2021-04-23, 10:30
Bannlyst
Märker tyvärr även idag att det går lite långsammare än vanligt bland varje meddelande, väldigt drygt, man tappar flowet helt.
2021-04-23, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Ska berätta hur jag gör lite senare idag, jag har gjort sånt här flera år, förresten, så jag är rätt van. Jag brukade ligga på c:a 180 men sen började dom gnälla om att jag inte loggade tillräckligt bra, så jag fick lugna ner mig.

Ja men om du vill kan du skriva i PM till mig istället för att skriva här om du känner att det är tryggare.

Edit: Får någon annan ett meddelande från CC när man loggar in? "Från chattcentralen.se: The recieved latest version number seems to be messed up. Either i'm working on resolving the issue right now or I've given upthis project."
Senast redigerad av Chattare 2021-04-23 kl. 10:53.
2021-04-23, 10:50
Bannlyst
Aja ska det gå så här jävla segt så är det inte värt längre, palla sitta och vänta mellan varje meddelande som en retard
2021-04-23, 11:01
Bannlyst
Så sjukt frustrerande detta är, jag får massa andra jävla targets jag aldrig fått förut, dom har helt klart fuckat upp kösystemet nu.

Det här var värt att jobba med då det ramlade in meddelanden hela tiden, det är fan inte värt om man ska behöva sitta och vänta mellan varje meddelande, idioterna har pajjat skiten med deras värdelösa ledning.
2021-04-23, 11:02
Medlem
Citat:
Så sjukt frustrerande detta är, jag får massa andra jävla targets jag aldrig fått förut, dom har helt klart fuckat upp kösystemet nu.

Det här var värt att jobba med då det ramlade in meddelanden hela tiden, det är fan inte värt om man ska behöva sitta och vänta mellan varje meddelande, idioterna har pajjat skiten med deras värdelösa ledning.

Läs mitt meddelande som jag skrev innan detta.
2021-04-23, 11:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chattare
Läs mitt meddelande som jag skrev innan detta.

Nej jag har inte fått något meddelande i alla fall.
2021-04-23, 11:06
Bannlyst
Lol, nu har det gått en timme och jag har bara fått ihop ca 60 meddelanden, herre min jävla gud så långsamt det är nu, klart som fan man inte pallar jobba med detta om det ska gå så långsamt, vem i helvete orkar sitta och vänta så länge?

Idioterna har gjort något, helt klart, de borde fixa detta ASAP annars kommer de helt klart förlora sina snabbaste och mest hängivna arbetsmyror!
2021-04-23, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Har märkt samma sak idag. Har aldrig haft problem med kön tidigare. Först idag ser jag att det är helt nya gubbar och det tar ca 45-60 sek mellan varje meddelande. Har aldrig varit kö tidigare. Detta är en helt ny kö. Det är något de inte berättar för oss operatörer men jag misstänker att de låter personer som skriver mycket nu få en jobbigare kö i syfte för att sprida ut vilka som får meddelanden och på så sätt tjäna pengar på att det är inte enstaka som drar in bonusar och annat.

Samma ska för dig idag också?
2021-04-23, 11:09
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Ska berätta hur jag gör lite senare idag, jag har gjort sånt här flera år, förresten, så jag är rätt van. Jag brukade ligga på c:a 180 men sen började dom gnälla om att jag inte loggade tillräckligt bra, så jag fick lugna ner mig.

Opp tä bevis
2021-04-23, 11:25
Bannlyst
Någon mer än mig och artigas som märkt av denna skit?
2021-04-23, 11:38
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Någon mer än mig och artigas som märkt av denna skit?

Om du hållit på med detta så länge borde du väl veta hur det är? Vart jobbar du?
2021-04-23, 11:41
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chattare
Ja men om du vill kan du skriva i PM till mig istället för att skriva här om du känner att det är tryggare.

Edit: Får någon annan ett meddelande från CC när man loggar in? "Från chattcentralen.se: The recieved latest version number seems to be messed up. Either i'm working on resolving the issue right now or I've given upthis project."

Yep det där meddelandet kom idag för mig också då jag skulle logga in o jobba och är fortfarande kvar. "The recieved latest version number seems to be messed up. Either i'm working on resolving the issue right now or I've given upthis project." Da fook is this?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in