2021-04-25, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Börjar bli nervös att Dennis åker imorgon 😩
Fuck vill att Mergim drar

Jag vill verkligen inte att Dompa drar. Kommer må skit. Förr eller senare lämnar dock han.. OCH alla andra.
2021-04-25, 20:45
Medlem
Mouchinos avatar
Folk måste rösta kvar Dompa för han har mer självinsikt än Mergim och Pedram tillsammans och han är mer genuin än de båda tillsammans. Detta är vad som måste göras och det blir förmodligen Pedram och Mergim i annexet? Det här kommer verka sjukt men jag kommer nog. "vill inte skriva detta" rösta till Mergims fördel om det står mellan honom och Pedram. Jag tänker först, vill ha ut Pedram och han hänger äntligen löst.

Jag har inte heller något till övers för Pedram som smyger sig på sovande och berusade tjejer, inte heller hans narcissistiska beteende och dubbelmoral. Jag tänker också på hur det drabbar och försvagar AD, Nardos och Judiths moral om Pedram lämnar imorgon. Vi måste kapa dessa länkar!!
2021-04-25, 20:47
Medlem
Mouchinos avatar
Hur många här har Judith, Nardos och AD som favoriter? Om inte favorit så kör vi på att få väck Pedram.
Mergim kommer inte vara kvar ¨så länge till ändå.
2021-04-25, 20:47
Medlem
OMG!! De är rasistiska mot Emelie!!

(Proving point.)
2021-04-25, 20:48
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Den viktigaste meningen var att hon skulle släppa loss mer och flumma till sig mer, så som hon brukar göra hemma.

Aha ja det har vi ju också sagt om Madde att hon låser sig för hon kan inte slappna av med mössan överallt.
Medlem
Blaisens avatar
Från kvällens avsnitt Emelie i samtal med Judith, Tanja, Joel, Dompa och Madde: "Jag gick in till henne (Nardos) som en normal människa för att liksom hallå vad säger du?"

I själva verket stormade hon in och skrek efter en mening. Jag blir helt matt!

Näe Emelie, du är inte ensam om att säga sadlen, fåglen osv, det är en dialektal grej.

Fan, ge dem ett avsnitt nu istället, ett juicy avsnitt, det här bara ZzzzzZzzzzz
Medlem
Dukanva85s avatar
Ser ni bara liven eller kör ni både live och avsnitt? Gillar att se avsnitten också enbart för att se hur BB har vinklat saker.
Medlem
vad bra att paddan talar om hur mycket kakao det ska vara i kakorna han kommer få äta varma direkt från ugnen med kall mjölk om en halvtimme.Jag får stress på fjanten
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Folk måste rösta kvar Dompa för han har mer självinsikt än Mergim och Pedram tillsammans och han är mer genuin än de båda tillsammans. Detta är vad som måste göras och det blir förmodligen Pedram och Mergim i annexet? Det här kommer verka sjukt men jag kommer nog. "vill inte skriva detta" rösta till Mergims fördel om det står mellan honom och Pedram. Jag tänker först, vill ha ut Pedram och han hänger äntligen löst.

Jag har inte heller något till övers för Pedram som smyger sig på sovande och berusade tjejer, inte heller hans narcissistiska beteende och dubbelmoral. Jag tänker också på hur det drabbar och försvagar AD, Nardos och Judiths moral om Pedram lämnar imorgon. Vi måste kapa dessa länkar!!
Ok, vi tar ut Pedram. Men om någon senare ifrågasätter det kommer jag hävda att du manipulerat mig.
2021-04-25, 20:49
Medlem
Har alla skåningar detta talfel som emelie har?
2021-04-25, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Börjar bli nervös att Dennis åker imorgon 😩
Fuck vill att Mergim drar

Nej faaaan han måste vara kvar. Pedram eller Mergim ska hem, helst båda!
2021-04-25, 20:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ser ni bara liven eller kör ni både live och avsnitt? Gillar att se avsnitten också enbart för att se hur BB har vinklat saker.

Både och men det är inte bra för hälsan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in