2021-04-25, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubicle Kid
Bra att du åtminstone erkänner att hot är en del av deras "journalistiska" metod.

De ska stå "sitt", inte mitt. Det är en felstavning.

Det här en del av Axels och Henkos kontext att de briljerar och skryter med hur du utövar våld och sen hotar med det. Axel berättar ju i samma avsnitt om sina hot och hur han använder dem i samband med inbjudan ”vi syns på Gullmars”:

”Skicka ett sms eller ring när du är utanför så kommer jag ut och mejslar dig i tinningen.” (36.03)

”Fuck you! Kom hit! Jag mejslar dig i huvudet på en gång” (36.48)

”Jag kan vara här den här tiden, den här dagen (på Gullmars), så kan du gå i backen.” (38.01)

”Kom hit och få tänderna utslagna.” (38.19)

Det finns många fler exempel, men jag tycker att jag gett dig så det räcker.

Du gillar ju själv att gå loss och hata. Kolla ditt inlägg från 2016-12-07.

Ja jag vet allt det där. Du rabblar ju deras tjafs från 4 år tillbaka ideligen i den här tråden.
Men alltså: det trollar inte bort att Jonas Hållen har varit superäcklig på twitter på senaste tiden, och att det inte är jättekonstigt att Henrik lackar ur på honom.

Jaha, jag skrev nåt för 5 år sen om Anna Books son? Var det före eller efter han dömdes för våldtäkt mot barn?
Citera
2021-04-25, 21:44
Medlem
Cubicle Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Ja jag vet allt det där. Du rabblar ju deras tjafs från 4 år tillbaka ideligen i den här tråden.
Men alltså: det trollar inte bort att Jonas Hållen har varit superäcklig på twitter på senaste tiden, och att det inte är jättekonstigt att Henrik lackar ur på honom.

Jaha, jag skrev nåt för 5 år sen om Anna Books son? Var det före eller efter han dömdes för våldtäkt mot barn?

Det är inte superäckligt att påpeka att Henko har en historia av otrohet med kvinnor i hans omgivning och gärna behandlar kvinnor som sin egendom. Precis som Axel. Och min satir med Henko-knullet är faktiskt lånat från Bette Midler, så hon är väl superäcklig också, då. Det är i alla fall kul att det tog skruv och gjorde Henko så rasande och störd att han gör sämre och sämre poddavsnitt.

Du vältrar dig i elakhet i den där tråden som jag gav datum till? Varför denna fixering? Ett typiskt haveristdrag, skulle jag säga.
Citera
2021-04-25, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Berätta nu på vilket sätt det är Jonas som outat Henkos adress?

En bekant till mig som känner Jonas väl har i förtroende berättat det för mig. Ja, sen har jag ju skärmdumpar också men eftersom vi inte har så hög bevisbörda här så tänker jag inte visa dem, det vore ju onödigt.
Citera
2021-04-25, 21:54
Medlem
Citat:
Det är inte superäckligt att påpeka att Henko har en historia av otrohet med kvinnor i hans omgivning och gärna behandlar kvinnor som sin egendom.
Känns väl rätt stört och märkligt att lägga sig i andras sexliv?
Citat:
Och min satir med Henko-knullet är faktiskt lånat från Bette Midler, så hon är väl superäcklig också, då.
oj, du fantiserar om att vara en kvinna i sexuella sammanhang? Ingen fara, här dömer vi inte.
Citat:
Det är i alla fall kul att det tog skruv och gjorde Henko så rasande och störd att han gör sämre och sämre poddavsnitt.
deras Patreon är på all time high. Vi kan konstatera att du är en gullig, men inte särskilt trovärdig transa.
Citera
2021-04-25, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
En bekant till mig som känner Jonas väl har i förtroende berättat det för mig. Ja, sen har jag ju skärmdumpar också men eftersom vi inte har så hög bevisbörda här så tänker jag inte visa dem, det vore ju onödigt.

Finns nån anledning till att mrhenko123 dumpar allt möjligt på twitter, men inte just det. Då är det rätt rimligt att det är just för att det inte är Jonas som outade adressen. Varför annars skulle Henko frivilligt ge Jonas det enkla sättet att slå hål på påståendet?
Citera
2021-04-25, 22:08
Avslutad
Citat:
Ja, månlandningen kanske inte heller hände, vem vet?

