Var det någon mer än mig som såg när Pedram flikade in under AD:s samtal med Emelie? AD brukar ju annars vara så jäkla intresserad av allas samtal men när situationen urartade så sitter AD helt plötsligt och kör nån klapplek med Tanja istället för att försöka lugna ner situationen?
När jag såg klippet igen kunde jag konstatera att det var "ETT" av AD:s mest patetiska moves under hans tid i huset.
Håller Adrian på och slingrar sig ur att göra något igen? Om han ska göra det ska han hålla käften om vad andra inte gör (Simon framför allt) och bara sitta tyst!
Mergim hjälper till ganska mycket därinne faktiskt. Inte så lat när det kommer till hushållsarbete. Vet inte om det är hans sätt att fjäska och framstå som snäll. På så sätt kanske folk glömmer hans negativa och gnälliga sidor. Eller så är han bara inte så lat.
nej jag tycker han verkar vilja försöka iaf sen om han har några motiv bakom kan jag inte svara på
Ta inte åt dig! Ziggarillen mår antagligen inte bra och känner att hen måste ta ut sina aggressioner och problem genom att skriva nedlåtande om folk här. Det är såna personer jag tycker moderatorerna ska vara hårdare mot.