2021-04-25, 20:53
Medlem
Mouchinos avatar
Vilka i huset tjänar på att ha kvar Pedram??
2021-04-25, 20:53
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag gör som du. Det blir så pinsamt uppenbart att produktionen har en agenda med sina klippningar.
Men verkligen! Skrattretande för de som enbart ser avsnitten.
2021-04-25, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad förlorar de som vi vill ha ut på att Mergim lämnar imorrn? Ingenting.. för han har inte varit i huset så länge.

Vad förlorar de andra (Judith, Nardos och AD) på att Pedram lämnar? Massor!!! Låt oss skapa kaos då vissa kommer skylla på Nardos att Pedram inte är kvar. Vi måste tänka till nu!

Du har HELT RÄTT! Dags att börja bryta dessa relationer. Nardos kommer lida satan om Pedram åker med vetskapen att hon satte han i soffan. Adrian kommer förlora en stor trygghet om Pedram åker. Kom igen nu! Rösta rätt!
2021-04-25, 20:54
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Både och men det är inte bra för hälsan
Hahaha äsch då vännen. Det är snart slut och då kan vi krypa ut, bleka och muskelbefriade, kisa mot solen och längta till nästa säsong
2021-04-25, 20:55
Medlem
Citat:
Vilka i huset tjänar på att ha kvar Pedram??
Hans anhöriga
2021-04-25, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Hon växer verkligen!

Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Klockrent!! Go Madde 💜

Verkligen! Oj jag skrattade rakt ut. Heja Madde!

Citat:
Kan du återberätta lite vad som stod i brevet?

Det behövs inte så mycket egentligen och att en liten hälsning från familjen kan betyda så mycket iform av att vakna upp ur dvalan.

Precis, hoppas de hjälpte henne att komma i balans nu. Å. Vilken kvinna!

Ska försöka minnas vad det stod. De skrev väl ingenting jättespeciellt, men ändå att de följer och hejar på henne, att hon ska fortsätta vara sitt fantastiska snälla jag till 100%, och att de gärna ser henne släppa loss lite mer "som du brukar göra hemma" Det tror jag fick henne att tagga till.
2021-04-25, 20:56
Medlem
wolfiess avatar
dessa chokladbollar smakar bru utan sol med tanke på vem som rullar dem
2021-04-25, 20:56
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Håller med! Peddo måste ut! Han borde blivit utslängd för länge sen!

Mergim ska ut, han är hot mot Tanja som alla i rosa rummet!!!!!!!!!!!!!!!!!
2021-04-25, 20:58
Medlem
Citat:
De flesta, det är dialekten.

Dilaektelen
Medlem
Citat:
Vad förlorar de som vi vill ha ut på att Mergim lämnar imorrn? Ingenting.. för han har inte varit i huset så länge.

Vad förlorar de andra (Judith, Nardos och AD) på att Pedram lämnar? Massor!!! Låt oss skapa kaos då vissa kommer skylla på Nardos att Pedram inte är kvar. Vi måste tänka till nu!
Så starka är inte fs att de kan vända en hel röstning, mergim är överlägsen sist
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ser ni bara liven eller kör ni både live och avsnitt? Gillar att se avsnitten också enbart för att se hur BB har vinklat saker.

Ser liven, avsnitten försöker jag ta 2-3 i ett svep när jag har lite tid över och inget händer i huset. Blir så klart en fördröjning, men vissa avsnitt innehåller många scener från det jag sett l liven så man kan snabbspola lite att hoppa över det man redan sett.
2021-04-25, 20:59
Medlem
Citat:
De flesta, det är dialekten.
men jag tycker det måste bli svårt att lära sig stava när man uttalar orden fel men det kanske inte fungerar på det sättet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in