2021-04-25, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
vad bra att paddan talar om hur mycket kakao det ska vara i kakorna han kommer få äta varma direkt från ugnen med kall mjölk om en halvtimme.Jag får stress på fjanten
Jag hörde det. Baka själv om det inte passar. Nu vet jag inte vad de bakar men Adrian kommer vara framme och roffa åt sig i samma sekund som ugnsluckan öppnas.
Medlem
Det är såna här dagar när det inte händer nåt i huset som man verkligen inser vilka tråkiga människor som är kvar i huset. Det är många deltagare som har åkt ut som förtjänade att vara kvar längre faktiskt.
Tyckte i början att den här säsongen hade potential. Men efter vecka 3-4 så har det bara blivit sämre och sämre.
Bara Simon eller Tanja vinner så är jag nöjd.
Senast redigerad av robcore 2021-04-25 kl. 20:53.
Medlem
Mouchinos avatar
Vad förlorar de som vi vill ha ut på att Mergim lämnar imorrn? Ingenting.. för han har inte varit i huset så länge.

Vad förlorar de andra (Judith, Nardos och AD) på att Pedram lämnar? Massor!!! Låt oss skapa kaos då vissa kommer skylla på Nardos att Pedram inte är kvar. Vi måste tänka till nu!
2021-04-25, 20:51
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ok, vi tar ut Pedram. Men om någon senare ifrågasätter det kommer jag hävda att du manipulerat mig.

Hahahaha
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ok, vi tar ut Pedram. Men om någon senare ifrågasätter det kommer jag hävda att du manipulerat mig.

Hahahahahaha
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Har alla skåningar detta talfel som emelie har?

De flesta, det är dialekten.
2021-04-25, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Folk måste rösta kvar Dompa för han har mer självinsikt än Mergim och Pedram tillsammans och han är mer genuin än de båda tillsammans. Detta är vad som måste göras och det blir förmodligen Pedram och Mergim i annexet? Det här kommer verka sjukt men jag kommer nog. "vill inte skriva detta" rösta till Mergims fördel om det står mellan honom och Pedram. Jag tänker först, vill ha ut Pedram och han hänger äntligen löst.

Jag har inte heller något till övers för Pedram som smyger sig på sovande och berusade tjejer, inte heller hans narcissistiska beteende och dubbelmoral. Jag tänker också på hur det drabbar och försvagar AD, Nardos och Judiths moral om Pedram lämnar imorgon. Vi måste kapa dessa länkar!!
Håller med! Peddo måste ut! Han borde blivit utslängd för länge sen!
Medlem
Citat:
Har alla skåningar detta talfel som emelie har?

Hehe japp
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ser ni bara liven eller kör ni både live och avsnitt? Gillar att se avsnitten också enbart för att se hur BB har vinklat saker.
Jag gör som du. Det blir så pinsamt uppenbart att produktionen har en agenda med sina klippningar.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Hahahahahaha
Medlem
Citat:
Men hur ska man rösta om man vill ha ut mergim? Då lär väl va att rädda dompa eller Pedram?
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Det är såna här dagar när det inte händer nåt i huset som man verkligen inser vilka tråkiga människor som är kvar i huset. Det är många deltagare som har åkt ut som förtjänade att vara kvar där längre faktiskt.
Tyckte i början att den här säsongen hade potential. Men efter vecka 3-4 så blev det bara sämre och sämre.
Bara Simon eller Tanja vinner så är jag nöjd.

+10000000000

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in