2021-05-02, 23:23
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Inspelningen började sista dagarna i juli och bör vara inne i slutet av augusti nu så det är nog mörkt. Som tionde april ungefär.

Tycker de kunde börjat inspelningen tidigare, ljusa nätter är ju mysigt 😁
2021-05-02, 23:47
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ja Andreas organisationsutvecklare har man stött på några gånger i sin yrkeskarriär. Anlitas av en hög chef i någon myndighet och kommer in och gör lite intervjuer bland personalen och sen komponerar han ihop ett totalt meningslöst dokument på 30 sidor som naturligtvis faller chefen i smaken. Dokumentet kanske gås igenom på ett kort möte men som sen faller i glömska och arbetet fortsätter som tidigare och 200k är slösat på ingenting.

Hehe...
Jo, Andreas är lika färglös och intetsägande som ett dike utan vårblommor...

Anar att han kan börja fjäska med William, Rickard och Dennis nu när Nord antagligen.är ett minne blott.

Förstod på Wrenkler att Andreas barn "fått skit" i skolan efter hans mindre hederliga inställning tidigare i serien och jag blir ganska förvånad att en medelålders man inte har mer stake i sig... En tröttsam typ helt enkelt!

Nästa vecka åker nog Johanna då jag misstänker att resten är ganska trötta på hennes falska personlighet och hon uppfattas nog som ett något större hot än Fjoll-Annki och Slapptask- Andy...🤔
Senast redigerad av MrBubs 2021-05-02 kl. 23:51.
2021-05-02, 23:55
Medlem
Blev förvånad över Joannas och Olivias biktning. Trodde inte att de var så tajta som de säger där med tanke på hur det framställdes i lag Syd.

Undrar vad för rabalder det blir i Gränslandet nu. Tova beskyllde ju hela Alex' utröstning på Ludvig så det bör ju slå flammor. Undrar om det verkligen stämmer.
2021-05-03, 00:08
Medlem
Men har ingen sett hur Olivia hänger på William? Hur de alltid sitter bredvid varandra. Hur hur hon lägger huvudet på hans axel? Hur de visar? Klart som fan att Femi-Johanna, Ludde och han den andre blev fuckade, de såg inte det enkla att kåtheten styr.
2021-05-03, 00:14
Medlem
Olivia håller jag på. Gillar personer som är lite lagom provocerande åt alla håll. Retar nog gallfebern på en sån som Andreas. Sånt gillar jag. Joanna är också bra.
2021-05-03, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebaot
Men har ingen sett hur Olivia hänger på William? Hur de alltid sitter bredvid varandra. Hur hur hon lägger huvudet på hans axel? Hur de visar? Klart som fan att Femi-Johanna, Ludde och han den andre blev fuckade, de såg inte det enkla att kåtheten styr.

William är rumprotare!
2021-05-03, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
William är rumprotare!

Ja?
Det var inte poängen, såg de andra inte hur Olivia var?
Själv spelade William på hennes intresse, hon visste väl inte att han är korvryttare.
2021-05-03, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zebaot
Ja?
Det var inte poängen, såg de andra inte hur Olivia var?
Själv spelade William på hennes intresse, hon visste väl inte att han är korvryttare.

Aha, du menar så...
Ja, han är slug den där Wille! De andra är kanske för puckade för att se intresset. Funderar på om Wille kanske är bi och lte sugen på vip-bordsservitrisen trots allt?!?
2021-05-03, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Aha, du menar så...
Ja, han är slug den där Wille! De andra är kanske för puckade för att se intresset. Funderar på om Wille kanske är bi och lte sugen på vip-bordsservitrisen trots allt?!?

Förmodligen är han inte det minsta sugen men smart nog att använda Olivias, som ärligt talat inte är så vass, intresse till sin fördel.
2021-05-03, 01:23
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Problemet är att dom flesta av oss har slutat kolla på TV för MÅNGA år sen, Jag känner inte en människa som kollar på TV på det sättet man gjorde förr, och då är inte jag speciellt ung heller. Jag har TV men den är kopplad till en dator och jag kollar på vad jag vill när jag vill reklamfritt. Tanken att sitta och zappa mellan kanaler från reklampaus till reklampaus trodde jag var en grej från det förflutna som typ bara 80 åringar fortfarande gör.

Iallafall det är inte så att jag vill klanka ner på er som kollar på TV men man har ju inte ens koll på vilka tider det sänds, hade tillexempel ingen aning att gränslandet ens gick på tv, och ännu mindre att det inte sändes förens ikväll, det har ju förfan gått att se sen i torsdag.. ska man komma ihåg att gå in på tvtablån och kolla igenom varje gång innan man skriver en kommentar här? Det är såklart inte så svårt att komma ihåg tiderna men jag tror folk lätt glömmer bort det där med TV helt och det här problemet kommer fortsätta finnas här.

Sen är det vissa som använder dethär som en ursäkt att få bete sig som idioter men det är en annan diskussion jag redan gått igenom tillräckligt idag haha

Problemet är oxå den att vissa kan vänta att ta karamellen fram tills söndag, även med gränslandet, medans vissa sitter och väntar på nästa släpp om dryga timmen. Under tiden sitter ju även folk och letar minsta jävla ledtråd vem som vinner hela baletten i slutändan på deltagarnas Insta och FB och liknande. Obegripligt enligt mig. Tråden har tappat funktionen att kunna diskutera i realtid under söndagsavsnittet osv. Tråkigt.
2021-05-03, 01:35
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Pakternas självutnämnde kung utröstad, så najs.
Johannas blick efteråt var suverän. Hoppas feministtoken åker härnäst.
Andreas som vanligt helt tyst som den konflikträdde hare han är.

Jo-HA-HA-hanna, suveränt att bratten fick lämna!
2021-05-03, 02:31
Medlem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in