustrerande öde att få orders att utföra efter hans riktlinjer.
Aldrig, inte för vilka pengar som helst att jag skulle jobba för honom. Får hoppas att hans angivna chefsbefattning endast är över honom själv så ingen behöver stå ut med det lidande det bara måste innebära.
Om Robinson måndag
Johanna är duktig på gymnastiska övningar som hon har stor nytta av i tävlingar. Det står efter dagens tävling helt klart. Hon klängde ju som en apa också i stolpen och vann även där.
Ludde såg faktiskt nu för första gången nervös ut och att Johanna valde Andreas före honom till medhjälpare i Maktens Boning kunde han inte hålla inne besvikelsen över. Ludde kommer nog ändå att få ihop ett gäng kring sig, som han sen kan sammanföra med de forna lagkamraterna som nu huserar i Maktens Boning.
Joanna skulle börja pakta och det blir ju den andra gruppen då bestående av hon själv och Dennis samt lappen. Kan hon få med sig William och Annika på det tåget tro? Ja Ludde med sin blodsröst har all anledning å vara på tårna mer än någonsin.
Ja osäkert så det förslår och för första gången törs jag mig inte på en förutsägelse på hur örådet kommer att gestalta sig. Inte än iaf och kanske inte heller på torsdag men mycket kan hända under veckan som kan få bilden över lägersituationen att klarna - kul med sammanslagningen
Maktens boning är kvar från förra året! Dock sade Anders inte något om att befälhavaren får skydda någon annan i örådet.
ja dagens R
nej, men lägga en extra röst fick hon med sig. Undrar om hon får välja mellan att rösta på två olika eller om det ska vara dubbelt på en eller om det att rösta dubbelt på en inte blir tillåtet? Äh hon borde ju få disponera sina röster som hon vill.
nej, men lägga en extra röst fick hon med sig. Undrar om hon får välja mellan att rösta på två olika eller om det ska vara dubbelt på en eller om det att rösta dubbelt på en inte blir tillåtet. Äh hon borde ju få disponera sina röster som hon vill.
Angående dagens Robinson
Jag förväntar mig som förra året, att befälhavaren får välja fritt om det. Det smartaste är ju att pakta och lägga två på samma person. Men hur man utnyttjar extrarösten beror ju också på om det är två som röstas ut nån gång (tror dock inte det blir så i år). Kanske har de ett befälhavarmanifest i huset som förra året.
Sammanslagningen! Det är nu det roliga börjar! Jävlar vad det kommer bli paktande hit och dit nu. Förväntar mig att grund pakten från nord kommer försöka att ge sig på spelare tillsammans nu. Frågan är vilka de kan få med- och emot sig.
Dennis och Joanna känns givna tillsammans. William och Annica nu oxå. Lappen och Olivia är osäkra vart de håller till, men känns ändå som Joanna och Olivia bondar bra tillsammans, samtidigt som Jokkmokk nog kmr behöva välja Dennis eller Andreas sida. Har dock magkänslan att han kmr grunda många av sina beslut på egen magkänsla och inte falla för mycket till majoriteten, men vi får väl se hur han hanterar alla nya personer och dessutom hur mångsidig han visar sig vara i tävlingarna. Samma gäller William.
Callcenter Elias måste vara den sämsta människan på psykologi. Han beter sig som en 5 åring på dagis som tror han är smart men har iq som en 3åring... Undrar hur lång tid det tar innan han har en egen tråd på Flashback om hur han lurat pensionärer på kaffepengar.
Lol sant Jag ger det ett år eller två. Först ska han ju försöka använda sitt ”kändisskap” och sen inse att det inte går, sen går han på pensionärerna.
Alltså jag blir på riktigt rädd för Anki, hon är den där gulliga damen som i krig och utrensning med ett leende på läpparna utan tvekan skulle ange sina grannar och närmsta bekanta.
Varför jublar man som småbarn för en sammanslagning. Det ska ju ut en i veckan i alla fall.
Här sitter dom i en bra grupp och bra läger som man ska riva. Det var väl bara Dennis som verkade ogilla sammanslagningen.