Citat:
Ursprungligen postat av
Cubicle Kid
Det är inte superäckligt att påpeka att Henko har en historia av otrohet med kvinnor i hans omgivning och gärna behandlar kvinnor som sin egendom. Precis som Axel. Och min satir med Henko-knullet är faktiskt lånat från Bette Midler, så hon är väl superäcklig också, då. Det är i alla fall kul att det tog skruv och gjorde Henko så rasande och störd att han gör sämre och sämre poddavsnitt.
Du vältrar dig i elakhet i den där tråden som jag gav datum till? Varför denna fixering? Ett typiskt haveristdrag, skulle jag säga.
Jo, det är superäckligt att vara så fixerad vid en annan persons privat- och sexliv samt skriva sliskiga inlägg om vem som kommer att ligga med Sanna osv. Att Henrik knullat snett en eller flera gånger är inget som ursäktar det. Inte heller att du "lånat satir" från en världsstjärna.
Att ditt äckliga beteende skulle resultera i sämre poddavsnitt är väl en åsiktsfråga i bästa fall.
Så du tycker jag "vältrar mig i elakheter" i en tråd om Anna Book som är en miljon sidor lång, där jag aldrig har varit en av de flitigare skribenterna? Men samtidigt är det "kul" om Henrik tar så illa vid sig av dina snuskgubbigheter att han gör sämre podavsnitt? Och det är helt i sin ordning att mobba folk för att de eller deras fru är tjock? Och det där med att hota folk, det är usch och fy när Axel och Henrik gör det, men bara tufft och coolt när Jonas Hållen döms för det? Det som gäller för Jupiter gäller inte för oxen, kan vi konstatera.
I övrigt: det där "du är ju helt fixerad" är lite rich när det kommer från snubben som ger en miljon exakta timestamps från podavsnitt, ordagranna citat ur desamma samt orkar gå igenom inläggshistorik flera år tillbaka för att hitta nåt att täppa till truten på en anonym flashbackmotståndare.