Den typen av ifrågasättanden är på en helt annan nivå än att fundera på varför just en specifik skärmdump om själva kärnfrågan saknas i en bunt med dumpar. Bättre lycka nästa gång!
Citera
2021-04-25, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Den typen av ifrågasättanden är på en helt annan nivå än att fundera på varför just en specifik skärmdump om själva kärnfrågan saknas i en bunt med dumpar. Bättre lycka nästa gång!

Aaaaabsolut, det måste va nån som försöker lista ut exakt vilka dumpar du har (eller inte har). Glöm inte att dom är ute efter dej!
Citera
2021-04-25, 22:23
Medlem
Citat:
Det är inte superäckligt att påpeka att Henko har en historia av otrohet med kvinnor i hans omgivning och gärna behandlar kvinnor som sin egendom. Precis som Axel. Och min satir med Henko-knullet är faktiskt lånat från Bette Midler, så hon är väl superäcklig också, då. Det är i alla fall kul att det tog skruv och gjorde Henko så rasande och störd att han gör sämre och sämre poddavsnitt.

Du vältrar dig i elakhet i den där tråden som jag gav datum till? Varför denna fixering? Ett typiskt haveristdrag, skulle jag säga.

Jo, det är superäckligt att vara så fixerad vid en annan persons privat- och sexliv samt skriva sliskiga inlägg om vem som kommer att ligga med Sanna osv. Att Henrik knullat snett en eller flera gånger är inget som ursäktar det. Inte heller att du "lånat satir" från en världsstjärna.
Att ditt äckliga beteende skulle resultera i sämre poddavsnitt är väl en åsiktsfråga i bästa fall.

Så du tycker jag "vältrar mig i elakheter" i en tråd om Anna Book som är en miljon sidor lång, där jag aldrig har varit en av de flitigare skribenterna? Men samtidigt är det "kul" om Henrik tar så illa vid sig av dina snuskgubbigheter att han gör sämre podavsnitt? Och det är helt i sin ordning att mobba folk för att de eller deras fru är tjock? Och det där med att hota folk, det är usch och fy när Axel och Henrik gör det, men bara tufft och coolt när Jonas Hållen döms för det? Det som gäller för Jupiter gäller inte för oxen, kan vi konstatera.

I övrigt: det där "du är ju helt fixerad" är lite rich när det kommer från snubben som ger en miljon exakta timestamps från podavsnitt, ordagranna citat ur desamma samt orkar gå igenom inläggshistorik flera år tillbaka för att hitta nåt att täppa till truten på en anonym flashbackmotståndare.
Citera
2021-04-25, 22:24
Avslutad
Citat:
Aaaaabsolut, det måste va nån som försöker lista ut exakt vilka dumpar du har (eller inte har). Glöm inte att dom är ute efter dej!

Försök igen! Att jag väljer att inte dansa efter din pipa och ständiga tjat om skärmdumpar har inget med paranoia att göra.

Det är självklart rimligt att fundera på varför den dumpen utelämnades, när Henko normalt spelar in och dumpar frikostigt.

Att du far iväg på månladningar är till Jonas fördel.
Senast redigerad av Extrapris12354 2021-04-25 kl. 23:17.
Citera
2021-04-25, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
I övrigt: det där "du är ju helt fixerad" är lite rich när det kommer från snubben som ger en miljon exakta timestamps från podavsnitt, ordagranna citat ur desamma samt orkar gå igenom inläggshistorik flera år tillbaka för att hitta nåt att täppa till truten på en anonym flashbackmotståndare.

Klart man börjar plocka fram timestamps när det börjar ifrågasättas att det ens förekommit våldshot i Hyckleristernas poddar och streams?

Till slut har man lagt dem på minnet när man grävt fram dem tillräckligt många gånger.
Citera
2021-04-25, 22:46
Medlem
Ograsts avatar
Vem är Jonas H egentligen? Känns som en konstig typ.
Citera
2021-04-25, 22:52
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Här kan man höra Henkos känslosamma reaktion på att bli knullad. Han missar satiren i samlaget och därmed kontext och intention. Följaktligen blir det förvirrat. Man får vänta rätt länge innan ljudet kommer igång.
https://vocaroo.com/1aJVDWRzbeqk
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2021-04-25 kl. 22:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in