2021-04-23, 12:19
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Jag syftade på:

Jag ska PMa dig också, just nu är jag bara förbannad över detta skit, haha!

Fan, hur många meddelanden behöver man för PM då? Fick meddelandet jag med.
2021-04-23, 12:55
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chattare
Ja men om du vill kan du skriva i PM till mig istället för att skriva här om du känner att det är tryggare.

Edit: Får någon annan ett meddelande från CC när man loggar in? "Från chattcentralen.se: The recieved latest version number seems to be messed up. Either i'm working on resolving the issue right now or I've given upthis project."
Nej. Jag vill också lära mig att bli effektivare. En snigel är fan snabbare än mig
2021-04-23, 14:30
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
Fan, hur många meddelanden behöver man för PM då? Fick meddelandet jag med.
Menar du på Flashback? Du måste ha 50 inlägg.
2021-04-23, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor

Så jag kan inte ta emot PM om jag inte har 50 inlägg? Gäller det inte endast att skicka ut PM?
2021-04-23, 14:39
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Så jag kan inte ta emot PM om jag inte har 50 inlägg? Gäller det inte endast att skicka ut PM?
Nope, man behöver som sagt ha 50 inlägg skrivna på Flashback innan man kan skicka och ta emot PM. Testade att skriva ett PM till dig nu och fick detta:
Citat:
Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) kan inte ta emot PM.
2021-04-23, 15:18
Medlem
Citat:
Nope, man behöver som sagt ha 50 inlägg skrivna på Flashback innan man kan skicka och ta emot PM. Testade att skriva ett PM till dig nu och fick detta:

Haha riktigt surt. Aja man får väl komma till 50 när det finns möjlighet. Man får vara lugn och avvakta tills dess bara. Tack för ditt svar.
2021-04-23, 17:52
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:

Ja precis, och spamma antar jag att man inte får heller. Därför har man bara skrivit nån udda kommentar här och där. xD
2021-04-23, 17:54
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Ska berätta hur jag gör lite senare idag, jag har gjort sånt här flera år, förresten, så jag är rätt van. Jag brukade ligga på c:a 180 men sen började dom gnälla om att jag inte loggade tillräckligt bra, så jag fick lugna ner mig.

Berätta då xD
2021-04-23, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
Berätta då xD

Han kommer nog inte berätta. Kanske han bara trollade oss? Lät ändå väldigt svårt att få ut det som han sa. Synd jag var väldigt nyfiken.
2021-04-23, 19:31
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Han kommer nog inte berätta. Kanske han bara trollade oss? Lät ändå väldigt svårt att få ut det som han sa. Synd jag var väldigt nyfiken.
Jag med 😂
2021-04-23, 20:30
Medlem
sebastian66s avatar
Bara lugn fjollan dyker snart upp och berätta hur sopiga och kass ni är.
Såna småpojkar brukar sålla ut sig själv efter ett tag. Läser du på svaren han ger så är det tonårsvarning på ordspråket han använder.
Denna pojken är till och med värre än Omangrabben som är ganska känd. Han kom sågs sedan var det inget ljud på han heller.
2021-04-23, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Bara lugn fjollan dyker snart upp och berätta hur sopiga och kass ni är.
Såna småpojkar brukar sålla ut sig själv efter ett tag. Läser du på svaren han ger så är det tonårsvarning på ordspråket han använder.
Denna pojken är till och med värre än Omangrabben som är ganska känd. Han kom sågs sedan var det inget ljud på han heller.

Kan det vara att han är ett troll bara? Det hade varit jätte tråkigt för jag var väldigt nyfiken på hans metoder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in