2021-04-22, 23:41
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Utveckla, var har du hört det och vad betyder det rent specifikt?
Blev du orolig nu när ingen svarar dig
2021-04-22, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Blev du orolig nu när ingen svarar dig

Fick igång ett bättre flow lite senare, dock fortfarande långsammare än innan. Kört mina 600 meddelanden för dagen nu i alla fall.
2021-04-23, 00:00
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Fick igång ett bättre flow lite senare, dock fortfarande långsammare än innan. Kört mina 600 meddelanden för dagen nu i alla fall.
Du får bättre betalt än alla andra med ser jag på 600 mess x 31 dagar så blir det 18.600 mess.
Det betalar 32,000 hur får du nu ihop detta har du absolut en bra förklaring på med.
Du kan inte bara sitta på bonustider. Om du läser tråden så lägger merparten kanske 70 mess/ tim
så det ser lovande ut för dig.
2021-04-23, 01:06
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Värsta är ju Hejhej, han blir ju rosenrasande ifall man inte har bestämt träff redan på första messen och sedan kallar player "du är precis likadan som alla andra falska jävla tjejer!" osv
Det är då man är riktigt tjejig och börjar ifrågasätta hur många tjejer han skriver med
2021-04-23, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
32k är inte omöjligt om man sitter på cw. 120 messs/h går att nå när det är kö vilket det inte är just nu. Hade det varit kö så hade de nya tomtarna inte hittat till tråden haha
På cw är inget omöjligt. Men du har rätt - helvete vad dåligt med meddelande denna vecka. Tur man har sin alkholism att jobba på undet tiden. Skål.

Lite småkul surr i tråden. Ops som är sura på nån renegade "hihih och så" op som "förstör för riktiga ops". LOL. Lek ni Maja Anjas Deketiv Byrå med coacherna och se hur det hjälper er i era desperata behov att komma ur klorna på Soc. Frekkinghead har rätt - coachern lär skratta åt er om ni skickars prints osv. Men vad vet jag, gör som ni vill och lev ut era Sherlock Holmez drömmar.

8 sek (om kö eller lätt meddelande) -> ENTER -> upprepa tills ni måste sova för att fyllan gör så att ni ser dubbelt. Skål igen.

Det här är lugnet innan stormen. April vädert gör att targets ligger i lä. Men snart kommer vår värmen igen. Och då ska fitt saften , röva saferna, och mens blodet flyta längs gatorn och lubrikera varje targets själ hela sommaren. Tresiffriga köer. På vardagar. Om helgerna ska det vara så mycket kö att Kretching tvingar coacherna att jobba som ops. I. Want. To. Believe

Ännu en skål flickor så ses vi i dimman på Pataya nästa år
2021-04-23, 02:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Du får bättre betalt än alla andra med ser jag på 600 mess x 31 dagar så blir det 18.600 mess.
Det betalar 32,000 hur får du nu ihop detta har du absolut en bra förklaring på med.
Du kan inte bara sitta på bonustider. Om du läser tråden så lägger merparten kanske 70 mess/ tim
så det ser lovande ut för dig.

Men det var då själva fan vad korkade vissa av er är alltså, hur är det med utbildningsnivån egentligen?

Hur i hela helvete kan man vara så enormt värdelös och långsam att man inte lyckas få iväg mer än 70 mess i timmen?

120 är noll problem, 180 var enkelt innan de började gnälla över att jag missade att logga vissa saker, nu är det c:a 120-150 per timme som jag håller mig till.

Men så är ju jag jävligt snabb och smart också, kanske bara du som är värdelös helt enkelt
2021-04-23, 04:43
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Men det var då själva fan vad korkade vissa av er är alltså, hur är det med utbildningsnivån egentligen?

Hur i hela helvete kan man vara så enormt värdelös och långsam att man inte lyckas få iväg mer än 70 mess i timmen?

120 är noll problem, 180 var enkelt innan de började gnälla över att jag missade att logga vissa saker, nu är det c:a 120-150 per timme som jag håller mig till.

Men så är ju jag jävligt snabb och smart också, kanske bara du som är värdelös helt enkelt
Inte tillräckligt smart för att få svar tillbaka haaah
2021-04-23, 05:26
Medlem
Finns inget coolare än att chatta snabbt, men glöm inte loggen min damer och herrar!
2021-04-23, 09:18
Medlem
Citat:

Förstår inte hur du kan göra det även om jag är snabb och copy paste 8 / 10 meddelanden. Så lyckas jag inte på en timme göra "120" stycken.. Jätte konstigt. Jag får även meddelanden konstant. Jag loggar också och svarar på frågor. Vissa gånger måste jag även använda google maps för att hitta en plats som är 30 minuter - 1 timme ifrån target för att inte vara för nära när det gäller träff. Så jag fattar verkligen inte..
2021-04-23, 09:47
Medlem
Mopsans avatar
Citat:

Du är sååå duktig och alla andra sååå dåliga.
Heja dig.
2021-04-23, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chattare
Förstår inte hur du kan göra det även om jag är snabb och copy paste 8 / 10 meddelanden. Så lyckas jag inte på en timme göra "120" stycken.. Jätte konstigt. Jag får även meddelanden konstant. Jag loggar också och svarar på frågor. Vissa gånger måste jag även använda google maps för att hitta en plats som är 30 minuter - 1 timme ifrån target för att inte vara för nära när det gäller träff. Så jag fattar verkligen inte..

Ska berätta hur jag gör lite senare idag, jag har gjort sånt här flera år, förresten, så jag är rätt van. Jag brukade ligga på c:a 180 men sen började dom gnälla om att jag inte loggade tillräckligt bra, så jag fick lugna ner mig.
2021-04-23, 10:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Du är sååå duktig och alla andra sååå dåliga.
Heja dig.

Uppenbarligen mycket mer duktig än alla andra, ärthjärnor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in