2021-04-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Enligt en kommentar på instagram ska Nardos ha erkänt sitt intresse för Adrian, till Emelie. Såg någon det? Eller är det bara ett rykte?

Hon sa aldrig något namn. Emelie frågade vem hon var mest intresserad av i huset och Nardos sa att det finns ingen. Då sa Emelie ”jag har nog sett dina blickar”, då började Nardos asgarva nervöst.
2021-04-25, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Simon drygar om att han vill byta sysslor i köksveckan och ropar på Madde, frågar om hon vill byta så att hon kan få hänga med Adrian istället.

Simon: Ey Madde, vad tycker du om det?

*kameran filmar på nöjd Adrian*

Madde: Jag vill inte ha Adrian längre!

*kameran filmar på förvirrad Adrian*

ASSÅåååå Madde du är så jävla rolig! Det där brevet gav henne nog en rejäl boost i att hon är så mycket mer.

Klockrent!! Go Madde 💜
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Simon drygar om att han vill byta sysslor i köksveckan och ropar på Madde, frågar om hon vill byta så att hon kan få hänga med Adrian istället.

ASSÅåååå Madde du är så jävla rolig! Det där brevet gav henne nog en rejäl boost i att hon är så mycket mer.

Kan du återberätta lite vad som stod i brevet?
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Var det någon mer än mig som såg när Pedram flikade in under AD:s samtal med Emelie? AD brukar ju annars vara så jäkla intresserad av allas samtal men när situationen urartade så sitter AD helt plötsligt och kör nån klapplek med Tanja istället för att försöka lugna ner situationen?

När jag såg klippet igen kunde jag konstatera att det var "ETT" av AD:s mest patetiska moves under hans tid i huset.
Jag såg.
Ett sätt att låtsas som han inte ser nåt, samtidigt som han kan tjuvlyssna på allt.
2021-04-25, 20:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Enligt en kommentar på instagram ska Nardos ha erkänt sitt intresse för Adrian, till Emelie. Såg någon det? Eller är det bara ett rykte?

Om hon är det är det hennes förlust för enligt hans syster och kompis är Nardos precis sån typ som han blir kompis med, inget flickvänsmaterial alltså.
2021-04-25, 20:33
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

+11000

Det behövs inte så mycket egentligen och att en liten hälsning från familjen kan betyda så mycket iform av att vakna upp ur dvalan.
2021-04-25, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha vem röstade du kvar då? Och har du ångrat dig och varför?

Jag såg Emelies hurtiga morgongympa imorse och tänkte: Allt är förlåtet!

Så jag röstade på henne. Dock mot bättre vetande. Man ska ju vänta till måndagen med att rösta.

Det stod alltså mellan Dompa och Emelie, men eftersom han verkade vara så seriös med att lämna senast igår kväll, så röstade jag på Emelie ändå bara för att få det gjort. Sen ägde ju Tanja och Dompa dagens aktivitet och jag garvade sönder när de snurrade hjulet och satt i lådorna, så då ville jag ju såklart lägga min röst på Dompa istället Men då var det för sent. Skit också

Men: huvudsak Pedram eller Mergim åker, så är jag jättenöjd!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Mergim: "VART SKA DÄU DÄNNIS?"
Dennis: "äh, jag tänkte gå och dö."
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Ta inte åt dig! Ziggarillen mår antagligen inte bra och känner att hen måste ta ut sina aggressioner och problem genom att skriva nedlåtande om folk här. Det är såna personer jag tycker moderatorerna ska vara hårdare mot.
Helt klart!

Visst fan är det ännu ett fritt land och vi har högt i tak här, men dom här två är ju enbart ute efter sabotera? (i brist på bättre ord)

Så jävla patetiska att man inte tror det är sant.
När dom har sånt där totalt sjukt beteende, ge dom några varningar och hjälper inte det stäng av idioterna.

Skulle ju förbättra trådttrivseln totalt.
2021-04-25, 20:36
Medlem
Blaisens avatar
Men Pedram! Du är så full av SKIT
2021-04-25, 20:37
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Kan du återberätta lite vad som stod i brevet?
Den viktigaste meningen var att hon skulle släppa loss mer och flumma till sig mer, så som hon brukar göra hemma.
2021-04-25, 20:37
Medlem
Börjar bli nervös att Dennis åker imorgon 😩
Fuck vill att Mergim drar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in